[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 124
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 125

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Hajnali Kúrír...54. szám...
Samway

Szeretném, ha megírnád nekem mi az a „lárvázdosdi”, ha nem kíván különösebb befektetést kipróbálnám Nellivel.


Hajnali Kúrír…54. szám.

” Aki hajnalban ír...az később sem angol”
( Világ proletárarisztokratái közösüljetek) „C”



Levél Nóri néninek.

Kedves Nóri Néni !

Remélem emlékszel rám, én vagyok szurtos Pityu a táborból, nem a vizelet problémás, az a Dani volt. Én szellenteni szerettem s büszkén állítom, hogy az állatkertben az oroszlán elszégyelte magát mikor az orra alá pörkintettem, úgyhogy ez voltam én...remélem emlékszel Nóri néni, mert úgy láttam, - hogy szemeid egy kicsit könybe lábbadtak vagy az lehet a muslincáktól volt, ami az erjedésben levő almámra jöttek? Tudod szeretek kisérletezni.
Nos nem ezért írtam neked, hanem mert hallottam a Daniéknál beszélni, hogy elmentél táborozni a kedveseddel és a környék összes szunyogja belepirult amit látott a sátratokban és elfelejtettek csípni is egy időre, mert minden szúnyog lány azt zümmögte, hogy "lárvázósat akarok játszani". Ezt a Dani faterja mondta szerintem írígységből, vagy csak azért ,- mert annyira figyeltünk.
Szeretném, ha megírnád nekem mi az a „lárvázdosdi”, ha nem kíván különösebb befektetést kipróbálnám Nellivel.
Nem tudod ki az? – Hát akit úgy ugrattunk, hogy Nelli Melli, és nagyon szépen dudorodik. Azt mondta, hogy nyári szünetben ráér, és lehet, hogy a szeptemberi dolgozathoz is jól jönne…tudod amibe a nyári élményeket szokjuk megírni.
Szerintem a környezet tancitól is kapnánk rá jó jegyet. Képzeld mekkorára nyitná a szemét a szemüveg mögött, amúgy is szörnyen nagyítja, hogy mi a Nellivel megfigyeltük a lárvázást, s még kisérletekkel is igazoltuk azokat.
A tanci állandóan kíváncsiskodik. Nem értem a tanárokat,- minek nekik mindent tudni.
Kedves Nóri néni!
Képzeld a Dani ma a beígért segberugás hatására, elfelejtett bepisálni. Szerintem ez csak amolyan úri hóbort, mint a nagy filmsztároknál a drogozás. Az is lehet, hogy a lárvázás ütött szeget a fejében, mert nagyon izgatott és érdeklődővé vált, mikor mondtam neki, hogy Nellit kértem fel a kisérletre. Állandóan itt eszi a fene a gépemnél, azt hiszi már válaszoltál. Lökött nem tudja, hogy még el sem küldtem a levelet. A Nelli azt mondta, ha a Dani jön, akkor ő kilép a buliból és még az öregemnek is beárul. No hiszen csak az hiányzik nekem. A multkori leselkedésnél lebuktam a szomszéd Icánál. Képzeld csak úgy napozott a kertben, én meg véletlen a kert végében jártam és hát oda tévedt a szemem. Hiába mondtam az öregemnek, hogy a bogár gyűjteményembe kerestem újakat, akkora sallert lenyomott, hogy sztereóba csöngött a fülem, ha nem lenne még idő a pálya választásra , nyomban beadtam volna harangózóképzőbe a jelentkezési lapom.
Jól telik a nyár Nóri néni, de még jobban telne , ha minél hamarabb válaszolnál a levelemre.

Maradok hű táborlakód Durrancs Pisti.





Országos körözést adott ki a belső és külső elhárítás.

A Dunántúli Naplóban jelent meg egy hírdetés, melynek nyomán széleskörű nyomozásba kezdtek. Tata magasságában, ismeretlen tettesek eltulajdonítottak egy értékes tarisznyát,( név cím a szerk.) vagy csak az is lehet, hogy elcsavargott egy Múzsa névre hallgató családtag a vállán átdobott, már említett speciális eszközzel.
Megkérdeztük mi is a tulajdonost Rí Most Rien nevű kedves olvasónkat, ha lehetne valami közelebbit róla, már mint nem őróla, mert azt tudjuk jól van.
Azon kívül mi van és a Múzsa elcsavargását mi előzte meg.
- Nem került-e egyebek miatt sutba ?
- Az egyebek alatt, amint látom kapise mire gondoltunk, mert nagyon bólogat.
- Nem mondták-e neki sűrűn,- menj anyádhoz! Mármint ehhez a családtaghoz nem küldték?
Kedves Ri Most, - legyen szíves egy pár szót ha lehet !
- Mint a hírdetésben is szerepel…szeret beköltözni bárkihez…szeret bújócskázni…főleg versek és novellák mögé. Utoljára rímtarisznyát viselt a vállán, amelyben benne volt az összes ötletem, továbbá a legszebb tollú pennám.
- Ebben biztosak voltunk Kedves Rí Most Rien, hogy pennája szép tollú és lejegyez minden gondolatot.
Kérem tegyék közzé a hírdetésem a Fullextra Kurírjában:
" Eltűnt Rien25 múzsája! Ha bárki látta, vagy esetleg bárkihez be akarna költözni, a gazdája kéri, hogy ellentmondást nem tűrően küldjék haza. Ne etessék, ne itassák, ne vendégeljék meg. Már így is késésben van. Kérem, nézzenek be minden kis novella mögé, minden kis próza alá, hátha meglesz a szökevény.
A megtaláló magas jutalomban részesül."
Ezt szívesen megtesszük, és ha valaki látja akkor jelezzen a szerkesztőségben, Kagylózó Emese a nappaliban éjjelin várja a telefonokat. ( éjjel-nappal) az előbb muszáj volt kódolt szöveggel.
S mi lenne az a magas jutalom, kedves Ri Most Rien?
A párom száznyolcvan centiről olyat lekever neki ha időben nem jön vissza, vagy a megtaláló lakásában bújtatja.
Ezek után szerintem futva tér vissza.

Megtalaló magas jutalma: Saját költségén kirándulás a Himalájában, - hogy elmondhassa, megjárta a legmagasabb csúcsokat...
Idegenvezető: egy dionysia nevű serpa hölgy
Remélem, ez mindenkire serpentőleg fog hatni, de arra senki se számítson, hogy az idegenelvezető csúcsait kell bejárni.

Serprien
sk.

Mindenapi tudomány.
(A földimogyoró a dinamit egyik alkotórésze.)
Helyet kívánunk szentelni, olyan dolgoknak is amelyekről nem is gondoljuk mekkora horderővel bírnak. Itt van például a földimogyoró esete. Ki gondolta volna róla, hogy a dinamit egyik alkotó része.
- Ugye kedves olvasó, hogy nem?
Ezért történhetett meg Sünüskei úrral is a következő baleset. Sünüskei egy középkorú úr , aki a saját megszokott életvitele szerint él. Munka után az útvonalába eső parkon előszeretettel sétál keresztül, olykor meg is pihen valamelyik padon álmodozva a másik nemről, olvasva a padon az aktuális bejegyzést, amelyet egy szerelmes bicska ejtett. Nem mintha nem lett volna módja a másik nemmel való kapcsolat teremtésre, maradjunk annyiban lustácska az úr.
Egy ilyen álmodozása közben leült mellé egy kellemes úrihölgy, aki ugyan kérdezte Sünüskei úrat, hogy szabad-e a hely, de mivel ő pont elmerűlve olvasott a figyelme nem ott járt. Csak mikor visszatért a jelenbe, akkor vett tudomást a padtársáról és udvariasan felé biccentve nyújtotta a kezét. Mélyen a szemébe nézve, jelentőségteljesen mondta a nevét, mintha annak különösebb jelentősége lett volna a nő számára.
Ekkor még nem szóltunk Sünüskei úr másik megrögzött szokásáról, amelyet a hívatalban a fiókból folytatott. Ez a földimogyoró mértéktelen fogyasztása. Már a szemetesébe nem merte dobálni, mert a takarítónő, nevezetesen Ilus…életveszélyesen megfenyegette és közölte vele, ha nem hagy fel ebbéli szokásával, hozzá megy feleségül. Ez hatott Sünüskeire.
Visszakanyarodva jelenbe. A padon egy halk, csendes találkozás körvonalai látszottak kirajzólódni. Maradjunk meg a hölgy annonimitása mellett és legyen egyszerűen a”hölgy” kedves és szimpatikus embernek találta hősünket s a minden napi ügyek-bajoktól távol eső dolgokról beszélgetett Sünüskeivel. Annyira belemerűltek mindketten, hogy az idő múlásával nem is törödtek. Sünüskeit az új helyzet teljesen feldobta s izgatottabb lett a szokásosnál, amikor is megtörtént a katasztrófa. Mert ez, az volt a javából. A sok-sok elfogyasztott földimogyóró alattomosan munkálkodott és mikor Sünüskei a hölgyhöz hajolva kézcsókot lehelt a feléje nyújtott kézre, az alattomos mogyorógáz helyet követelve a szabadlevegőre kitört. Szó szerint kitört, mert eddig tudta a dolgot kezelni Sünüskei, nem volt ilyen izgalmi állapotban.
A kézcsók, mondanom sem kell elmaradt s hölgy is eléggé sietősre vette a távozását. Mi ebből a tanúlság, nem az, hogy ne csókoljunk kezet, - hanem ha sok mogyorót eszünk az kimogyorózik velünk.
A másik, a mókus is kihasználja a fákon szökkenésnél eme fizikai erőt.
Ennyi fért mára a tudományok világába.

Lejegyezte… FM.
Továbbra is kellemes nyaralást mindenkinek.
Aki napon jár igyon sokat, de ne fogja a Kúírra, mert annélkül is van elég bajunk.
A nyomdából jelentik…..lapzárta

Lapigazgató főszerkesztő :
Hajnal Mátyás kezét tördelőszerkesztő és laptulajdonos .

Előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés
Zoria Könyvelői és Pénzügyi szaktanácsadó Iroda
posta cím: 630822. Sunshineyork Pf.45.

Terjesztéssel kapcsolatos reklamáció
Emese Problémakezelő Iroda
posta cím: 621127. Sunshineyork Pf.46

Kiadó és szerkesztőség
HajnalPress posta cím: 470909. Sunshineyork Pf.61.
2009.08.20.


Ideje: Augusztus 21, péntek, 19:15:02 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Hajnali Kúrír...54. szám..." | Belépés/Regisztráció | 13 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Hajnali Kúrír...54. szám... (Pontok: 1)
- Anne20 (anne20@citromail.hu) Ideje: Augusztus 21, péntek, 21:35:39
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Hajnal Mátyás!
Jelzem, hogy rendszeres olvasója vagyok lapjának. Esetleg nem lehetne e kiadványt napilappá előléptetni, és előfizetni? :))))) Egy mohó olvasó



Re: Hajnali Kúrír...54. szám... (Pontok: 1)
- parakalo Ideje: Augusztus 22, szombat, 08:07:07
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Pityu! Véleményem szerint még nem szükséges tudnod, hogy mi az a lárvázósdi. Ráadásul igencsak nagy erőbefektetést igényel a téma (.. főleg az elmagyarázása). Nellikével elég, ha egyenlőre a lármázósdit gyakoroljátok. Javaslom beszerezni hozzá a nyúlcipőt, mint elengedhetetlen kelléket. (Ehhez egy reklámszöveget ajánlok figyelmedbe: Ne féljen az újtól! Vegyen nyúlcipőt a nyúltól!). Ellenkező esetben édesanyátok hamar utolér a sodrófával.
Sokszor puszil Nóri néni :)



Re: Hajnali Kúrír...54. szám... (Pontok: 1)
- agnes Ideje: Augusztus 22, szombat, 09:42:17
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Pedig ha Sünüskei a mogyorójait osztja meg a hölggyel talán,
a hölgy még élvezni is tudta volna.
De a hangjelzés fölösleges volt, hisz egy komoly hölgy már tudja
merre vannak a mogyorók, és nem a hang után ítéli meg a milyenséget,…:)
ja az a szemét meg jöjjön haza,…még össze is töröm neki! Sünöskeiné



Re: Hajnali Kúrír...54. szám... (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Augusztus 27, csütörtök, 11:27:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kicsit megkönnyeztem ezt a lapszámot, de már javul a helyzet, nem röhögök hangosan mellé. :D



Re: Hajnali Kúrír...54. szám... (Pontok: 1)
- Artur-Brun (csigabiga0915@freemail.hu) Ideje: Augusztus 29, szombat, 22:04:12
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tisztelt főszerkesztő úr! Az újság tudományos részéhez szólnék pár szót, mint szakavatatlan és tudománytalan munkatárs. A földimogyoró összefüggése a dinamittal szenzációs felfedezés! A cikk végre megmutatta, hogy kutatásaimmal tévúton járok. Én ugyanis eddig azt vizsgáltam, hogyan lehet a barackmagból atommagot készíteni. Az összes tudományos lapot lemondtam, mert rájöttem, hogy elég ha csak az Ön lapjából tájékozódom, csak azt olvasom. Ha szerkesztőségük más médiákba is betör, például saját televíziós csatornája lesz, akkor ott is visszamondom a többit, és csak azt a csomagot fizetem elő, amelyikben az Önök csatornája is sugároz. Bár a sugárzással csínján kell bánni, de ha a kritikus szint alatt maradnak, akkor nincs probléma. Tisztelettel: Ricinustalan Bertalan, tudománytalan munkatárs.



Re: Hajnali Kúrír...54. szám... (Pontok: 1)
- Lyza1 Ideje: Augusztus 31, hétfő, 10:07:37
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tisztelt Szerkesztő Úr!
Olyan régen kaptam már meg az újságját,
hogy nem is tudom, sírjak-e , nevessek-e, vagy mekegjek-e a címzetes vezércikkek hanganyagától. :):):) Ajánlom felvenni DVD-re, hogy az utókor, ha nem is érzi a durr bele, kisülését, legalább a hanganyag meglegyen...:):)::)
Tisztelettel: Gróf Rötyögő, Kacarászó Helmina



Re: Hajnali Kúrír...54. szám... (Pontok: 1)
- Teru Ideje: Január 26, kedd, 19:22:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
No csak nem kell ócsáróni azt a fődimogyorót, én ismertem ojjan indiányokat akik fődimogypró segétségével adták le a füst-jeleket de még mijjem messziről! A mogyorózás ott az indiánoknál művészet-számba ment, ezt a Hajnal úr es megmondhatja. Sok időt tőtött el az úr es közöttük s ha jól emlékszem még doktor es vót meg patikárius. Csak kérdezzék meg tőle! Hajnal Úr, csak mondja el nékik, csak mondja el!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds