[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 127
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 127


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Hajnali Kúríír - 58. szám. Itt az év vége...
Samway

Olvasói kérésre beiktatunk a média mintájára egy kis hírdetési szünetet, hogy ha a kedves olvasó nem a WC-n olvassa a lapunkat, legyen ideje kimenni.


Hajnali Kúrír…58. szám.

” Aki hajnalban ír...az később sem angol”
( Világ proletárarisztokratái közösüljetek) „C”




Kedves Olvasóink!

Mint arról már gondolom értesültek - az idén is lesz évvége. A fene vigye, megint eltelt egy év s semmi számadás. A könyvelői irodánk leégett s vele együtt a könyvelők gyöngye is, Bánzória Vléria. A szerkesztőség átutalta számára a Kajmán Tak.Szöv.-ben vezetett számláról a gordiuszi csómókkal lekötött árva petákot. Még tettük ezt időben, mert bevonta a Kajmán Beutír a vízumunkat, így mehetünk a Kukutyini Sóhívatalba zabot hegyezni a reklamációval.
A bevezetőmben említett okok vezettek rá s ez - úgy érzem - kitűnt szavaimból, hogy ez a számunk a visszatekintés jegyében született, meg amúgy is szarban van a jövőnk. Nem sokkal több, mint a vak koldusnak a napfényhez.

Olvasói kérésre beiktatunk a média mintájára egy kis hírdetési szüneteket, hogy ha a kedves olvasó nem a WC-n olvassa a lapunkat, legyen ideje kimenni.

Reklám.


Mi a titka, hogy nem megy el a színe a feketének ?
- Mossa ruháját, blúzát a Fekete tenger vizével !
Mióta Ilus ezzel mossa bugyogóját, azóta Jancsi se kujtorog máshová!
Ezért aztán ne legyen rest, nálunk vegyen eredeti Fekete vizet !
Csernoja Voda impex, export-import.

Nem hihetetlen, hanem valós hír : soför lett a szomszédomból. A körúti fák sajnos nem érhették meg, mert hamarabb kivágták őket s nem tudtak a kedvesen mosolygó szőke hölgynek bólogatni lombkoronájukkal. Sebaj, aki keres, talál, mondja a közmondás. A városunk közgyűlése soron kivűl tárgyalta a helyi nyugdíjas klub beterjesztését, amely arra kéri a városatyákat, hogy fent meg nem nevezett hölyet (véletlenül szőke) keresse meg levélben s kérje meg őt, hogy várja meg a tavaszt az első városi rodeójával. Akkorra talán kidolgoznak a tél folyamán az edzőteremben egy sajátos ugrást, amellyel a gyalogátkelőt egy-két lépéssel átugorják.

Köszönjük Emese…ez nem mese…

Reklám.

„Ha szorít, görcsöl, feszít…segít Önnek Ez itt, csak húzza meg háromszor…a kapucsengő zsinorját s a kutyák garantáltan kihajtják magából az összes problémát…”

„Kérdezte már orvosát, gyógyszerészét, ha reked a szék s feszít a szükség?
Mire lenne Önnek szükség?
Ha még eddig nem tudta volna, segít Önnek Al Josa, az uráli termeszgyógyász, eredeti tajgagyökérrel, garantáltan megy a fekál tőle együtt az aranyérrel…”


Megdöbbentő hírrel szolgálunk így az ünnepek előtt. Rendőrségi tudósítónk a következő esetnek eredt nyomába…neki pedig a környék összes kutyája.
Egy vidéki városunkban történt az eset. Itt a névtelenség és az ártatlanság vélelmezése folytán nem nevezzük meg, hogy az ún. „Napfény városa” jelzővel ellátott helységről lenne szó.
Az esetre mondhatnánk tipikus, de…és itt a de…nem az. A hűtlen kezeléssel vádolt személy a közösség bizalmát élvezi és rajtuk keresztül a pénzüket is. Szerinte ez a dolog jár neki az áldozatkész munkájáért…ez nem más, mint egy ezüst-brill gyűrű. Nem vitás, jól áll neki a mosolygós kék szeméhez és szőke hajához, de kérdem én…akkor a barnaszemű és hajú közösképviselők, mórkarikát kapjanak a lakóktól a fülükbe?
Most, mikor hűtlen kezelések sorát tárják fel, kerülnek napvilágra…kedves olvasóim, sokkolják a közvéleményt.
A helyszínre kiküldött tudósítónknak az egyik lakó így nyilatkozott :
- Szerintem, ha kérdi az úr… - igen mögérdemölte ez az áldott jóasszony.
- Aztán miért, néném?
- Hát…először is nénnye kendnek a Buxa Roza, másodszó mög, ha aszondom, hogy mögérdömli akkó az úgy van, mer éccör vonta kétségbe az uram azt, hogy ösmeröm az órát, oszt nem keveröm össze a nappalt éjjel.
- De hogy kerül ide az embere?
- Az most ölég nehezön kerülne ide, mert most is jár be egy órás haverja az intenzívre tanítani vele az időmérő múködésit.
- Kemény asszony maga, hallja!
- Hát még a nyújtófám!
Kedves olvasóim szerintünk rehabilire tehetjük a dolgot, mert ha nem, mi is oda kerülünk.
A helyszűke miatt nem tudjuk a brillgyűrű képét közre adni, de a szerkesztőségben bárki megtekintheti.

Reklám.

Megkérdeztük az utca emberét (nem utcalányát) mivel szeret mosni.
- Kedves asszonyom kegyed mivel szeret mosni ?
- Most lánykoromban érti, vagy mióta van völegényem?
- Miért, mit változtat a szokásain? – Más talán a mosópor? – Makacsabb talán a szennyeződés?
- Nem erről van szó! – lánykoromban kézzel, most pedig géppel mosok.
- Kimerítő lehetett kézzel mosni asszonyom!
- Inkább macerás, így határoznám meg.
- És milyen porral mos?
- Milyennel? – ez nem kérdés…amit rólam neveztek el.
- Ez izgalmas…-Miért, hogy hívják kegyedet ?
- Pers Ila…jelenleg csak meggyűrűzött.
- Hogy-hogy meggyűrűzött, Hölgyem, hiszen azt a kikopott hüvelyű motorokkal teszik.
- Akkor menyasszony…így már jobban tetszik?
- Szerintem igen…hacsak a kedves völegényt nem Túlméretes Dugattyúnak hívják.

A főváros egy nagyon szép szegletébe volt a szerkesztőség hivatalos ezen a hétvégén.
Nevezetesen a Fullextra irodalmi portál már hagyományossá váló évzárójára, amely most egyben csodálatos bállal együtt került megrendezésre. Az ismerős arcok-személyek, ahogy gyűlekeztek mindjobban emelkedett a hangulat. Örvendetes, hogy a Dörögdi kiruccanás óta a szerkesztőségünk képviselőit is már messziről megismerték s nagy-nagy integetések között fogadták őket. Mint utóbb kiderült, ez nem a viszontlátás öröme volt csupán, hanem azt is jelentette az illetékeseknek, hogy a kompromittáló dolgokat tegyék el, csak a brillek és a csodás estélyi ruhák maradtak elő, s nem különben rajtuk. (tudomásunk szerint nem tűnt el semmi)
Fergeteges műsornak voltunk szem és fülltanúi. Zene, próza, humor, minden fel lett vonultatva.
A vacsora és utána a svédasztal ízei feledhetetlen gasztronómiai élmény nyújtottak.
Ez után következett:
Az est folyamán a kötetlen társasági blokkban…tánc a régi idők zenéjére.
Majd közös tánctanulás…az „Ír körbetopogós”, amely abból áll, hogy az ügyesebbek, úgy emelgetik a lábukat, hogy jobb esetben nem rugják bokán a szomszédjukat, a másik fajta, aki ennek az ellentetje (nem akarom nevén nevezni, sértődés elkerülése miatt…) az ügyetlen, helyben topog, mint a tojógalamb...ezért neveztük el az „Ír körbe topogósnak”.

Reklám :

Aki Pup Ila termékét használja, tágabban látja a világot. Egy csepp a szembe s látását hozza rendbe.
Inkább csókold Pup Ilát, mint könnytől táguljon pupillád!

Közérdekű közlemény.
A szerkesztőség a 2010-es év első számában teszi közzé a pénügyi zárását, mivel a könyvelő részlegnél kisebb problémák merültek fel. Azt mondták neki, hogy égetni valóan jó nő vagy, de hogy ez majdnem sikerült is…
Azóta ez a telefon hangja…


Lángolj fel a csillagokig szállj, pernye
Szép szemed könnyét ne lássa egy se,
Kit nem tűzoltó keresztelt vízével,
S nem a mozdony sárgaréz füttyével,

refr...

száll,j szállj lánglovag karjaiba,
maszatos képét csókold áhítattal

Akkor a ház füstje érintsen téged,
ne nézd a korom, szeress engem,
akkor van pechem ha az apeh keres,
s nem te lánglovag ölelsz engem.

refr…
szállj, szállj lánglovag karjaiba,
maszatos képét csókold áhítattal



Az idén disznókodtunk már eleget…
a szerkesztőség Boldog Újévet kíván nektek.



Lapzárta…jelentik a nyomdából.

Lapigazgató főszerkesztő :
Hajnal Mátyás kezét tördelőszerkesztő és laptulajdonos .

Előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés
Zoria Könyvelői és Pénzügyi szaktanácsadó Iroda
posta cím: 630822. Sunshineyork Pf.45.

Terjesztéssel kapcsolatos reklamáció
Emese Problémakezelő Iroda
posta cím: 621127. Sunshineyork Pf.46

Kiadó és szerkesztőség
HajnalPress posta cím: 470909. Sunshineyork Pf.61.
2009.12.14.
Ideje: December 14, hétfő, 17:27:02 - mango

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Hajnali Kúríír - 58. szám. Itt az év vége..." | Belépés/Regisztráció | 14 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Hajnali Kúríír - 58. szám. Itt az év vége... (Pontok: 1)
- csitesz Ideje: December 14, hétfő, 17:53:16
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Főszerkesztő Úr! Megkeresem a könyvelő Hölgyet munkaügyileg. Mielőtt piroman lecsapna rá. Hol lehet előfizetni lapjára? A hitel további folyósításáig maradok lekötelezett adósa. lelkes olvasója. X. Y. ( NAGYBETŰKKEL)



Re: Hajnali Kúríír - 58. szám. Itt az év vége... (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: December 14, hétfő, 18:53:05
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Bizony, észen kell lennyi. Erre nálunk meg a Julcsára egybő ráfogták, hogy fekete pínzt mos, pedig csak – illuminába tévedt, aztán meg a sárba. Rá persze egyből nem fogták rá, hogy Afrikából gyütt, pegyig feketébb vót mint az a néhány lepedő...



Re: Hajnali Kúríír - 58. szám. Itt az év vége... (Pontok: 1)
- blue Ideje: December 15, kedd, 05:44:59
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Látod Szomsz, a tavat is kikotorják és a helyét gumival töltil fel, a könnyebb landolás végett...pusszantalak:)))))



Re: Hajnali Kúríír - 58. szám. Itt az év vége... (Pontok: 1)
- piroman Ideje: December 15, kedd, 12:04:36
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Arghh...:) Azt a lánglovagos melódiát beajánlom a Magyar Tűzoltó Szövetség himnuszának.



Re: Hajnali Kúríír - 58. szám. Itt az év vége... (Pontok: 1)
- Anne20 (anne20@citromail.hu) Ideje: December 17, csütörtök, 10:20:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Bejelentkezem. Egy hűséges olvasó. :))))))



Re: Hajnali Kúríír - 58. szám. Itt az év vége... (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: December 17, csütörtök, 22:42:22
(Adatok | Üzenet küldése)
Nagyon jó:))) A szokásos szinten:)))



Re: Hajnali Kúríír - 58. szám. Itt az év vége... (Pontok: 1)
- Welentze (welentze@freemail.hu) Ideje: December 21, hétfő, 13:13:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tisztelt Főszerkesztő Úr!

Az oldalsávot görgettem,
jó nagyokat röhögtem,
ujjamról is letört a köröm,
tudom ez csak neked öröm.

Puszi: Kriszti



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.43 Seconds