[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 141
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 141


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Vonnegut önéletrajza


Vonnegut életrajza / Helikon, 2003/ mindazok számára érdekes lehet, kik nem találnak rendszeresen beszélö vajat a hütöben és nem váltak véglegesen és visszavonhatatlanul Big Bradör függövé.


Mindenesetre a Mesternél jól müködik a hedonisztikus adaptáció. Hiába. Ö a Király Irokéziában.
Bevezetésében Classius Clay és Ernest Hemingway legjobb napjaira emlékeztetö elöszóval kezd, amelyben-saját szavaival- a nagyregény elemi ereje egyesül a haditudósítások vérfagylaló közvetlenségével, söt sikerült egybegyúrnia a zenés színház talmi csillogását-ragyogását a novella halálos erejü balhorgával, mindez szagosítva van a személyes levelek szekrényillatosító labdacsillatával, s Amerika történelmének lüktetö ritmusát keveri a Hegyi Beszéd irgalmasságával. Remekmüvének új elnevezést is talált Vonnegut: blivit, ami két kiló szart jelent egykilós tasakban. Nos a címben szereplö kanárimadarat a szénbányászok azért vitték magukkal a tárnába, hogy jelezzéka fojtó gázokat. Ezzel a hasonlattal jelöli ki Vonnegut a müvészet helyét az univerzumban, jelezve, hogy nem mindent vesz egyformán komolyan. Könyvének jobb örülni, mint a szentegyházi bébikötvénynek, noha nem hihetjük komolyan, hogy a szerzö elégséges módon töltene ki egy pályaalkalmassági tesztet az " Akar-e Ön polgármester lenni?" rovatban. célja valószinüleg komoly, ha azt mondja, hogy a kreatív írásmüvészet nevü küzdösportban akar Grand Slam-et nyerni. Ajeles amerikai írót, kinek biográfiáját a Világirodalmi Lexikon a vontatottság és Vong licsit/ lao költö/ közt taglalja, elsösorban azoknak ajánljuk, kik a frankfuri könyvvásáron nem nem Gerlóczy M. Gedeon könyvét keresik, kinek hiányzása irodalomból-jelentjük-igazolt. A vonneguti látásmóddal ábrázolt Jézus-a feltámasztott Lázárral- megközelítheti még a pinocchio sikerét.
A szerzö az önéletrajzot eddig kispórolta az életmüböl.
"Nyolcvanéves, két gyerekes, elvált, erösen doohányzó, az alkoholról leszokott, grafikával is foglalkozó író megértö olvasót keres."-írhatnánk meg hirdetését, kár, hogy nem iahtunk már vele az "Üres Órához" címzett kocsmában, hisz önéletrajza szerint megjavult, más közönséget keres. "Az emberek természetesen nem a prédikáció kedvéért jönnek el a templomba, hanem, hogy fényes nappal is Istenröl álmodhassanak."/Vonnegut: Virágvasárnap/.
A különbözö tartalmú és fajsulyú írásokat a Virágvasárnap c. prédikáció" veszi a hátára. A szöveg jézus életéböl merít. Mikor Júdás sajnálja Jézustól a drága kenetet/ 300 dénár/, Jézus erre így szólt: "Hagyd, hiszen temetésem napjára szánta, mert a szegények mindig veletek lesznek, de én nem leszek mindig veletek." Vonnegut az olvasóival, Jézus a tanítványaival érzi igazán jól magát. A Biblical Archeology Rewiew szerint elsö századi az arámi nyelvü felirat: " Jakab, József fia, Jézus testvére"-ami az elsö történelmi utalás Jézus létezésére s arra, hogy egy szent is csak közösségben létezhet.
Ideje: Január 17, hétfő, 13:15:58 - thkerekes

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Kultura

"Vonnegut önéletrajza" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds