[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 167
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 167


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Elektronikus könyvkiadás


Alig hittem, hogy Mikszáth Kálmán Összes Müvei elférnek egy borítékban, de ez van . Az Arcanum Adatbázis Kft. tette közzé a nyolcvanhat kötetet kitevö, ...


... irdatlan mennyiséget EGY CD-ROM-on, mindössze egy nyomtatt kötett áráért.
Nem kell egy emberöltöt könyvtárban töltenünk tehát, hogy a nagy palóc regényeit, novelláit, karcolatait, leveleit megkaphassuk, s ráadásul a magyar irodalomtörténet is sokat nyert vele, mert nemcsak a minden eddiginél teljesebb kiadás ez, de kritikai kiadásnak is tekinthetö.
Az már csak hab a tortán, hogy a kiadó ellátta a lemezt egy speciális keresöszoftverrel, amelynek a segítségével mind a nyolcvanhat kötetben kereshetünk bármelyt kifejezést, frazeológiai fordulatot keresztbe-kasul.
Csak csendben súgom meg az ötlethiányban szenvedö szakdolgozat és diplomadolgozat íróknak, leendö esszéistáknak, hogy csak kérdéseket kell feltenni a szoftvernek és a válaszokat egy logikai sorrendre felfüzni és kész.
Az, hogy a kiadó irodalmi DVD-ket is kiad, és digitalizálja a magyar irodalom-helytörténet-müvészettörténet páratlan becsü lexikon, versnatológia, monográfiagyüjteményét olyan teljesítmény, melynek értékére még ezután fogunk rádöbbenni.
Idekívánkozik a felélénkülni látszó magyar elketronikus könyvkiadás új fejezete.
Hogy mi az e-book, azt Netelka után nem kell a Fullextra olvasóinak bemutatni.
E-book, digitális könyv(ez nem ugyanaz) és hagyományos könyvek kiadására vállalkozik a Cyberbooks Kiadó( www.cyberbooks.hu).
Szerzöit, melyek mögött ausztrál, izraeli, erdélyi , netán kárpátaljai, de" hagyományosan "magyar stb. szerzögárdát kell keresnünk, összeköti a magyar nyelvüség és az, hogy kortárs szerzök. A müveiket máris emlegetik irodalmi rovatok fórumain(RPG, UHU,Transindex stb).
Gerlóczy Márton irgazolt hiányzás c. munkája bebizonyította, hogy elsökönyves szerzönek azért irdatlan nehéz, mert szinte minden költséget felemészt a bevezetö kampány és a terjesztés ára. Mindezzel nem kell számolni a Cyberbooks esetében, a kötetek letölthetök a honlapról és lényegesen lerövidül és megkönnyebbedik az út a kézirattól a kiadásig.
Csak emlékezteteni szeretnék egy mai irodalmi nagyságra, ki úgy emlékezett vissza az az" átkosra", mely nem is volt olyan rég, hogy olyaan zsúfoltság volt a szerkesztöségekben, hogy egy verse jelenhetett meg egy év alatt....
Ehhez képest, amit ott látunk, az valóságos Eldorádó...
Arra is emlékszem, hogy egyetemista koromban milyen tortúra volt egy könyvet postán kiküldeni az országból, vagy fogadni. csomagolás, postaköltség, idöhúzás. Most egy levéllel egy e-bookot mennyivel egyszerübb továbbítani.
Nem érdemes összehasonlítani a hagyományos könyvekkel az elektronikus kiadást, az e-bookot. ki ki tünödjön, de emlékeztetnék, hogy a walkman után visszasírjuk a fonográfot? Vagy, "nehéz" volt megszokni a scannert és a digitális fényképezögépet?
hajrá Arcanum, hajrá Cyberbooks, hajrá e-book!
Ideje: április 01, péntek, 12:48:09 - thkerekes

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Elektronikus könyvkiadás" | Belépés/Regisztráció | 0 hozzászólás
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds