[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 174
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 174


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
BIZTOSÍTÁS - JOGBIZTONSÁG


Nyáron egy felgyújtott autó összetörte a kocsimat. A biztosító nem fizetett!
Most nem akarják megkötni velem a tényeknek megfelelően a kötelező biztosítást.


COKI a biztosítóknak!
Én tavaly váltottam, biztosítót és lakcímet is. A Pridenciát odahagytam az Európáért, s ezzel mintegy 25.000 Ft-ot "nyertem" - 41.000 Ft lett az éves biztosításom A0-ban. Eddig vállalati kocsim volt, ez most magán.
Novemberben kaptam értesítést a volt Európától, ez most Groupama lett - hogy 2005-ben a díjam 55.000 Ft lesz.
Ez közel 40%-os emelkedés. NORMÁLIS NEM?

Most - gondoltam - újra váltok - Posta.
És visszaáll a 41.000 Ft-os díj.

(Szerintem tök mindegy, hogy ki a biztosító. A saját magad okozta károdat úgyis magad viseled.
A másnak okozott kárt viselje akármelyik biztosító, mert ezért van a kötelező.
Nehogy már az ügyfeleket tegyük felelőssé a kötelező biztosítójuk viselt dolgaiért...! Már több, mint tíz éve senkinek nem okoztam kárt! B4-es voltam a Providenciánál)

ÉS MÉGSEM LESZEK A POSTA BIZTOSÍTÓ ÜGYFELE!

NEM SZÁMÍT, hogy nem élek Budapesten, hogy a lakóhelynyilvántartó kártyám szerint vidéki lakos vagyok, hogyx már tavaly az Európabiztosító is vidékiként kötött velem szerződést. Miután a kocsimat 2003 júniusában még Budapesti lakosként vettem, csak budapestiként köthetnek velem szerződést.
Nem számít a hatósági igazolvány sem. A korábbi szerződés sem.
Csak az számít amit a POSTA biztosító saját jólfelfogott érdekében figyelembe vesz.

AKKOR itt dokumentálom, hogy nem leszek a biztosítók ügyfele, mert azt nem hagyom, hogy ők diktálják a feltételeket, s ne a dokumentumokat vegyék figyelembe.

A Posta Biztosító nagyobb hatóság mint az Önkormányzat és a Rendőrség?!

Ez a Jogállam?! És mindezt megtehetik. Míg az alkalmazottaik a Postán pironkodnak, mert ők is elismerik igazamat!
NYALJÁK KI!
Ideje: November 25, csütörtök, 19:23:23 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"BIZTOSÍTÁS - JOGBIZTONSÁG" | Belépés/Regisztráció | 4 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: BIZTOSÍTÁS - JOGBIZTONSÁG (Pontok: 1)
- veva Ideje: November 25, csütörtök, 20:36:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hümm!!!!



Igazad van!



Re: BIZTOSÍTÁS - JOGBIZTONSÁG (Pontok: 1)
- Bogika Ideje: November 26, péntek, 04:55:14
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Mi volt az indok, miért nem fizettek? A kötelező biztosítás, mióta létezik, valahogy mostoha gyermeke a biztosítóknak. Mintha kolonc lenne a nyakukon, biztos nem lehet vele nagyot kaszáni.



Re: BIZTOSÍTÁS - JOGBIZTONSÁG (Pontok: 1)
- csillamocsai (canadahun.com) Ideje: November 28, vasárnap, 23:32:45
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A kötelező biztosító mindegy melyik, nem teheti meg azt, hogy ne fogadjon el egy pácienset ilyen olyan indokkal.Van egy biztosítási fő felügyelet, ahová írni kell vagy személyesen bemenni és követelni, hogy amelyik biztosítónál szeretnél lenni, ott köttesd meg a kötelezőt, hiszen ezért kötelező.Egyébként ismerve a biztosítókat, az ügyfelek soha nem járnak jól, csak épülnek a nagy paloták a biztosítók számára.Én a kötelezőn kívül minden más biztosítást lemondtam, soha soha egy sem fizetett amikor kellett volna, vagy olyan minimális összeget, hogy ha nem fizettem volna be a díjakat akkor is jobban jártam volna.A cascó sem jobb. Egy ismerősöm /titkárnő/ a munkahelyén /ahol nagyon gazdag emberek dolgoznak/ mondotta, hogy befizeti a cascót a skodájára.Szó szerint kiröhögték a milliomosok, hogy ennyi pénze van?Megengedheti magának azt, hogy cascót fizessen? Hát nem fizette be és nem is bánta meg.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds