[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 265
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 265


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Netes társkeresés
kirsmona

Elvált nő, gyerekkel. Nem túl fiatal, nem túl csinos. „Csak” komoly és megbízható. Munka, házimunka, esetleg tanulás, másodállás mellett hol és mikor kereshetne társat?


Na de hol ismerkedjen az ember lánya?
Járjon el discoba? Üljön be kocsmába? Menjen moziba, sétálni? Fizessen be horribilis tagdíjat egy társkeresőnél?
Nekem ezek közül egyik sem hozott partnert.
Mi más marad hát, mint az internet.
El se hinnék, mennyi társkereső oldal létezik. Felsorolni is nehéz.
Kipróbálni pláne.
De én tettem rá kísérletet.
Majdnem mindenütt regisztráltam, ahol lehetett.
És jöttek a kérdések:
1. Mit írjak jellemzésnek? Mert ha túl jókat, akkor az gyanús. Ha túl rosszakat, akkor a kutya se fog érdeklődni.
2. Hány képet rakjak fel? És milyeneket? Egész alakosat, vagy csak az arcomról? Visszafogottat vagy szexit?
3. Milyen paramétereket állítsak be az ideális férfiról? Mi van, ha diplomásat keresek, miközben ott van életem párja egy szerény szakmunkás adatlapja mögött?
Az általam tesztelt, kipróbált lapok közül a legnormálisabbnak a Nők Lapja Café-s bizonyult. Itt normális menetben folyt a társalgás és normális fotók voltak fent.
Negatívuma, hogy alig jött levelem. Ha viszont valaki úgy érdeklődött irántam, hogy én nem találtam szimpinek, akkor azt válaszoltam: „ne haragudj, de nem téged kereslek”. Tartoztam azzal, hogy őszinte legyek. Ez így fair, szerintem. Sokkal jobb, mint amikor az én érdeklődő levelem esetén az illető férfi csendben kushadva szépen elfelejtett válaszolni.
Panaszra semmi ok. Azért volt három randim is. 
Egyikőjük nagyon messziről autókázott el hozzám. 5 perc után kiderült, hogy ő programként nem sétára, hanem valami izzasztóbbra gondolt. Azért becsületére legyen mondva, kitartott egész nap. Én meg – úgy téve, mint akinek nem esett le a tantusz- végighurcoltam a városon. A nap végére szakértő lett a város nevezetességeiből. Mást úgyse kapott.
Pár nap múlva írt egy levelet, melyben közölte, hogy kibékült a régi barátnőjével.
A kettes számú pasival sokáig csak leveleztünk. A fotója nem annyira, de a humora és a versek iránti imádata nagyon bejött. A hosszú levelezés után a randi mégis pocsékul sikerült. Kiábrándulva mentem haza. Hova lett a humoros férfi és ki ez a megkeseredett, kiégett fazon, aki kávézás közben a politikusokat szidja?
Még azért váltottunk pár levelet, aztán vége.
Önkritikát gyakoroltam: a súlyom az oka a sikertelenségnek– hajtogattam magamban.
És a harmadik találkozás előtt az idősödő szőke hercegnek alaposan az eszébe véstem: ne számítson csinibabára. Csak akkor találkozzunk, ha a súlyom nem zavarja. Dehogy, dehogy. Ő pont a telt nőket szereti. Sajnos az előző csaját is azért kellett kiraknia, mert nem volt rajta mit fogni. Juhéj, ez az én emberem. – gondoltam magamban.
Ehhez képest a randin arcára fagyott mosollyal üldögélt, miközben én beszéltem, locsogtam, szórakoztattam.
És most jön a vicc: hamarosan elszaladt a mosdóba telefonnal a kezében, ahonnan már egy kész menekülési tervvel tért vissza. Sajnos most rögtön mennie kell, mert XY-tól kérte kölcsön az autót és most azonnal vissza kell adni.
Persze én meg- amíg vártam rá- már megterveztem az egész esténket. Moziról és sétáról ábrándoztam.
Jó nagy pofára esés volt.
Úgy eltűnt a randiról, ahogy utána a társkeresőből is: szempillantás alatt.
Szóval ezek történtek velem a Nők Lapja társkeresőjén.
A második legjobb a Chirstian Single-s lapja. Egyetlen hátulütője, hogy a világ minden tájáról regisztrálnak rá, s emiatt a valódi randevút, találkozót elég nehéz összehozni. Ettől függetlenül sok kellemes, kedves emberrel futottam össze egy-egy chatelésre.
De a többi társkereső!
Egy habos-babos szépségnek álcázott pornóoldal, ahol a bemutatkozó fotók között a legritkább esetben van arckép. (Ki lehet találni, mit ábrázolnak a fotók!)
A vicc az, hogy ezeken az oldalakon még én is rendkívül kapós voltam és rengeteg levet kaptam. A baj talán velem van. Mert én szigorúan válogatok és óvom az erkölcseimet. Nem, nem, nem kell szexpartner. Visítok a gondolattól, hogy egy idegennel bújjak ágyba. Más az, ha egy végigtáncolt éjszaka után összeborultál valakivel, aki szimpatikus és aztán tovább állsz; meg más az, ha már eleve úgy jön a levél: akkor benne vagy?
Nem, nem vagyok benne. És ő se legyen benne (m)! Mikor váltunk mi nők egyszerű szórakoztató apparátussá? Mitől lettünk ilyen egyszer használatosak? Félelmetes. Nekem legalábbis nagyon. Az a hülye, aki nem gyűjti a skalpokat? Hát köszi. Én akkor se állok be a sorba. Inkább egyedül, mint árucikként.
Elborzadok a gondolattól, hogy valaki azért ír levelet, mert a felesége, barátnője mellé keres - napról napra új - extra pótlékot. Megint más a ”derült égből villámcsapásként érkező” szerelem, ami gyakran kivédhetetlen. Jön és felborít mindent maga körül: házasságot, együttélést, mindent. De az legalább szerelem! És nem egyszerű …khm, az.
De megint más az a fajta hozzáállás, ami mostanában jellemzi a férfiakat. Neten megismerni, randizni, szexelni, továbbállni. És másnap kezdeni elölről egy másik nővel.
Azóta én is kicsit feladtam. Most éppen megint nem hiszek az egészben. Abban reménykedem, hogy a párom valahol már itt kóborol körülöttem és csak percek kérdése, hogy meglássuk és megismerjük egymást. Ha meg kell ismernünk egymást, akkor az Univerzum úgyis lehetővé teszi.
Ideje: Október 08, péntek, 11:32:13 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Netes társkeresés" | Belépés/Regisztráció | 8 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Netes társkeresés (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: Október 08, péntek, 18:52:33
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ott kóborol! Találkozni is fogtok, ez nem kétséges.
Írásod jó!
üdv.
fTJ



Re: Netes társkeresés (Pontok: 1)
- kiralylany Ideje: Október 09, szombat, 21:21:19
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Élvezettel olvastam írásodat. Sok minden jutott eszembe. Többek között egy film is... Ugye nem kell címet írnom? :-) Aztán meg, hogy a húgom és két ismerősöm is a neten találkozott élete nagy szerelmével, szóval semmiképpen NE add fel. Igaz, amíg megjön a királyfi rengeteg békát kell végigcsókolni. Tetszett az őszinteséged. Nem mindenki teszi bele így magát egy írásba, pláne nem új tagként. Az utolsó mondat pedig maga a szög fejentalálása szerintem. Ha meg KELL ismerned, akkor lehetőséget fogsz kapni rá! Üdvözlettel: Lara



Re: Netes társkeresés (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Október 09, szombat, 22:23:11
(Adatok | Üzenet küldése)
Érdekes dolgokat írsz. Mennyire kiszámíthatatlan egy ismeretlennel való - éteri kapcsolat. Azért ne add fel. Nekem a kollegám, már második párját találta meg a neten. Sok sikert!



Re: Netes társkeresés (Pontok: 1)
- Grigo Ideje: Október 10, vasárnap, 13:14:37
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Kismona !

Mindössze pár gondolatom lenne.
Írásod önmagában jó, mint írás, bár a téma nekem kicsit elcsépelt. Erről mostanában sokszor olvastam, és szinte mindig ugyanezt. Nem könnyű dolog a társkeresés, ezt én is tudom, ebbe a részébe nem is szeretnék belefolyni.

Ami igazán megragadott, az ez a mondat, amit próbálok értelmezni !

"Mi van, ha diplomásat keresek, miközben ott van életem párja egy szerény szakmunkás adatlapja mögött?"

Nos, miért gondolod, hogy egy szakmunkást jelzővel kell felruházni, és ha igen, miért mindjárt a szerény jelzővel ? Számomra ez egy olyan nem szimpatikus életszemléletet hordoz, ami már kizáró ok lenne hogy, kapcsolatot létesítsek olyan emberrel, aki előitéleteket hordoz magában. Az én értékrendem szerint ez egy olyan minősítés, ami következtetni enged olyan belső tulajdonságokra, amik nem szimpatikusak számomra.

Még egy gondolat erejéig......

"szigorúan válogatok és óvom az erkölcseimet. Nem, nem, nem kell szexpartner. Visítok a gondolattól, hogy egy idegennel bújjak ágyba. Más az, ha egy végigtáncolt éjszaka után összeborultál valakivel, aki szimpatikus és aztán tovább állsz"

Csak egy kérdés, amit megválaszol, aki akar ! Egy végigtáncolt éjszaka után, már nem idegen ?

Köszönöm, hogy olvashattalak !

Szeretettel üdvözöllek : Zoltán







Re: Netes társkeresés (Pontok: 1)
- Grigo Ideje: Október 10, vasárnap, 17:52:33
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Elnézésedet kérem, elírtam a nevedet.

Természetesen, kirsmona !



Re: Netes társkeresés (Pontok: 1)
- Anne20 (anne20@citromail.hu) Ideje: Október 12, kedd, 09:29:52
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Kirsmona! Nekem ellenpéldám van a netes ismerkedésről: a kedvesemet az iwiw-es társkeresőben találtam meg, alig két hetes regisztráció után :))))) Megtetszett, bejelöltem, és nagyon sokáig csak leveleztünk. Egy hónap is eltelt a randiig. De már nem volt zsákbamacska.

Nagyon sokat kell mazsolázni, mert ezer jelentkezőt is feldob, de ha tudod, milyen férfit keresel, nagyjából betalálhatsz olyat, amilyet szeretnél. Pár sráccal leveleztem, hamar ki lehet szórni akár helyesírásból is, hogy megfelel-e a te intelligenciaszintednek. Ha "Jó élyszakát" kíván, érdemes átgondolni, hogy szóba állj-e vele...:))))
És én igenis azt mondom, elsőre adj meg elég bő intervallumot akár korban, akár érdeklődésben... Ha adhatok néhány tippet, nagyon szívesen segítek.
És hidd el, hogy nem minden srác/pasas csak szexet akar. Ha meg mégsem az az igazi, akivel elsőre szóba elegyedsz, akkor fogd fel úgy, hogy jót beszélgettél, vagy lett egy új barátod.
NE ADD FEL! Szurkolok/szurkolunk Neked :))))

És bocsánat a hosszú hsz-ért.
Szeretettel:
Anne



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds