[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 198
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 198


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fejlesztési támogatás
thomba

"...a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség közel negyvennyolc millió forintos támogatásban részesíti az örömlányok érdekképviseleti szervezetét."


Nehéz időket élünk, s ma már alig-alig áll meg valaki a saját lábán. Mindenki támogatásra szorul, a nyugdíjasoktól és munkanélküliektől kezdve a bankokon át egészen a General Motors óriásvállalatig. Az utóbbiak lényegesen nagyobb támogatást kapnak, mint a 70 éves Mari néni, akinek két mankója is van, aminek segítségével viszonylag könnyebben boldogul. Arról nem is beszélve, hogy az államok nyújtotta anyagi segélyezés célja a piac fellendítése, mely előbb-utóbb mindenki számára meghozza majd a várva várt szebb jövőt. A General Motors, a bankok meg a hozzájuk hasonló intézmények, vállalatok tovább fogják szórni a pénzt, s minél többet kapnak, annál többet herdálnak el, ami élénkítő hatással lehet a világpiacra. Ezzel szemben Mari néni már alig-alig jár le a piacra, s még ha kap is egy kis nyugdíjkiegészítést, azt nem fogja libamájra költeni. Átélt már néhány válságot az életében, megtanulta, előrelátó ember a könnyen jött pénzt is megbecsüli.
Természetesen az állami támogatások elosztásánál sok mindent figyelembe kell venni. Az államkincstár pénzéről megfontolt emberek gondoskodnak, akik alaposan meghányják vetik, ki és miért kapjon közadományt. Noha nem tudhatom, az állami bölcsek pontosan milyen szempontok alapján döntenek, én mégis bízom bennük. Széleslátókörű, tapasztalt, tanult emberek. Ezért nem értek egyet azokkal, akik nap nap után panaszolják, egyre kevesebb pénz jut a kultúrára. Nincs igazuk. A kultúra ugyanis az egyetlen önellátó iparág. Elég csak arra gondolni, mekkora összegeket vágnak zsebre a Győzikék meg a hozzá hasonló celebek. Nekik semmi szükségük nincs alamizsnára.
Vannak viszont más ágazatok, amelyek nehezen boldogulnak a mostani válságos időkben. Ilyen például az ózdi kohászat, amely elég rég óta halódik. Pedig annak idején sokan tanácsolták: addig verjék a vasat, amíg meleg. A vasat hagyták kihűlni, most a kohászokat veri a sors. De komoly bajokkal küszködhet egy másik iparág, a prostitúció is.
A Magyar Nemzet honlapján olvastam – és nincs okom kételkedni a patinás napilap hírforrásában -, hogy a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség közel negyvennyolc millió forintos támogatásban részesíti az örömlányok érdekképviseleti szervezetét.
Előbb arra gondoltam, szegénykéimnek rosszul mehet a bolt, mint ahogy sok másnak is, és csak állami juttatás mentheti meg őket a csődtől. Tiszteljük a tradíciót, ne hagyjuk a legősibb foglalkozást veszendőbe menni. Alább aztán olvasom, hogy a pénzt humánerőforrás és működési hatékonyság fejlesztésére kapták. Humánerőforrás fejlesztése – az én tyúkeszem szerint – azt jelentheti, hogy növelni kell a kurvák számát. Minden sarokra jusson legalább kettő, hogy szegény munkanélküli férfiembernek valamiben öröme is teljék aggasztó gondjai közepette. Ehhez hatékony kampányra van szükség (az ilyesmi nagyon sokba kerül!), toborozni kell, ami nehéz ügy, hiszen melyik nő adná ilyesmire a fejét vagy egyéb testrészét, amikor a munkanélküli segélyből is nagyszerűen meg tud élni.
Na és a működési hatékonyság! Nem elég növelni az éjjeli és nappali pillangók számát, tevékenységüket is hatékonyabbá kell tenni. Lehetőleg úgy, hogy abból mások is profitáljanak. A futtatók meg a nemibeteg gondozók. Köztudott, minél többet kaszál egy strici, annál többet költ. A piacról meg nagyon hiányzik a pénz. Legalább a sarokról ne hiányozzanak a lányok.
Ideje: Március 15, vasárnap, 18:39:02 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Fejlesztési támogatás" | Belépés/Regisztráció | 7 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Fejlesztési támogatás (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Március 16, hétfő, 07:59:52
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Helyes kezdeményezés, de kiegészíthetnék valamilyen keresletnövelő cafetéria rendszerrel. Pl.: a munkáltató a szorgalmas dolgozóinak adhatna prosticsekket. :)



Re: Fejlesztési támogatás (Pontok: 1)
- Emericus (imike@labor.hu) Ideje: Március 16, hétfő, 14:06:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Lehet, hogy rossz a fülesem, de én meg azt hallottam, hogy továbbképzésben akarják részesíteni az örömlányokat. Nem tévedés, nem átképzésről van szó, hanem arról, hogy szakirányú feladataikat képzettebben, a kuncsaft, no meg az Adóhivatal nagyobb megelégedésére lássák el. Lehet, hogy erre szolgál majd a fejlesztés. Mindenki képzelje el maga, milyen "tárgyak" lesznek ezen a képzésen, milyen vizsgát kell a jelölteknek tenniük és milyen "képesítéshez" juthatnak majd általa. Egy a biztos: semmi sem képtelenség.



Re: Fejlesztési támogatás (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Március 16, hétfő, 19:12:09
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Thomba! Nagyon szeretem humorral átszőtt irónikus írásaidat, de most jól felhúziam magam..:))) Éppen ma hallottam a híradóban, hogy kb. 1000 gyógyszer ára fog emelkedni, főleg szívgyógyszerek, vérnyomáscsökkentők... Szegény Juli néni már nemcsak a piacra nem fog lesántikálni, de a patikába sem... Márpedig ha nem tudja kiváltani a vérnyomás gyógyszereit, az felér egy öngyilkossággal... De az a lényeg, hogy a prostik érdekképviselete jól működjön!! Az nagyon fontos!! Nagy bajok vannak ebben az országban, de ezzel nem mondtam újat... Ez a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség nem tudom milyen szervezet, de miért nem segít inkább valami módodn a Juli néniken??? Na, nem hergelem tovább magam:))) Bocs!:) Az írásod most is nagyon jó!!:))



Re: Fejlesztési támogatás (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Március 18, szerda, 10:51:06
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nem is tudom a düh, vagy az elkeseredettség nagyobb-e az emberben. :((((



Re: Fejlesztési támogatás (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: Március 20, péntek, 10:53:17
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
És képzeljétek el, hogy amikor az APEH revizorok mennek próbavásárlásra a prostihoz. Ketten lesznek, mert kettőnek kell lennie. Lenyomják a csajt, természetesen dupla áréért, majd közlik vele, hogy nem adott nyugtát, jegyzőkönyv, és visszaadják az igénybevett árut, szolgáltatást. Akkor mégegyszer megismétlik a menetet? Megyek visza revizornak. Egyébként meg tényleg hülyeség, hogy az állam ilyen módos támogatja, szerintem nem is a kúrvákat, hanem azt az egy-két embert, aki ebből (is) nagyon jól megél. Inkább ingyenes egészségügyi ellátást boztosítanának a számukra.



Re: Fejlesztési támogatás (Pontok: 1)
- thomba Ideje: Március 20, péntek, 14:34:22
(Adatok | Üzenet küldése)
Köszönöm a hozzászólásokat. Igen, nekem is az az érzésem, hogy ebből a támogatásból nem az utcasarkon fagyoskodó pillangók, hanem a tűz körül sündörgők fognak részesülni. Éppen ezért tartom ezt az egészet siralmasan nevetségesnek.



Re: Fejlesztési támogatás (Pontok: 1)
- elek99 Ideje: Március 30, hétfő, 05:47:39
(Adatok | Üzenet küldése)
Érdemes megnézni a "sötét oldalt" is: http://www.prostitualtak.hu

Ott megtaláltam a 47 milliós projektet:

"Hosszú távú cél: A szexmunkások emberi jogainak, beleértve a munkához való jogot, érvényesítése, elfogadtatása, társadalmi reintegrációjuk elősegítése, kiszolgáltatottságuk csökkentése, az esélyegyenlőségi helyzetük javítása.

Rövid távú cél: Az egyesület humán erőforrás és szakértői kapacitásainak megerősítése, valamint a működés hatékonyságának növelése szervezetfejlesztés útján egy speciális okok miatt hátrányos helyzetű társadalmi csoport érdekeinek hatékony védelmében

A projekt elvárt eredményei: 4 fő akkreditált képzésen való részvétele, és képesítés szerzése, 7 fő emberkereskedelem elleni és migrációs tréningeken való részvétele, szervezetfejlesztési terv kidolgozása, honlap fejlesztés, Budapesten kívül 3 különböző vidéki helyszínen jogsegélyszolgálat kialakítása, és működtetése"




PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds