[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 194
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 194


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Terveim és változások az évben
Anna1955

...megjelenésben is lesznek apró változások, az nem lesz olyan mértékű, hogy megszokott portálunk ne legyen felismerhető. Ami viszont érezhető lesz, az a könnyebb használhatóság...


A portál ellen elkövetett karácsonyi hacker támadás, nagyon nagy károkat okozott, melyek helyreállítása még mindig nem ért véget. Ez fokozottan rávilágított arra, hogy nem lehet tovább halogatni a FullExtra motorjának átprogramozását.
Amink van, az elavult és egyre több problémát okoz az üzemeltetése. Kezelése körülményes és egy kicsit bonyolult is.
A munka megkezdődött, ketten dolgozunk rajta, mint programozó, és ha elkészülünk a portál motor nem egy ingyenesen letölthető szoftver lesz, hanem egy önálló saját program.
Bár a megjelenésben is lesznek apró változások, az nem lesz olyan mértékű, hogy megszokott portálunk ne legyen felismerhető. Ami viszont érezhető lesz, az a könnyebb használhatóság, a publikálás komfortosabbá tétele, a biztonság maximális megteremtése.

Lesznek új modulok, elemek is, de lesz amely megszűnik mostani formájában.
Ilyen újdonság lesz a video feltölthetőség lehetősége, a teljes hangos modul átszervezése, itt is biztosítva a hozzászólási lehetőséget.
Az olvasottsági számlálás is átalakulásra van ítélve, mert a saját kattintást IP cím szerint is ellenőrizve fog működni a számláló, ezzel pontosabbá téve a kapott információt.
A jelenlegi aktivitásért működő pontrendszer ellenőrizhetetlen, és nem sok előnnyel jár a gyűjtögetés. Ennek megváltoztatása, nyilvánosan követhetővé tételének kidolgozása, folyamatban van. Eredményeként egy átlátható rendszer fog működni.
A tagság aktivitásának lesznek előnyei. Éves értékeléssel, jutalommal, nyereménnyel, akár saját könyvvel is gazdagabb lehet az, aki a Fullt választja internetes otthonának.

Akinek van észrevétele, ötlete, szívesen elolvasom ha leírja, és ha segít jobbá válnunk, meg is valósítjuk.
A munka kb. félévig fog tartani, amikor is ünnepélyesen újjá születünk.

Anna1955
site admin
Ideje: Január 09, vasárnap, 19:28:21 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Terveim és változások az évben" | Belépés/Regisztráció | 47 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- Welentze Ideje: Január 09, vasárnap, 21:18:54
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia Anna!
Tetszenek a változtatási, átalakítási ötletek, a könyebb kezelhetőség lehetővé tétele.
Nagy munka lesz, az biztos.
Nekem máris lenne 2 javaslatom.
Az egyik, hogy a prózáknak is legyen külön IK-ja. Ezt azért javasolnám, mert sokkal hosszabbak, hamar lefut, mire az ember tudna rá időt szánni, és ráérne elolvasni azt.
Legyen a frissen feltöltött képzőművészeti alkotásoknak is egy külön ablaka, hogy mindenki láthassa a műveket és itt, az első lapon szólhassanak hozzá. jelenlegi formájában nagyon háttérbe szorul.
Továbbá, ráférne egy nagytakarítás a Műteremre, mert nagyon sok olyan kép van oda feltéve, ami nem saját alkotás, és inkább a Képtárba való lenne.
Ha marad így a Műterem, akkor a Házirendbe kéne ezt beiktatni.
Most csak ennyi jutott hirtelen az eszembe, még gondolkodom további javaslaton.
Üdvözlettel: Krisztina



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- Grigo Ideje: Január 10, hétfő, 07:07:52
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Anna !
Jó ötletnek tartom azokat a változásokat, amiket felvázoltál nekünk ! Amit már egyszer én is említettem neked, az olvasottsági számlálás megreformálása, ami ebben a formájában erősen megmosolyogtató volt. Saját IP cím alatt, egyáltalán nem szabadna számlálnia, de azon is elgondolkodnék, hogy lehetne megelőzni olyan történést, amivel sajnos jómagam is szembesültem már itt. Amikor feltettem a versemet, akkor valaki tíz perc leforgása alatt ötvenszer elolvasta, ami miatt lekellett vennem az oldalról, mivel nyílvánvalóan a szándék lejárató jellegű volt.
Abban is egyetértek, hogy a prózákat és a verseket különválasszuk. Ez Krisztina ötlete volt, de nagyon jónak tartom én is. Azt is kicsit szigorúbban szabályoznám, hogy próza cimszó alatt, milyen művek kerülhessenek fel. Arra ugyanis ott blog, ahova napi történéseket, élethelyzeteket, és minden olyan írást, akár politkait is, fel lehetne tenni.
Az aktivitási pontrendszert sem értem teljesen. Jómagam sokat játszom, és még így vagyunk ezzel egy jópáran. De azt én sem érzem aktivításnak, sem hozzászólásnak ha valaki ír egy játékba, ahogy a mostani rendszerben megjelenik.

Biztos vagyok benne, hogy sok hasznos újítással találkozhatunk az átalakítás után, mindnyájunk örömére. Ehez az áldozatos és fáradságos munkához kívánok nektek sok sikert, és köszönöm meg szeretettel:

Grigo Zoltán



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- estelente Ideje: Január 10, hétfő, 08:24:56
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Anna!
Sok sikert kívánok a portál átalakításához! estelente



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- Nefelejccss Ideje: Január 10, hétfő, 10:48:54
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Anna!
Kriszti és Zoltán már beelőzött két javaslattal, ezekre már korrekt választ is kaptam Tőled. Próza, és vers egyaránt lehet értékes irodalmi alkotás, nehéz azokat külön kategórába tenni... Sokszor az irodalmi jellegű próza, és blog elkülönítése is gondot okoz... Hát nem irigyellek!!:))
- A "pontozási rendszer" valóban felülbírálatra szorulna, hiszen nem mindegy, hogy a játék-fórumon helyesen szótagolok-e egy szót, vagy értékes kritikát írok a Magazinba 1 pontértékben...
- Vén tagként sem tudom, hogy én használom, olvasgatom-e helytelenül a "Mazsolázót", de itt 2009-es beírásnál újabbat nem találtam. Talán itt is módosítani lehetne.
- Nem tudom, technikailag megoldható-e, hogy a feltett publikációk mellett ne az olvasottság, de a hozzászólások száma jelenjen meg. Ez több eddigi vitatémát máris kizárna.
Tudom, kibicnek semmi sem drága, óriási munka, amit kértem, kértünk,és még kérni fogunk Tőled.
Munkádhoz nagyon sok erőt, és sikert kívánok: Szeretettel: Nefi



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- Samway Ideje: Január 10, hétfő, 17:10:15
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagy örömre szolgál mindig a fejlődés és a szeretett közösségem ( családom) gyarapodása. Kívánok nagyon jó egészséget a tervek megvalósításához, a könnyebb átláthatóbb kezelés nagyon jó lesz. Személy szerint én köszönöm neked Annám ezt a sok- sok munkát fáradságot amit a közösség komfortérzetének javítására fordítasz.



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Január 10, hétfő, 17:20:08
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anna! Már alig várom, hogy elkészüljön az új Full!:)) Amit felvázoltál itt nekünk, nagyon jól hangzik! Biztos vagyok benne, remekül fog sikerülni, és azt is tudom, mennyi rengeteg munkát igényel! Kívánok ehhez Neked sok erőt, és kitartást! Köszönet önzetlen fáradozásodért! Zsuzsi



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- thomba (tbanyay9@hotmail.com) Ideje: Január 10, hétfő, 18:57:05
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Anna!
Nagy feladatra vállalkozol, s nem biztos, hogy az elvégzett munkával mindenki maradéktalanul elégedett lesz. De ez még véletlenül se tartson vissza. Tiszta szívből kívánom, hogy munkád jarjon eredménnyel.
Sok sikert!



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: Január 10, hétfő, 19:30:54
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)

Javaslataim:

1. Hiányosan kitöltött adatlappal senki ne tudjon beregisztrálni!
2. Regisztráláskor a rendszer küldjön egy visszajelzést, melyben felhívja a figyelmet Házirendünkre, ill. annak elolvasására, tudomásul vételére!



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- aranytk Ideje: Január 10, hétfő, 20:45:05
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anna! Nagyon sok munkával járó feladatot tűztél ki, és biztos vagyok benne, hogy jót fog tenni a megújulás. Első javaslatom: jó lenne, ha megoldható lenne, hogy a jelenlévő tagok nick-jére kattintva, nem csak üzenet küldésre lenne lehetőség, hanem az adott szerző művei is elérhetőek lennének, pl az első 10 vagy 20 azonnal látszódna, és egy "további" kattintással az összes behívható lenne. Ha ez túllép a lehetőség keretein, mindenképpen láthatóbbá kellene tenni a szerzők, illetve a művek közvetlenebb elérését. Szerintem egy kicsit el van ez dugva az oldalon, de lehet, hogy csak én érzem így... A számláló megreformálása időszerű, hogy valós értékek látszódjanak, és János javaslatát is maximálisan támogatom! Köszönjük a fáradozásod, várakozással nézünk a 2011-es év elé.



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- Attila61 Ideje: Január 11, kedd, 10:08:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Anna, sok sikert, erőt és egészséget kívánok a munkádhoz!
A János által felvázoltakkal egyetértek, a Te változtatásaid biztosan jobbá teszik az oldalt, a házirenden töröm a fejemet.
Úgy gondolom a rejtve tartózkodásnak itt nem sok értelme van, jó lenne egy felület ahol esetleg a tagok közvetlenebb beszélgetést folytathatnak, hogy ez ne az üzenőfalon jelenjen meg, természetesen ha lehet.
Szeretném, ha a művek mellé képek is felkerülhetnének természetesen nem oldalnyi méretben, de azért valami odaillő.
Üdv. Attila!



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- Teru Ideje: Január 11, kedd, 17:06:59
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Anna,
Merész ember vagy az biztos:-) Nagyon tetszenek terveid, még kellemesebbé teszik ezt az otthont.
Attilának megjegyzem, képeket most is lehet feltenni a művek mellé ha van tárolóhelyed az Interneten. Sok ingyen helyet lehet találni, keress ki valamit.
Anna, sok sikert, remélem azért néha itt tudsz majd velünk is lenni.
Szeretettel Teru



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Január 11, kedd, 20:14:43
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagy feladat hozzáfogni egy épület felújításának,de érdemes, mert minden friss lesz, modern és tiszta. Drága Anna! Sok energiát és örömet is kívánok a fárasztó munkában! Szeretettel, Erika



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- stando (stando.agi@gmail.com) Ideje: Január 12, szerda, 06:18:33
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ó! Nem irigyellek, Anna, újraírnia a fullt, rengeteg munka, no meg minden változás, változtatás magával hozza az ellenállást, a megszokotthoz való ragaszkodást is. De erre is fel lehet készülni, hisz ez is kiszámítható, természetes reakciója az embernek. Nehezen fogadja be/el a az újat, még akkor is, ha születésénél maga bábáskodott. Már most kérlek, elnéző mosollyal legyints csak, amikor az új otthonunkban időnként kicsit hisztizni fogunk. ;)
Nem írtál eddig még a fórumok sorsáról. Én személy szerint nagyon sajnálnám, ha beépítenék a grundot. :)
A többiek javaslatait is támogatom, és kívánok én is jó egészséget, kevés zökkenőt ebben a nagy munkában. Szeretettel, Ági



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- LEKA Ideje: Január 12, szerda, 23:19:37
(Adatok | Üzenet küldése)

Kedves Anna! Fantasztikus mekkora szeretettel dédelgeted a "gyermeked" a Fullextrát! Ezek a változtatások időigényesek - átgondolást, odafigyelést igényelnek. Ehhez kívánok erőt, kitartást! Az elképzeléseket olvasva jó irányt mutatsz:). A pályázati versekre lenne javaslatom: a hónap versére, prózájára csak 1-1-re lehessen szavazni / az, aki akar. A résztvevőknek ne legyen kötelező a szavazás. Ha akar, szavaz arra, ami neki is tetszik. Egy másik változás lehetne: pl. Full-versek, amik csak ezen a honlapon jelenének meg (a saját honlap kivételével).
Az aktivitás értékelése jó ötlet (bár én nem mindig tudok elég időt itt tölteni - pedig szeretnék) Most egyenlőre ennyit tudok hozzátenni ehhez a hatalmas projekthez:) Sok sikert! Éva



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- sodrelap Ideje: Január 13, csütörtök, 21:35:52
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Anna!

A reform időnként minden területre érvényes, a fullextranák is csak az előnyére válhat. Elolvastam a hsz-eket, válaszaidat, sok dolgot érdemes megfontolni belőlük, de a nem szabad, nem érdemes túlszabályozni a portált, amatőr jellegét kell erősíteni, biztatni mindenkit az alkotásra, legyen jó a légkör. Személyedben jó vezetője van az oldalnak, kívánok neked, nekünk minden jót a megújuláshoz!

Üdv.,



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- sodrelap Ideje: Január 13, csütörtök, 21:38:34
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Egy- két elütésem van a szövegben, sorry, nincs nálam a szemüvegem:-) Üdv., sodrelap



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- Grigo Ideje: Január 16, vasárnap, 12:08:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Anna !
Valószínüleg sok mindent, átgondolsz, változtatsz. Lenne még egy javaslatom. A Moderátorok szerepét és jogosultságát jobban bekéne szabályoznod. Ne fordulhasson elő többé olyan az oldalon, hogy egy Moderátor, mindenféle etikai kódexet felrúgva "lehuszadrangúzhassa" valaki versét. Úgy gondolom, hogy ez nem összegyeztethető sem az oldal szellemével, sem azzal a feladtkörrel amit elkéne látnia. Találkoztam olyan esetekkel is amikor Moderátor, a saját versénél törölt neki nem tetsző hozzászólást. Ez szintén az a kategória, ami visszaélésekre adhat okot, és rossz érzéseket gerjeszt egyszerű "mezei" tagokban, mint jómagam is. Bízom benne, hogy hiszel abban, hogy nem a rossz szándék vezérelt amikor megírtam egyszerű gondolatomat.

Szeretettel : Zoltán



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- szucsistvan Ideje: Január 17, hétfő, 06:45:31
(Adatok | Üzenet küldése)
Nekem mióta itt vagyok még saját album létrehozását sem engedi a rendszer, nemhogy a festményeim feltöltését



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- blue Ideje: Január 20, csütörtök, 08:34:14
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Éljenek a változások!))))



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- anyatka Ideje: Január 22, szombat, 17:57:30
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Anna! Sajnos ritkábban tudok jönni, mint szeretném, de örülök a változásoknak, hisz így első olvasásra is úgy tűnik, hogy jobb, gördülékenyebb lesz itt minden. Szeretettel kívánok sok erőt, egészséget a munkához, és a lelkesedés kitartását:)))))) Andi



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- ciroka-maroka Ideje: Január 24, hétfő, 20:21:14
(Adatok | Üzenet küldése)
Az én nagy álmom, hogy ctrl c és ctrl v.
A legtöbbünk aljas módon wordöt használ, és annyira jó lenne ha a tündér a varázspálcájával csinálna egy olyat, hogy másol paste, akkor nem lázasodnék be mérgemben, mikor valamit föltennék.
A másik ötlet. hogy lehessen betűméretet változtatni, hogy a vak varjúcskák is komfortosan tudjanak olvasni. Előre is köszönöm :)



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- mickey48 Ideje: Január 31, hétfő, 09:28:07
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Anna!
Mindenek előtt javasolnám a Fullextra működésének optimalizálását az ismertebb keresőkre - Pl: Google Chrom ( egy fantasztikusan jó kereső).
Javasolnám hangos versek, filmek, képek közvetlen beilleszthetőségét az irodalmi klub publikációjába ( pl Yuotube beágyazás, képek közvetlen bemásolása. HV közvetlen csatolása).
Amennyiben ezek megoldhatók lennének( részben, vagy egészben), nagyon leegyszerűsödne bármiféle publikáció, és sokkal bátrabban publikálnának újabb tagok is az IK-ba.
Fényesi János javaslatával nagyon egyetértek - A publikálás, és szereplés felelősségteljes ténykedés, semmiképpen ne hagyjuk az Internet névtelensége mögé rejteni. Legyenek kötelezően kitöltendő mezők regisztrálásnál. Alapvető dolog a nick mellett a valós név, és az elérhetőség is.
Tisztelettel kívánok eredményes munkát - Miki



Re: Terveim és változások az évben (Pontok: 1)
- Grigo Ideje: Február 01, kedd, 10:24:55
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Anna !
Bár már volt arról szó ,hogy lesz megváltoztatva az olvasottság kijelzése, dee lenne hozzá még egy javaslatom. Azt mondtad szeretsz többször visszatérni egy műhöz, én is szeretek. Mégis azt gondolnám,olyan rendszert kéne felállítani ami kejelzi az olvasottság száma mellett azt is, hogy ki is volt az valójában aki ott járt. Most nem térnék ki erre, hogy miért gondolom fontosnak.
Szeretettel : Zoltán



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds