[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 167
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 168

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Szép idönk lesz


2005 Január - Az észak-karolinai Raleigh városában hideg, de tiszta idő. A meteorológusok egész napra hasonló időt mondanak. Alig valamivel dél után havazni kezd.


Bányai Tamás

Szép időnk lesz

2005 Január - Az észak-karolinai Raleigh városában hideg, de tiszta idő. A meteorológusok egész napra hasonló időt mondanak. Alig valamivel dél után havazni kezd. Délután két órakor több, mint tíz centis hó takarja a várost. Közlekedési dugók, balesetek százszámra. Az iskolabuszok nem szállítják haza a gyerekeket, senki nem meri vállalni a felelősséget. A polgármester kivizsgálást követel. Hogyan tévedhettek ekkorát a meteorológusok?
A moszkvai polgármester is kivizsgálást követel hasonló okok miatt. Meg akarja büntetni a moszkvai meteorológusokat, de ugyanakkor saját kezébe veszi az időjárás feletti ügyintézést. Több tízezer dollárt (vagy még több rubelt) költ arra, hogy repülőgépekről száraz jeget és folyékony nitrogént szórjanak a városra. Büszke lehet magára, mert az eredmény: napsütés Moszkva felett. Csontig hatoló hideg, de fényes tiszta ég. A felhők eliszkoltak. Vajon hol lehetnek?
Hát hol is? A Moszkva környéki falvakra napokon át hullik a hó, a házakból sem tud kimozdulni senki. Ha nincs hó, van eső. De még milyen! Zuhatag, vízáradat! Mi lesz nyáron, ha ez így megy tovább? Semmi. Még termés sem. Hacsak…
Hiszen a moszkvai polgármester szereti a jó időt, a verőfényt, a meleg napot. Ha adnak neki egy dácsát valahol Moszkva környékén, s meghívják oda üdülni családjával együtt, lehetőleg egész nyárra, akkor ott is ragaszkodni fog a jó időhöz. Pénze van - neki vagy a városnak, az teljesen mindegy -, száraz jeget és folyékony nitrogént bárhol és bármikor be lehet szerezni, korlátlan mennyiségben, csak repülőgép legyen elég. Így aztán szép nyara lehet a Moszkva környéki kisvárosoknak, üdülohelyeknek. Ázik helyettük Moszkva, télen úgyis megúszták.
Te is, hogyha szép időt akarsz, nyaradat zavartalanul tölteni a Balaton mellett, vagy csak a Palatinuson, tudd ám hova fordulj! Mert mit lehet tudni? A moszkvai polgármester is kifogyhat a pénzből, rákényszerül a bérmunkára. Párezer forintot nekünk is megér egy kellemes, meleg nyár. Vagy nem?
A frászba a meteorológusokkal!
Ideje: április 05, kedd, 21:09:06 - thomba

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

All Fullextra

"Szép idönk lesz" | Belépés/Regisztráció | 1 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Szép idönk lesz (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: április 10, vasárnap, 20:47:48
(Adatok | Üzenet küldése)
Bocsi, de én ezt nem értem. Mi köze a száraz jégnek és a nitrogénnek a jó időhöz????



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds