[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 143
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 143


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Találkoztunk - sokan! :)


Talán csak az első Fullos találkozóra készültem ekkora izgalommal, mint a tegnapira.


Annyi új tag jelezte jövetelét, hogy talán többen voltak, mint akikkel legelőször találkoztam. És ugye az első találkozás... - számomra borzasztóan fontos, ezért kellőképpen szorongtam is miatta. Ez persze elmúlt, amikor kezdett gyűlni a nép. Mert most aztán tényleg népes tábor gyűlt össze!

Többek között most találkoztam először Endrével, az én kedvelt Éjjeli Manómmal. Már rengeteg levélen és számos telefonbeszélgetésen túl, mégis borzasztóan izgultam (mindig félek, hogy elfogadnak-e az emberek), ... aztán alig beszéltünk néhány szót. Remélem lesz legközelebb is!

Először jött el közénk Halogen a férjével (akinek - bár Laura ígérgette - nem hallottuk a hangját, mert a versolvasások előtt már elmentek). Velük is nagy öröm volt találkozni.

Csillamocsai hozta a lányait is, s minél több a fiatal, annál vidámabb a társaság. Clay is eljutott végre közénk, többszöri ígérgetés után, s remélem jól érezte magát (nekem úgy tűnt)! Adminék vendége Michael is sokat mosolygott, számomra ez azt jelentette, nem bánta meg, hogy közöttünk tölti a délutánt.

Most volt először fullos találkozón Norvi, akit nyár végén én csalogattam el a Fullextrára. Úgy láttam és bizonygatta is, hogy jó helyre érkezett ebbe a kedves csapatba.

Ukume hozta a lányát is, aki nekem már nem volt ismeretlen, mert nyáron már találkoztunk - öröm volt újra látnom!

Admin, mint ritkán látott vendég érkezett, és becses ajándékkal kedveskedett nekünk, mert elhozta az első öt rádióadást CD-n. Újra örülhettem a feleségével, Simivel való találkozásnak is, mivel engem már a nyári első összeismerkedős kerti-partyn elbűvölt szeretetteljes személyiségével.

S mint mindig, most is boldog voltam, hogy találkozhattam a régebben már látott arcokkal, mint Móka (akihez hazajárunk), Vigi (aki végre újra rászánta magát, hogy eljöjjön), Csingi, Káma, Fata (már ő is régen volt), Audrey (aki rengeteget fotózott), Bogika (messziről is újra eljött közénk), Si és Boki (ők sem a szomszédból jönnek!), Luna (aki most szerencsére nem rohant el), Babsi, Edit (ő a barátnőm, és most már sikerült belépnie a tagjaink közé is), Kabboca (szerencsére nem teljesen a végére érkezett), Lev (akivel mindig jókat beszélgetek), Fényesi (most is ámulva hallgattam az előadásait), Bla (aki nem ütögetett fejen, viszont láthatóan jobban érezte magát, mint előző alkalommal), Kerlac (aki pohárköszöntőben mondott köszönetet Adminnak a Fullért, és még sok minden másról is beszélt), Dani (Enigma üzenetét hozta Endrének egy pulóver képében), Zsolt (ő is kicsit későn érkezett - de még idejében) és barátokként érkezők (mint például Luna barátja), valamint az ismeretlenség homályából előbukkanók (Imre, akit sokáig képtelen voltam hová tenni a társaságban) is eljöttek közénk.

Lehetséges, hogy kihagytam valakit, ezt nézzétek el öregedő emlékezetemnek! ;)

A délután folyamán apróbb, de érzékeny lelkűekhez méltó vitát is rendeztünk! Közösségünk egyre nagyobb, s a polémia is arról folyt, kellenek-e a kisebb csoportok a nagy egészen belül, vajon ez előbbre viszi, vagy akadályozza a Fullextra fejlődését?!

Nagyon jól éreztem magam, és úgy láttam a többieknek is kedvére való volt a találkozó, tehát reménykedem, hogy a legközelebbin is ekkora, vagy még nagyobb számú lesz a csapat!

Mókának még egyszer és külön is köszönet, hogy ellátja és várja egyre nagyobbodó társaságunkat!!!

Ideje: November 14, vasárnap, 14:15:14 - Lacoba

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Találkoztunk - sokan! :)" | Belépés/Regisztráció | 7 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Találkoztunk - sokan! :) (Pontok: 1)
- Bogika Ideje: November 14, vasárnap, 17:01:40
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kétszer éreztem, hogy hazatértem. Egyszer mikor abba a gyülekezetbe kezdtem járni, ahol most vagyok. Másodszor ezen a találkozón.



Re: Találkoztunk - sokan! :) (Pontok: 1)
- csingi Ideje: November 14, vasárnap, 17:25:05
(Adatok | Üzenet küldése)
Minden alkalommal jó látni az új arcokat, és viszontlátni a régi ismerősöket. Igazi jó társaság, amilyenről mindig álmodtam.... és íme.... :D



Re: Találkoztunk - sokan! :) (Pontok: 1)
- Halogen (tukkancs@zwallet.com) Ideje: November 14, vasárnap, 17:59:54
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én nagyon jól éreztem magam... Köszönöm Nektek!
Legközelebb aláírjátok a CD-met? Sajnos csak este f 8-ra sikerült hazaérnünk így is... És jó volt látni Benneteket, így, együtt. A vitáról bővebben egy fórumot?



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds