[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 87
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 87


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Bocsánatot kért követőitől Gődény György


A közösségi oldalán értékelte a múlt vasárnapi választások eredményét a Normális Élet Pártjának (NÉP) elnöke, Gődény György.


A gyógyszerész-testépítő által irányított párt a voksoláson csupán a szavazatok 0,73 százalékát tudta megszerezni, kevesebb mint 40 ezer szavazattal. A pártelnök értékelő posztja még hétfő délután került ki a közösségi médiába.

Ezúton szeretnék bocsánatot kérni mindenkitől, akivel az elmúlt hónapokban elhitettem, hogy van esély egy normális, emberhez méltó élet megteremtésére itt, a Kárpát-medencében, hogy van lehetőség egy kényszerítésektől mentes, az alapvető emberi jogokat, köztük az önrendelkezésünket tiszteletben tartó, szabad Magyarország megalapozására. Mentségemre szóljon, a tegnapi napig én is rendíthetetlenül meg voltam győződve erről

– írta Gődény György, aki úgy látja: hiába hitt abban, amit Orbán Viktor még 2012-ben mondott, miszerint Magyarország többet érdemel.

Be kell lássam, tévedtem

– vélekedett a Normális Élet Pártjának elnöke, aki szerint a vírus és a járvány újra eljön majd.

"Kedves Barátaim!
Ezúton szeretnék bocsánatot kérni mindenkitől, akivel az elmúlt hónapokban elhitettem, hogy van esély egy normális, emberhez méltó élet megteremtésére itt a Kárpát-medencében, hogy van lehetőség egy kényszerítésektől mentes, az alapvető emberi jogokat, köztük az önrendelkezésünket tiszteletben tartó szabad Magyarország megalapozására. Mentségemre szóljon, a tegnapi napig én is rendíthetetlenül meg voltam győződve erről.
De fel kellett ismernem, hogy amit képviselek és amiben a Normális Élet közösségének tagjai hisznek arra ma nincs befogadókészség hazánkban.
Két éven keresztül küzdöttünk az értelmetlen és teljesen logikátlan járványügyi intézkedések, a kötelező maszkviselet és az oltások tudománytalan kényszerítése ellen. Küzdöttünk azért, hogy merjenek az emberek gondolkodni, ész érveket meghallgatni és ezáltal tisztábban látni. Ennek nagyon sokáig volt is respektje, ám egy hónap maszkmentesség elfelejtette a választók többségével az elmúlt 2 év tortúráját. Hiába hittem abban – amit Orbán Viktor mondott még 2012-ben -, hogy Magyarország többet érdemel, be kell lássam, tévedtem.
32 év alatt nem tanultunk semmit. Mi a magyarok még ennyi év elteltével is a két rossz közül választjuk a talán kevésbé rosszat, és elhisszük a médiából ránk ömlő hülyítő propagandát. Ez a propaganda pedig az elkövetkezőkben egyre nagyobb tempóban fog dübörögni, mert a háború mellett újra jön a vírus és a járványhelyzet egészen addig, míg az egész társadalom egy totálisan ellenőrzött, engedelmes rendszerré nem olvad, ahol az alapvető emberi jogok a legjobb esetben is csak a kiváltságosok lehetőségévé szürkülnek.
Az Örökkévaló könyörüljön rajtunk!" (Doktor Gődény)

Forrás: https://index.hu/belfold/2022/04/05/godeny-gyorgy-valasztas-normalis-elet-partja/
Ideje: április 05, kedd, 19:06:38 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Bocsánatot kért követőitől Gődény György" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds