[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 224
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 224


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Igaz történet egy királylányról, aki még mindig hisz a mesékben...
arany

December a csodák hónapja. Főleg azoknál a családoknál, ahol annyira szükség van a csodákra. December 5-e estéje különösen ilyen nap.


December a csodák hónapja.
Főleg azoknál a családoknál, ahol annyira szükség van a csodára.
December 5-e estéje különösen ilyen nap.
Ez az a nap, amikor a jógyerekekkel bármi megtörténhet. Lázas, és egyben feszült készülődés járja be a kicsi házat, a szöszmötölés - csizmapucolás - tompa hangjait hallani a fürdőszoba felől. Aztán meg két vékonyka gyerekhang próbálja odacsalogatni a játékokkal telirakott puttonyos, rőtszakálú télapót, mielőtt még kiürülne a telizsák. A csizmák már tiszták, és bekerültek a szobájuk ablakába a redőny mögé, igy már csak annyi dolguk volt, hogy a szobaajtóba ülve énekükkel csalogassák oda a jóságos télapót, bebizonyítva, hogy ők jók, és nem igaz, hogy rosszak voltak, és azért hagyta ott őket az apukájuk.
Így anyukájuknak jutott az a megtisztelő, és embert próbáló nehéz feladat, hogy szeretett-teljes, meleg, otthonos légkört varázsoljon a kicsi szívükbe. A gyerekek - a királylány, és kisöccse - énekeltek rendületlenül, de a télapó csak nem akart megérkezni. Anyukájuk kérte őket, hogy talán ha lefürdenének, és már ők is tiszták lesznek, nem csak a csizmák, akkorra már biztos megérkezik, és telerakja a ragyogóra pucolt csizmácskákat a megérdemelt ajándékokkal.
De ők nem mozdultak a szobaajtóból, ami a nappali felé nyílt.
Az anyuka, mivel egyedül nevelte őket, úgy gondolta, hogy az ajándékokat a gyerekek szobájába lesz legegyszerűbb elrejteni, és onnan egy gyors mozdulattal átteszi a csizmácskákba, amíg a gyerekek mással lesznek elfoglalva. Talán megéheznek, vagy hajlandók elmenni fürdeni.
De nem. Egyre türelmetlenebbül várakoztak, és énekelték ugyanazon versikéket már többedszer, és közben buzgón kérdezgették, hogy a szomszéd kislányhoz vajon megjöhetett-e már a télapó, vagy őt is kifelejtette az ajándékosztásból...?
Ekkor anyukájuknak az a mentőötlete támadt, hogy átszalad, és megnézi, hogy a szomszédba járt-e a télapó, és hozzájuk vajon miért nem jön már. Persze a ott már járt a télapó és a szomszédok nagyon készségesen üzenték, hogy menjenek át mindannyian, és nézzék meg, hogy a szomszéd kislány mit kapott.
Így hát átmentek mindhárman - s eközben anyukájuknak volt néhány perce, hogy az elrejtett csomagokat a csizmácskákba varázsolja 1981 decemberében - a gyerekei legnagyobb örömére.
Igazi csoda kellett ahhoz, hogy ezen az estén ne maradjon el a mikulásnap...


*
Ideje: November 29, vasárnap, 20:43:34 - mango

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Igaz történet egy királylányról, aki még mindig hisz a mesékben... " | Belépés/Regisztráció | 16 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Igaz történet egy királylányról, aki még mindig hisz a mesékben... (Pontok: 1)
- norbert Ideje: December 01, kedd, 15:51:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én ismerem ezt a királylányt...
Valóban hiszi még a meséket, s remélem ez mindíg így is marad.:-)
Kedves, anyai emlékezés.:-)



Re: Igaz történet egy királylányról, aki még mindig hisz a mesékben... (Pontok: 1)
- kiralylany Ideje: December 01, kedd, 18:00:35
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Életem egyik legemlékezetesebb Mikulása volt! :-))) Ennél már csak az volt jobb, amikor kiderült, hogy a Mikulás nem is létezik... :-((( Gratulálok életed első publikált írásához, és a bátorsághoz, hogy megosztottál magadból másokkal valamit! Vajon kitől örököltem az írást??? :-)))



Re: Igaz történet egy királylányról, aki még mindig hisz a mesékben... (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: December 01, kedd, 20:15:36
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon kedves történet...:)))) Szeretettel olvastalak...:))))



Re: Igaz történet egy királylányról, aki még mindig hisz a mesékben... (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: December 03, csütörtök, 06:51:35
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A legnagyobb csoda az ember. A felnőtt ember sorsa, hogy egyengesse a kisember lépteit, ahogy vele is tették. Így élete a csodák végeláthatatlan sora. Szép és megható kis csoda-idézés ez az írás.
J



Re: Igaz történet egy királylányról, aki még mindig hisz a mesékben... (Pontok: 1)
- aranytk Ideje: December 03, csütörtök, 22:31:54
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A legszebb dolgok egyike, amikor mindent megteszünk azért, hogy megteremtsük, és őrizzük gyermekeinkben a meséket, csodákat, melyek felejthetetlen pillanatok maradnak. Mindannyian megéljük ezeket a titkos meglepetéseket, először gyermekként, majd szülőként, nagyszülőként... Megható, ahogy felelevenítetted szeretett gyermekeiddel megélt közös emlékeket. Mivel én is egyedül csináltam ezeket (is) végig, újra átéltem az izgalmat, mekkora rafináltság kellett sokszor, hogy sikerüljön megteremteni azokat az oda nem figyelős pillanatokat, míg megérkezik a Mikulás, a Jézuska, a Nyuszi... Hmmm... kedves emlékeket idéztél bennem is. A kis Királylányról nem is beszélve, aki felnőttként csodálatos emberré vált. Szeretettel olvastalak! Kati



Re: Igaz történet egy királylányról, aki még mindig hisz a mesékben... (Pontok: 1)
- Anne20 (anne20@citromail.hu) Ideje: December 04, péntek, 10:06:18
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Igazi karácsonyi történet. :))))) A legszebb benne, hogy megtörtént... Nagyon kedves kis emlékezés.



Re: Igaz történet egy királylányról, aki még mindig hisz a mesékben... (Pontok: 1)
- naiva Ideje: December 07, hétfő, 21:14:34
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Mintha csak nálunk történt volna!:))) Mennyi trükköt bevetetettünk mi is a férjemmel, hogy észrevétlen kerüljön az ajándék, a szépen megpucolt csizmákba!! És milyen jó volt látni, átérezni, hogy hisznek a Mikulásban! Újra gyermekké tett minket is! Köszönöm, hogy felélesztetted bennem is a sok, szép emléket!
Ha jól értelmezem, Te vagy a "mi" királylányunk anyukája?:) Gratulálok mindkettőtöknek!:) Szeretettel: Zsuzsi



Re: Igaz történet egy királylányról, aki még mindig hisz a mesékben... (Pontok: 1)
- winner Ideje: December 10, csütörtök, 11:53:45
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Valóban az ártatlan gyermeki hitnél, a csillogó szemeknél, kipirult arcocskáknál nincs szebb.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds