[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 229
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 229


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
nyom-ta-thaonak


Szeretettel!
..., hogy mi szél sodor minket valaki mellé, örök, megfejthetetlen nagy titok.


A Nagy Karmester néha ránkvezényli a hangos dobokat, cintányérokat, majd hirtelen elcsendesednek azok egy míves fuvola hangja miatt, ami áttőr a maga halk, elegáns, és friss hangján a döbörgő sokaságon keresztül.
Lemaradtam Zsuzsa írásairól jóideje, ami egyrészt elkeserít, mert önző módon mankóimul használom őket, de boldoggá is tesz, hogy ontja magából az írásokat örömét lelve örömeinkben. Itt ülök most, és olvasom őket. Meg-megakadva a gondolatoknál, és szavaim nincsenek. Döbbenettel teli öröm, hogy ráleltem utamon egy társra, aki előttem járva halad, és ahogyan ki-ki kukucskálva az elé hajló ágak közül visszapillant rám, elég ez a pillantás ahhoz, hogy tudjam, jó úton bócorgok utána magam is.
Szavain utazva elémszaladnak a régi ismerőseim, halk intelmeik, mozdulataik, belémivódott pillantásuk, amelyek elkísérnek engem mindenhová. Belül őrzöm őket, mint kincsesládámba zárt féltett ajándékokat, míves, nehéz, megmunkált ékszereket, de kinyitni a ládát nem mertem soha igazán, mert ha csak egy pillanatra felnyitottam azt,, ócska megvetés tárgyaivá lettek. Súlyosabbak annál, hogy elbírja öket a könnyűtestű, festett üveggel fedett mai világ.
Azt hittem, egyediek. Azt hittem párjuk nincs. De különös kincsek ezek, életre kelnek, ha meghallják a hasonló szavát. Önmaguk nyitották fel a lezárt lakatot, és most mellettem ülve olvassák Zsuzsanna minden cikkét. Mosolyognak szememen át, és boldognak tűnnek végre börtönük zárát feledve.
Míg én dühödten cipeltem őket, mint nyomatékot tomboló haragomra, addíg Zsuzsa halkan mesélni kezdett, s köré gyűlt mindenki elcsendesedve, áhitattal hallgatva el, mint a cintányérok a fuvola lágy hangjára.
Most, drága terhem letéve, megpihenek én is. Közéjük ülök, és olvasás után behunyt szemmel utazom oda, ahová a mesélő vezet. Ahol az érték, érték marad, a fájdalom a szeretetből fakad, és elfogadva azt csendesen megköszönjük, hogy élhettünk, hogy átélhettük.
Drága Zsuzsa! Köszönettel írom-e pár sort minden írásodért, fogadd tőlem ajándékul, mert túl sokat jelentett nekem minden írásod ahhoz, hogy viszonzatlan hagyjam.
Tedd az örök Karácsonyfák alá, és ne nézd, hogy jó-e mint írás, fogadd el ahogy van, mert szívből adom!


Szeretettel, és Boldog Békés, szeretetteli ünnepeket kívánva: Katka
Ideje: December 21, kedd, 19:54:20 - Fatyol

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"nyom-ta-thaonak" | Belépés/Regisztráció | 14 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: nyom-ta-thaonak (Pontok: 1)
- Anonyma Ideje: December 21, kedd, 20:06:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Csatlakozom hozzád,megköszönve én is Thao-nak az írásait,gyöngyszemeit.:)



Re: nyom-ta-thaonak (Pontok: 1)
- nyom-ta-thao Ideje: December 22, szerda, 00:01:04
(Adatok | Üzenet küldése)
KATKÁM,KÉNYTELEN VAGYOK MÉGEGYSZER....SZÓVAL EZ ERŐS TÚLZÁS,DE HA NEM VAGY OTT,MÁR HIÁNYÉRZETEM VAN.EZ AZ IGAZSÁG.IGYEKSZEM.EZ ÍGÉRET.MOST.NEKED.THAO



Re: nyom-ta-thaonak (Pontok: 1)
- edami Ideje: December 22, szerda, 09:07:07
(Adatok | Üzenet küldése)
Koszonom Kata ezt a kiveteles szep uzenetet.

Draga Zsuzsam,

En is csatlakozom. Tiszta erzo szivvel latsz, irsz, erzel
irasaidon atsut a mely emberi szeretet. Orokre bevesodik a szivbe. Koszonom.

Erted is eg az unnepi gyertyam.

szereto olelessel




PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds