[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 264
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 265

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Sztori: Paulusidák


Nem mostanában, de nem is oly régen egy rémálmom volt. Álmomban ugyanis az Orbán Viktor voltam! Ez azért nem semmi! Ráadásul...


Nem mostanában, de nem is oly régen egy rémálmom volt. Álmomban ugyanis az Orbán Viktor voltam! Ez azért nem semmi! Ráadásul, mint Orbán Viktor, egy álmot láttam. Ezen már nem lepődtem meg, ugyanis mint O. V. szokásom ez. Mármint az álmodás. Ha lehet, jó nagyot. Ez is az volt, tele jelképekkel és szimbólumokkal, amiket nem értettem. Ezért álmomban elmentem, nem, magamhoz rendeltem az udvari álomfejtő öregemberemet. Amikor megjelent előttem, tisztelettel és szeretettel köszöntött, még kezet is akart csókolni. (Csak mellékesen jegyzem meg, ezek az öregek engem annyira szeretnek, amit nem is értek. Meg is kérdeztem egyszer tőlük: hé, Ti öregek, miért szerettek engem annyira? Erre egyszerre elkiáltották magukat, hogy miért. Persze nem értettem, de ezt most hagyjuk.) Ezt most hagyjuk, mondtam az öregembernek. Hallga mit álmodtam!
Egy nagy-nagy fát láttam, előkaptam a kardomat, és egy rettentő csapással kettévágtam. A nagy fából két élő fa lett. Mindjárt tudtam, hogy az egyik az enyém, a másik meg valaki másé. Az enyémre ekkor tizenkét fehér madár szállott. És a másikra is ugyanennyi. Mégis az enyém kezdett elkorvadozni. Rögvest vándorbotot ragadtam, hogy külországban megtaláljam az én kedves tizenharmadik madaramat. A távolban feltűnt egy templom tornya, én pedig szálltam felé, mintha repülnék, vagy a szememben egy varioklád (ZOOM-optika) lett volna. Bevarióztam magam a nyitott templomajtón, keresztül a templom tömjénes terén a padsorok fölött, neki az oltárnak, és kibukkantam a templom mögött. De már fel is tűnt a következő a nagy távolban. Zuum, ennek is neki, ugyanúgy. Be az ajtón, ki az oltár mögött a hátsó fertályon. Sok-sok templomon száguldottam így által, a padsorokban üldögélő nénikék barátságosan integettek amikor megjelentem a fejük felett. Egyszer csak egy nagy bajszú, őszülő öregember termett előttem, kezében egy kalitkával. Abban a kalitkában volt az én tizenharmadik madaram.
A kalitkát kinyitottam, a madárra felpattantam, és hazarepültem. Ennyi.
Nos, fiam, kezdte az álomfejtést az öregember, a nagy fát nem kell magyaráznom. Az maga a magyar hon. Ezt osztottad ketté sikeresen. Álmodban azonban figyelmetlen voltál. Nem vetted észre, hogy arra a másikra tizenhárom madár szállott. Ez pedig a legutóbbi választási vereségedet jelenti. De még álmodban is tudtad, hogy mit kell cselekedned. Tisztában voltál vele, hogy belföldön már nem tudsz több hívet szerezni magadnak, és ezentúl mindig ilyen szoros eredmények várhatók. A megoldás csak az lehet, ha a határainkon túl élő magyarokat nyered meg magadnak. Ha pedig magyar állampolgárságot kapnak, akkor szavazhatnak is.
Na de, vetettem közbe, ahhoz le kéne települniük itt, bejelentett lakcím, miegymás... Az öreg hunyorogva nézett rám: bizony úgy van ez, mint ahogy mondják: álmodás közben az agy logikáért felelős része csökkenten működik, ahogyan neked is. Te ne ismernéd a székely góbéságot, amikor Te még náluk is huncutabb vagy. Most csak az legyen a gondod, hogy az istenadta igennel szavazzon a külhoniak állampolgárságára, vess be minden ármányt és cselt, demagógiát és nacionalista érzeményt, és ha az igenek kerülnek többségbe, a jövőd biztos: tied lesz a Hatalom... és az Ország.
Ekkor riadtam fel a saját kiáltozásomra, verejtékben úszva.
Ideje: December 05, vasárnap, 22:50:23 - Paulus

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Paulusidák" | Belépés/Regisztráció | 9 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Paulusidák (Pontok: 1)
- nyom-ta-thao Ideje: December 05, vasárnap, 23:25:30
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves jó Barátom! Nehogy ilyet álmodj máskor,mert belepusztulsz.Az a jóságos mentsen meg ettől a...aki ott lakik a magasságosban.Menne mán valahová kifele bankigazgatónak,keressen sok pénzt,csak fogja be...ja,jogász,akkor baj van,mert ahhoz valószínüleg ugyanúgy nem ért.Óvjon Isten tégedet minden efféle rossztól,hív barátod:thao meg münket es...



Re: Paulusidák (Pontok: 1)
- csingi Ideje: December 06, hétfő, 08:05:04
(Adatok | Üzenet küldése)
A vér nem válik vízzé, hálistennek Benned... de őbenne se, mert bírja még.... meg van aki bírja még cuflával... Nagyon tetszik, már vártam... :)



Re: Paulusidák (Pontok: 1)
- Anonyma Ideje: December 06, hétfő, 09:23:15
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Akkor lennénk igazán bajban,ha az Orbán Viktor azt álmodná,hogy Paulusdiák lett!



Re: Paulusidák (Pontok: 1)
- Bogika Ideje: December 06, hétfő, 21:02:31
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én még olyat se szeretnék álmodni, hogy falusi polgármester vagyok.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds