[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 179
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 179


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A 2010. évi könyvhétről
fetykoj

Aki tud, menjen el, és nézzen körül, rengeteg érdekes új könyvet fog találni, a sátraknál nagy árengedmények vannak a Könyvhét idejére.


Ma délelőtt a FullExtra sátránál időztem. Tíz óra után még kevesen voltak, (hűvös és esős az időjárás), de a sátrakban már pakolták ki a könyveket.
Aztán megélénkült a tér, jó átlagos látogatottság alakult ki délre.

A FullExtra sátránál tovább időztem, ahol a könyvek között Bodó Csiba Gizella, Fényesi Tóth János, Lőrinczi L. Anna, Kovács Anikó, Aranyi Tóth Katalin, Ábel Andrea, Kamrás Klára, Hepp Béla, Máté László, Káli László és még számos szerző kötete látható és vásárolható meg (elfogadható árakon).

A FullExtra vezetője, Laki Anna és segítői ismét kivitték a mai magyar amatőr irodalmat a Könyvhétre, aminek nagyon örülök, mert ez a második megjelenés már azt bizonyítja, hogy jó szervezéssel és sok munkával áttörhető lett (remélhetőleg véglegesen áttörhetett/áttört) az a gát, ami az amatőrnek tekintett és s hivatalosnak tartott irodalom be-, és megmutatkozása között volt.
Ma délelőtt ennél a sátornál Bodó Cs. Gizella és Fényesi Tóth János volt jelen, valamit a látogatók közt volt Pécsi Éva, és jómagam - ennek kapcsán azonnal kialakult egy kis irodalmi beszélgetés.
Aki tud, menjen el, és nézzen körül, rengeteg érdekes új könyvet fog találni, a sátraknál nagy árengedmények vannak a Könyvhét idejére.
Üdvözlettel:
Fetykó Judit

Ideje: Június 03, csütörtök, 16:27:09 - mango

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"A 2010. évi könyvhétről " | Belépés/Regisztráció | 3 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A 2010. évi könyvhétről (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Június 04, péntek, 10:10:48
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Judit! Nagyon köszönjük a látogatásotokat, és sajnálom, hogy nem tudtunk személyesen is találkozni, de remélem, lesz még alkalom a héten. :))) Köszönöm, hogy írtál is rólunk, figyelmed, kedvességed, nagy segítség és nagyon jólesik. Köszönöm a szuper fotókat is amelyeket a topikban láthatnak a tagok és látogatók. Szeretettel ölellek: Anna :)))



Re: A 2010. évi könyvhétről (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Június 05, szombat, 00:09:25
(Adatok | Üzenet küldése)
Valóban nagyszerű, hogy a Fullextrások is jelen vannak a könyvhéten. Valami elindult, ami ebben az évben folytatódott. Remélem kellemes tapasztalattal és sok-sok eladott könyvvel zárul a hét. Sok sikert a jelenlevőknek! Judit! Köszönjünk, hogy írtál erről.



Re: A 2010. évi könyvhétről (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Június 06, vasárnap, 22:14:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Igen, valóban így volt... Ilyen volt:) Hihetetlen volt számomnra, hogy mint teljesen ismeretlen szerző, mennyi könyvemet sikerült eladnomn:)((Számításaim felett, mivel az is elég öröm volt, hogy ott lehetek, hát még hogy veszik is a könyvemet! Fantasztikus négy nap volt!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds