[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 128
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 128


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Kapolcson jártunk
winner

Kapolcs, a művészetek völgye az elmúlt évtizedben olyan hírnevet vívott ki magának, hogy mára bizony rangot jelent ott részt venni, fellépni, egyáltalán részese lenni ennek a művészeti kavalkádnak.






Örömként ért a váratlan hír, hogy páran a Full alkotói közül is részesei lehetünk a völgyfesztivál előadássorozatának. Egészen pontosan egy órát kaptunk, melynek keretében a kapolcsi Csigaházban mutathattuk meg magunkat és művészetünket.
Az irodalmi bemutató este 6 órára volt meghirdetve, melyen a Fullextra tagjaból Naiva: S. Farkas Zsuzsanna, Cocko21: Csizmadia Krisztina, Szabóné Horváth Anna, és jómagam winner: Máté László vettünk részt.

Ahogy az ilyenkor lenni szokott nem mennek a dolgok zökkenőmentesen.
A fellépés napján igen csak cudar idő van, esik és esik egész nap. Hogy lesz ebből fellépés?
Na mindegy, lesz ami lesz, elindulok. Elhagyom Veszprémet, és megnyugodva látom, hogy bár kánikula nincs, de legalább már nem esik az eső.
Az öröm nem tart sokáig, mert megcsörren a mobilom. Zsuzsika hív, hogy baj van, nem úgy alakultak a dolgok, ahogy tervezte és érte kellene mennem. Nosza, nyomni kell a gázt, mert az előzetes egyeztetés szerint öt órára oda kellene érnünk, ráadásul ehhez előbb át kell vergődnöm Kapolcson is.
A plusz negyven kilómétert ledarálva 5:05-kor berobogunk, leparkolunk, és irány a világot jelentő deszkák.
A megbeszéltek szerint félkörben ülünk, aki sorra kerül az a mikrofonhoz lép és előadja a produkcióját. Mindenkire háromszor kerül sor, illetve befejezésül Zsuzsika és én egy kettősünket prezentálhatjuk. Ez volt egyben a befejezés is, mely ugyan nem harmonizált az időjárással, lévén, hogy a Hurrá nyaralunk című duettünket adjuk elő. Ebben tudvalevően közel 35°C van, a valóságban pedig egész nap esett az eső és a kezdésre éppen csak elállt.
Zsuzsival hátul még elpróbáljuk a kettősünket, megnyugtatom, hogy most is fogok improvizálni, és máris hat óra van.
Kezdődik a műsor.



























Házigazdánk felkonferál, majd az alkotógárda házi muzsikusa, a tagok megzenésített verseivel kezdi a műsort. Ezt időről-időre újabb zenés vers követ, és persze jönnek, sorba az előadók.
Zsuzsi a Balatoni képek és a Budapest 2007 című versét adja elő, én a Hol aludt Vera? és a Tékozló ember verseimet. A produkciókat rendre tapssal jutalmazta a szépszámú közönség. Lehetett 35-40 néző, de az igazsághoz tartozik, hogy ennek a fele hozzátartozó volt. A harmadik körben az előadók már a kezdeti lámpalázat ledobva, rutinosan verseltek. Végezetül következett Zsu és én „Hurrá nyaralunk”-ja, melyet olykor hangos nevetés, a végén pedig kisebb fajta vastapssal jutalmaztak.
A műsor végeztével megkönnyebbült sóhaj és a hozzátartozók gratulációjának fogadása volt hátra. A házigazdánk pedig amatörből profivá avanzsálta a csapatot, lévén megkaptuk a gázsinkat, ami nem más mint egy ízletes vacsora. Az ízekkel nem is volt baj, ami a mennyiséget illeti a hölgyeknek elég volt, én viszont megbirkóztam volna egy nagyobb adaggal is.


Lassan szedelőzködtünk. Egy kicsit körbenéztünk a völgyben, közben befutott Zsuzsika kisebbik lánya is (Ő készítette a fotókat) induntak, mert jön a busz. Aztán sort kerítünk egy kávéra is, mert a busz nem jön. Végül mivel a busz még mindig nem jön, Zsuzsi ismételten arra kér, fuvarozzam el. Mivel ezúttal a lánya is utasnak jelentkezik, Őt jobb híján a hátsó raktérbe ültettük. Szerencsére, bár elég sok rendező és rendőr volt, nem lett baj belőle. Visszafelé jövet, az nap harmadszor is átvergődök Kapolcson.
Jó érzéssel nézem a színes kavalkádot, a jókedvű fiatalokat és magamban pedig azt remélem jövőre a Fullextra több tagja is itt lesz.
Itt kell, hogy legyen.


Ideje: Augusztus 09, hétfő, 11:36:44 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Kapolcson jártunk" | Belépés/Regisztráció | 11 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Kapolcson jártunk (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Augusztus 10, kedd, 09:53:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gratulálok a résztvevőknek, örülök, hogy eljutottatok a fesztiválra...:))))



Re: Kapolcson jártunk (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Augusztus 10, kedd, 15:46:55
(Adatok | Üzenet küldése)
Gratulálok a résztvevőknek! Bizányára jó érzéssel vettetek részt a programon. Már rutinos előadókként, biztos volt a siker - mégha /szerinted /kevesen is voltak. A lényeg, hogy megmutattátok magatokat.



Re: Kapolcson jártunk (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Augusztus 14, szombat, 00:12:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Örülök Laci, hogy megírtad ezt a kedves emléket...Sajnos az időjárás nem volt kegyes hozzánk, pedig a hely, ahol felléptünk előtte két nappal hemzsegett az érdeklődőktől. Akkor jó idő volt, és sok érdeklődő, padokon pihengető ember. Meg is ijedtem: mi lesz, ha ekkora közönségünk lesz, borzasztó lámpalázas vagyok... Nos, nem kellett félnem az előadás napján, az eső miatt jóval kevesebben voltak az érdeklődök. Persze így is akadtak, és jó érzés volt látni a csoportokban bennünket figyelő embereket.
Úgy érzem kis csapatunk sikeresen szerepelt, mindenki igyekezett hozni a legjobb formáját.
Nagy szó, hogy ott lehettünk.
Még ha valóban nem is mentek simán a dolgok:)) Férjem, aki levitt volna Kapolcsra betegen szenvedett otthon, a nyári ruha, amit előkészítettem előző nap, számításba sem jöhetett, és miután 4-kor értem haza a munkából, volt kb negyed órám, hogy eldöntsem mit vegyek fel:)) A nők tudják, ez mennyire stresszeli az ember lányát...:) És igen, a hazafelé út... Nem jöttek a buszok, késtek, esett, sár volt, haza szerettem volna már érni, ezért kérdeztem meg Lacit bevállalja-e, hogy hazavisz bennünket, lányommal a csomagtérben, kockáztatva egy esetleges rendőri büntetést. És persze a lányomat is: vállalja-e a csomagtérben való ide-oda csúszkálást. Mindketten bevállalták, így szerencsésen és időben hazajutottunk, és végignevettük az utat! Köszönjük Laci:))

Én három nap is ellátogattam a Művészetek Völgyébe, a közelében lakom. Jól éreztem magam, rengeteg látnivaló, hallgatni való (ennivaló) :)) között kicsit elvarázsolódik az ember, felveszi a völgy ritmusát, és hangulatát. Hogy szerepelhettem a Művészetek Völgye fellépői között, külön öröm volt számomra és társaim számára is.
Talán egyszer csinálunk ott egy Full-fesztivált!:))
Jó volt feleleveníteni az emléket Laci, köszi, hogy megírtad!



Re: Kapolcson jártunk (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Augusztus 14, szombat, 00:15:08
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ja igen Laci! Az improvizálásról, ígéreted ellenére nem tudsz leszokni!:)) Viszont én már kezdem megszokni, hogy menet közben átírod a "szövegkönyvet" :))) Puszillak!



Re: Kapolcson jártunk (Pontok: 1)
- soman (soman@mailbox.hu) Ideje: Augusztus 16, hétfő, 17:30:10
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Óriási gratula nektek!

Pár éve nekem is volt szerencsém e völgyi fesztiválon fellépni, így jól ismerem az érzést, hangulatot.



Re: Kapolcson jártunk (Pontok: 1)
- szavathna Ideje: Szeptember 09, csütörtök, 17:58:03
(Adatok | Üzenet küldése)
Köszönjük kedves Laci, hogy megírtad ezt a kedves kis közös élményünket, melyről pozitív visszajelzések jönnek... Öröm volt, hogy ott lehettünk. Feledhetetlen élmény marad azt hiszem mindnyájunk számára...
Öleléssel: Anna



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds