[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 182
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 182


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Hajnali Kúrír...Tavaszi különszám...61.szám
Samway

Tavasz jár a kertek alatt, legalábbis a rendőrségi hírek ezt támasztják alá. R.Dezső kis-, és középnyugdíjas vidéki otthonába látogatott el Tavasz Áron...


Hajnali Kúrír…61. szám.

” Aki hajnalban ír...az később sem angol”
(Világ proletárarisztokratái közösüljetek) „C”



Rendőrségi jegyzőkönyvből mazsolázott tudósítónk Fényestekintetű Tekla



Tavasz jár a kertek alatt, legalábbis a rendőrségi hírek ezt támasztják alá. R.Dezső kis-, és középnyugdíjas vidéki otthonába látogatott el Tavasz Áron a kertek alatt nem hivatalos és nem baráti látogatásra.
T.Áron…mindenáron szerette volna azokat a javakat, amelyeket R. Dezső kk.nyugdíjasnál vélt felfedezni az előre küldött büntetett előéletű F Rozál…akit csak a szakmában Sercintő Rozkának hívtak, mivel nem szívta, hanem rágta a csikket. Ezért is volt őnéki két gyönyörű barna foga, de az is távol egymástól, mert nem akartak összeakadni Rozál pampulájában.
R.Dezsőnek feltűnt, hogy a kakas nem jelzi a reggelt s a hangos hurrázás is elmaradt a tyúkok részéről. R.Dezső mikor felfedezte lábasjószágaiban keletkezett kárát, azonnal jelezte a helyi körzeti meghízottnak. S.M őrmester minden fogalmazó tudományát összeszedve elkészítette az ide vonatkozó jelentést a nyomozás megkezdéséhez. R.Dezső mobiltelefonjába beíratta a segélyhívószámát s útjára bocsátotta otthonába a károsultat.
A bűntény reggelén, nyikorogva nyílt a kertkapu és a hóvirág. Az éber rendőr nem alszik, ezért piros a szeme, hát most R Dezsőnek is most olyan volt, mint a húsvéti nyuszijé, de nemcsak a szeme, mert rémületében egyéb testrészei is összementek, mint nyuszifarka. A nyikorgásra azonnal benyomta a mobilhívót, amelyen bejelentkezett S.M. őrmester barátságos érdeklődő hangja…
- Na mi van? – Nem bír tán aludni?
- Jaj kérem szépen - mondta megszeppenve R.Dezső kk.nyugdíjas - nyikorog a kertkapu! És…
Elég hosszú hallgatás és csend volt a túloldalon.
Bátortalanul újra hallózott R.Dezső
- Halló ott van ?
- Itt,- a fene essen a kiskapujába - Tán én olajozzam meg? Hívja M.Elek ezermestert…- s azzal kinyomta a telefont.
R.Dezsőnek ezek hallatán a nyusziméret átment minuszba. De a kiskapu nem nyikorgott már. Csend volt…sűrű csend. Vágni lehetett, mint a kocsmában a füstöt,segély-, és nyugdíjosztáskor.
Erőt vett magán s kidugta az orrát az ajtón és a fészer felé sandított, de arról csak egy nagy ordítás majd éktelen káromkodással kísért szitkozódás hallatszott…ha jól vette ki a gereblye volt a ludas a dologban. Ahogy a sietős futólépések elhaltak - kimerészkedett R.Dezső, hogy szemügyre vegye megmaradsz értékeit, de semmi nem hiányzott, csak a kerti-szerszámok hevertek szerteszét s legfelül a hős gereblye. Gondolta, ezek után ennek mindig itt lesz a helye a kertkapuban.
Ujjai önkéntelenül a mobil egy bizonyos gombját keresték, hogy eldicsekedjen a hőstettéről S.M.őrmesternek.
- Halló! Maga az őrmester úr?
- Ki lenne? – ha engem hívott. Na, nyikorog még?
- Nem!Elriasztotta a betörőt a gereblye!
- Mi riasztotta el? – kérdi amaz hüledezve…ezt nem mondta a jegyzőkönyvbe, hogy riasztóval rendelkezik!
- Ezzel az ügy lezárva. A „ gereblye” tipusu riasztó elriasztotta a betörőt s ezzel további cselekmény nem történt. Na viszlát a kocsmában Dezső úr! Jön egy fröccsel, hogy ezt ilyen frappánsan lerendeztem.
A helység nevét szándékosan kerültük a nyomozás érdekei miatt, sőt a sajátunk miatt is.

A tavasz továbbra is beköszönt, ha akarjuk ha nem. Tehát javasoljuk, hogy naponta egyszer nyissunk ablakot, hogy halljuk, ha köszön, és ahogy nagy költőnk mondta vala…”bólogat az eperfa lombja” akkor biztos itt van, mert ő tudja.

Drog Eri kozmetologusunk tavaszi tanácsait adjuk közre.

Március-április táján mikor a rügy fakad…ilyenkor támad az téli szunyokából a gyanútlanra Pat Tamás, de ne rügylemosót használjunk, mint a kiskertben.
Viccet félretéve, a testet, főleg az arcot ilyenkor ellepik apró pörsenések, amelyekből kialakul a „pattunus pörse lat” és a „gilvus kinyomus lat.” Ezeket az alattomosokat a legújabb fejlesztésű krémmel és lemosóval hatékonyan tudjuk kezelni.

A Gilvazulin krém…és Gilvszesz lemosó használata.

A kezelendő felületet vastagon bekenjük, majd addig hagyjuk rajta míg becserepesedik és a becsöngető postás is hülyét kap a látványtól, majd a spéci lemosóval távolítsuk el.
Jó tanács! Ha jó a szemünk akkor ajánlhatjuk, hogy a cserepesedések résein nyúljunk be injekciós tűvel és szúrjuk ki, majd csak ezután mossuk le. Ugyanis a rések megvezetik a tűt.
Ha nincs időnk arra, hogy kivárjuk a kívánt hatást, úgy ujjunk begyével nyomjuk ki a kis rakoncátlant. Ezzel több ezer forintot spórolhatunk meg.

Ha ez sem segít…tanácsunk: szexeljen többet napon…valamelyik bejön és jó lesz.

A krém a szerkesztőségben megvásárolható Drog Eri-nél vagy kérésre házhoz viszi a drogirfutár…

A lapot zárjuk, mert valaki nagyon bólogat az ablak előtt.

Lapzárta…jelentik a nyomdából.

Lapigazgató főszerkesztő :
Hajnal Mátyás kezét tördelőszerkesztő és laptulajdonos .

Előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés
Zoria Könyvelői és Pénzügyi szaktanácsadó Iroda
posta cím: 630822. Sunshineyork Pf.45.

Terjesztéssel kapcsolatos reklamáció
Emese Problémakezelő Iroda
posta cím: 621127. Sunshineyork Pf.46

Kiadó és szerkesztőség
HajnalPress posta cím: 470909. Sunshineyork Pf.61.
2010.03.12.

Ideje: Március 13, szombat, 13:07:50 - mango

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Hajnali Kúrír...Tavaszi különszám...61.szám" | Belépés/Regisztráció | 11 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Hajnali Kúrír...Tavaszi különszám...61.szám (Pontok: 1)
- Teru Ideje: Március 13, szombat, 13:53:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Szerkesztő Úr,
Ettől a hazu...akarom mondani téves tudósitástól én jobban kipattantam mint a hóvirág szeme, mert azt a gereblyét pont a rabló ejtette le, amikor a kakast sikerült neki végre tarajon csipni. Azt is azért, mert a Rozka meg őt csipte tarajon, még jó hogy a kakast el nem ejtette ijedtében. És nem kapu nyikorgott hanem a rendőr. Máskor tessék jobban megtudakolni a tényeket:-))))

Maradok tisztelettel
egy ismeretlen felhasználó



Re: Hajnali Kúrír...Tavaszi különszám...61.szám (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Március 14, vasárnap, 08:29:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Szerkesztő úr!
Egyre izgalmasabbak, érdekfeszítőbbek a tudósítások, és hasznosabbak a tanácsai! Idézem: "Ha nincs időnk arra, hogy kivárjuk a kívánt hatást, úgy ujjunk begyével nyomjuk ki a kis rakoncátlant. Ezzel több ezer forintot spórolhatunk meg." - hogy én erre eddig nem jöttem rá!! Köszönöm! További jó munkát!

:)))



Re: Hajnali Kúrír...Tavaszi különszám...61.szám (Pontok: 1)
- agnes Ideje: Március 17, szerda, 09:29:16
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Na a Tekla is. Nem igazán figyel oda. Vagy ő is benne van a Drog bandába. Mert ezek kérem egy kész bünszövetkezet.
Ma reggel hallottam, hogy Drog Eri -t többen feljelentették. Az a bizonyos vazelin származák, még vazelin mellet sem volt.
Most küldték laborba a készítményt, mert hasmenést okozott. Bár nem ették csak kenték. a szesszel történő lemosást
követően, mindenkinek szines lett az arca, mert a test hőmérsékletének megfelelően szinezett, akár azok a valamikori
rúzsok...A Gereblyén talált DNS minták között megtalálták Drog Oszi DNS -t is. Ez aztán találgatásokra adott okot.
Már az Adó és Hivatal is nyomoz utánuk.Eri azzal dicsekszik, hogy ő nem kerülhet bajba, mert az anayagiakat Ön biztosítja.
Csak óvatosan ezzel a nővel, még a végén magára húzza a vizeslepedőt. Igen Önre Szerkesztő Úr! Na minden jót! gy Jóakarója



Re: Hajnali Kúrír...Tavaszi különszám...61.szám (Pontok: 1)
- zoria Ideje: Március 24, szerda, 06:59:38
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tisztelt Főszerkesztő Úr!
A kért mérleget a blogba továbbítottam.
Puszi: a könyvelőd



Re: Hajnali Kúrír...Tavaszi különszám...61.szám (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Március 24, szerda, 09:40:36
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
:D Én egyszer fejbedobtam magamat egy gereblyével, tehát bizonyíthatom, hogy hatásos! Akárcsak az írásod, amin jókat vigyorogtam. :)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds