[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 170
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 170


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Akadálymentesítés


Még mindig vannak " látszat intézkedések"


E cikk megírása közben csak- csak levezethetem felháborodásomat, de mit szóljanak azok a honfitársaim, akik ki vannak téve az intézmények, iskolák, bíróságok, hivatalok, vállalatok és boltok, gyógyszertárak és orvosi rendelők vezetőinek, azok nemtörődömségének.
Milyen szép és emberséges az ajánlás, hogy az intézmények bejáratát úgy kell megoldani, hogy a mozgássérült emberek kerekes székükkel is bejuthassanak az épületbe. Milyen kár, hogy a gyakorlati megvalósítás egy két helyen az " ezt is kipipáltuk" szintre süllyedt.
Mert mi mást lehet mondani arra a megoldásra, ahol a rámpán felhajtó sérült ember a bejárat ajtaját csak maga felé húzva nyithatná, de akkor az ajtószárny elzárja a továbbhaladás lehetőségét. A keskeny rámpán, sem megfordulni nem lehet, sem bejutni az épületbe, mert az ajtószárnyat nem lehet megkerülni.
Pedig csak egy kis jóakarat kellet volna, hogy ne arra nyíljon az ajtó, de annak megfordítására már nem futotta az építésvezető jóindulatából. Az előírás szerint megépítették a feljárót.
Az egészséges ember azt latja, hogy lám, itt is gondoltak bajban levő embertársainkra, de ha csak úgy "játszásiból", akár tolószék nélkül is kipróbálná valaki, azonnal rájönne, hogy annyit se ér, mintha nem lenne, mert ha nincs, a rászoruló kérhet segítséget, de így , mivel láthatóan van, rá se hederítenek, pedig van olyan hely, ahol az a feljáró, az akadálymentesítés csak látszat.
Mindezt egy rövid rendelet megoldhatná. Súlyos pénzbüntetést kellene kilátásba helyezni azoknak, akik a szóban forgó intézmény, hivatal, stb. vezetői, és igen gyorsan megoldódna a gond.
Jobb lenne, ha nem a büntetéstől való félelem, hanem az emberség, az odafigyelés küszöbölné ki az ilyen hibákat!
Ideje: április 25, hétfő, 10:00:43 - Boki

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"Akadálymentesítés" | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Akadálymentesítés (Pontok: 1)
- Anna1955 (angyaligirl@freemail.hu) Ideje: április 25, hétfő, 10:10:27
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon igazad van. Köszönöm, hogy írtál erről a borzasztó hozzáállásról, ami ráadásul, nem "csak" azért szörnyű, mert minden megfontolás nélkül építenek bontanak az egész országban, hanem azért is mert mindezt a rosszul megépített felhajtót, újra meg kell majd építeni és a költség többszörös, természetesen az adófizetők pénzéből. Viszont a cégeknek, kikkel csináltatják, nyereség, hiszen a dupla munka dupla bevétel is egyben !!!



Re: Akadálymentesítés (Pontok: 1)
- Bogika Ideje: április 25, hétfő, 21:51:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Babakocsis anyukaként valamennyire át tudom érezni a helyzetet. Itt van olyan gyógyszertár, ahol a lépcsőn a kocsit nem lehet egyedül felvinni, mert keskenyebb a feljáró. Van olyan belvárosi bolt, ahol az őr segítsége nélkül nem boldogultam.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds