[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 277
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 277


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Hírek: Újdonságok a FullExtrán!


Változások a VERS Versenyben! Közkívánatra némileg megváltoztattuk a versverseny szabályait, és a helyszínét!

A Versverseny ezentúl a Fórumon belül egy külön topicban fog folyni, a szabályok az alábbiak:
Mindenki egy verssel pályázhat, és azt a hét bármely napján beírhatja a versenyszínhelyre, az adott héten, hétfőtől csütörtök estig.
A szavazás menete pedig az, hogy minden tagunk három legjobb verset jelöl meg péntektől vasárnap estig bezárólag.
Az a vers nyer, aki ezen a nem anonym módon a legtöbb jelölést kapta. A nyertes vers egy hétig a főoldalon olvasható, kiemelt helyen.

-----------------------------------------

Elkészült az Életrajz modul. Célja, egy mobil, kereshető adatbázisban látni kúltúránk nyagyjait. Na meg ugyanebben a modulban a tagjaink bemutatkozásai, hitvallásai, és a többiek felé küldött üzenetei is megtalálhatóak lesznek. Már aki persze beírja magát az adatbázisba.
Tehát egyuttal egy új lehetőséget is biztosítunk vele a tagjainknak a többi tag elötti bemutatkozási lehetőséget, akár teljes valóságában, ám akár csak az itt használt nickje, írói, művészeti álneve mőgé bújva.

Az adatbázis fejleszthető. Ti, a tagjaink is tudtok belüldeni életrajzokat. Sőt az általatok beküldötteket később módosítani, szerkeszteni is tudjátok.
Küldjetek be hát ti is, hogy gyorsan, gyorsabban legyünk, lehessünk egyre hasznosabbak.

FONTOS! A modul jelenleg nem mindenkinek működik megfelelően, a hiba elhárítása folyamatban van! Azonban addig is, hogy fejlődhessünk, aki már most benne akar lenni, az küldje el nekem az anyagot, netalántán a fényképét, és én beteszem.

Gyüjtsük tehát össze kultúránk nagyságaink, kiemelkedő egyéniségeinknek az életrajzait, és tegyük elérhetővé, olvashatóvá a többiek, és a látogatóink számára.

Tagjaink pedig írjanak valamit magukról, ha többet nem is, legalább annyit, hogy mi az amit remélnek a FullExtra többi tagjaitól.
- Közönséget? Jó szót? Kritikát? ... s ha kritikát, akkor milyen kritikát?
A realistát, a segítőt, a szarkasztikust? .... vagy milyent?

Ezt a jó írást Fényesi tagtársunk blogjában találtam a minap.
Annyira igaz, és annyira tetszett, hogy hatására elkészítettem ezt a modult is nektek, remélve a látogatóink, olvasóink örömére is.

És akkor most lássuk mit is írt Fényesi:

"A napokban nagyon sok munkám van. Kétségbeesett sorokat is küldtem felétek, mert elfogott valami nagy egyedüllét. Köszönöm a kapott szavakat! Arra is gondoltam, hogy bezárkózom valami, az önsajnálatból, és bátortalanságból emelt toronyba, és onnan nézem, amint fejüket fel- felemelgetve a torony ablaka felé, lassan elbandukolnak mellettem mindazok, akikkel EZT NEM TEHETEM MEG. Arra is gondoltam, hogy mennyire vagyunk mi itt fontosak egymásnak. Meddig terjed kötődésünk, meddig az ÉN KÖZÖM a MÁSIK élete. Oly könnyen vállaljuk ÖNMAGUNK gondjait, érzéseit leírnunk. Mondd csak TE mikor írtál véleményt egy beküldött írásra! Mennyi kiáltás, mennyi hiábavalónak tűnő szó! Mennyi fontossá váló üzenet. TŐLÜNK lesz fontos! Nem idő kérdése! Vannak közöttünk magányosak. Vannak, akik már ott ülnek a Torony ablakában, már oly rég várnak egy pillantásra, egy integető kézre, egy szóra! Arra, hogy valaki megálljon! Én ott leszek."

Ideje: Március 13, szombat, 13:25:06 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Újdonságok a FullExtrán!" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds