[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 65
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 65


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Csekk és család
Freewolf

Magam is családban élő ember vagyok, kissé talán nem érzem magam annyira veszélyeztetve, mint a híradások családjai. A társasházban, ahol lakom, két emeleten összesen sem vagyunk... harmincan


A család, mint kriminalisztikai fogalom lassan bevonul a bűnüldözés terminológiai tárházába. Úgy tűnik, a legveszélyesebb csoport a család lett, sőt ami igazán megdöbbentő, hogy a két család már külön fogalommá nőtte ki magát. Szemezgetve a híradásokban nem nehéz erre a tendenciára ráakadni.
Gyomaendrődön két rokonságban álló család esett egymásnak a Melódia sörözőben, majd mikor az egyik sérült az orvoshoz indult, követték oda és tovább bántalmazták. Mátraverebélyen két férfi szólalkozott össze az italboltban, majd a kocsma előtt a két család összeverekedett. Egy súlyos sérült és megerősített rendőri szolgálat lett az eredmény. Ezek az esetek puszta kezes harcot említenek, de a család egy fejlődni képes közösség!
Egy újabb verekedés tetézte a már megtörténteket Mátraverebélyen két család között, amikor is székekkel, kövekkel, lapáttal estek egymásnak az érintettek. Eredmény egy életveszélyes sérült.
Eszközhasználatban az egy család, mint fogalmi kör is serénykedik. Miháldiban miután meglopták az önkéntes tűzoltókat, azok békés, néma felvonulást tartottak a faluban, mikor is egy család tagjai szidalmazni kezdték őket. Egyiküket lapáttal megütötték, vascsöveket, fadarabokat dobtak feléjük.
Fokozható az eszközhasználat, mint a következő példa is mutatja. Ráckevén két család négy tagja került kórházba, mikor egyikük egy elszámolási vita miatti veszekedésben gázpisztolyt használt.
Legutóbbi hír, melyet a Népszabadság hasábjain találtam nem említi az elkövetők családi vonatkozásait, de beszédes. Pétervásárán cirka harmincan verekedtek össze, szamuráj kardokkal és motoros láncfűrésszel. Lehet, később kiderül, harminc tök idegen ugrott egymásnak, de valószínűbb itt is a családi vonatkozás.
Magam is családban élő ember vagyok, kissé talán nem érzem magam annyira veszélyeztetve, mint a híradások családjai. A társasházban, ahol lakom, két emeleten összesen sem vagyunk harmincan, még akkor sem, ha beszámolom a ház négy kutyáját. Széke mindenkinek van, de senkit nem láttam még, hogy hadakozási céllal a lépcsőházat megrohanta volna. Közöttünk több független lapáttulajdonos is található, igaz ezek jobbára hólapátok. Ez idáig minden család tagja rendeltetésszerűen használta, sőt illedelmesen köszönünk is egymásnak és igyekszünk a munkát végzőt nem akadályozva kikerülni. Tudtommal nincs közöttünk szamuráj kard tulajdonos, eddig az egész lakótelepen senkit nem láttam ezzel közlekedni. Mi munkába járunk, de vannak közöttünk gyeses anyukák és nyugdíjasok. A rendőrség nem jár felénk, csend és béke van.
Mi mindannyian olyan családból származunk, ha véletlenül elütünk autóval egy, vagy két családból származót nem merünk megállni, mert féltjük az életünk. Igaz, ezt is félve mondjuk el, mert akik a Haza képviselőinek tartják magukat, acsarkodva leszólnak, hiszen ma az igazság tabu és mi picit szégyenkezünk is, lám eltartjuk az országot. Telik az adónkból drogra, alkoholra, cigarettára, játékgépre, szamuráj kardra és a tetováló szalonok fenntartására. Hallgatva, félve megyünk a sötét utcákon, ha a családok közelében van dolgunk, lesütött szemmel megyünk, óvatosan, hátha nem tűnünk fel egyik szamuráj kard tulajdonosnak sem, míg elosonunk a „hálás” országunk vezetése által a multiknak eladott szolgáltatóktól kapott sárga csekket befizetni.
Jelkép ez a csekk. Ma sárga csekkel bélyegzik meg azokat, akiknek a CSALÁD szent és nem a sötéten tomboló primitív terror eszköze, a fékezetlen erőszaké. Oldalt kell ma választanod! Mi csekket fizetünk fillérezve, fogcsikorgatva és nem vagyunk védett fogyasztók! A mi házunkat elárverezik, a villanyunkat, gázunkat kikapcsolják, ha eljön a nincs. Szabadon választhatsz bármelyik oldalt, de azt tudd, ha a tömegverekedő családot választod, megkérdezzük majd, hogy miért a bűnt támogattad a törvénnyel szemben. Csak ülünk majd csöndben és hallgatjuk, ahogy dadogsz!
Ideje: November 26, péntek, 21:06:03 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Csekk és család" | Belépés/Regisztráció | 9 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Csekk és család (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: November 26, péntek, 21:58:03
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Tisztelettel üdvözöllek!
fényesi Tóth János



Re: Csekk és család (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: November 28, vasárnap, 20:59:31
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Mély igazságok ezek... Szeretettel olvastalak: Anna :)))



Re: Csekk és család (Pontok: 1)
- a_leb Ideje: November 29, hétfő, 08:39:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Írásaid nyomán felszínre törtek bennem a meg nem fogalmazott, vagy megfogalmazott és eltemetett, eltakart kérdések. Nagyon jó írás(ok).
aLéb



Re: Csekk és család (Pontok: 1)
- naiva Ideje: November 29, hétfő, 23:58:58
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon jó írás kedves freewolf... Elég szomorú, hogy a híradások ezzel vannak tele... Nem beszélve arról, amiről nem tudunk... Tetszik az írásod, a téma egyedi megközelítése!:)



Re: Csekk és család (Pontok: 1)
- Barbara76 Ideje: Február 08, kedd, 17:47:44
(Adatok | Üzenet küldése)
Nagyon tetszett, amit írtál, kedves Freewolf!
Sajnálatos módon én nem tudok ebben a témában ilyen finoman fogalmazni, így azt hiszem, jobb, ha nem húzom ezt bő lére...:D:D:D
Tisztelettel: Egy "Csekkes" :)



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds