[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 196
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 196


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Sztori: A Csúcs...


Van egy szerelmem.............
A hegyek, a folyók, a virágok és mezök végtelen szerelme. Imádok futni, rohanni a semmibe.


Az arcomat csapja a friss szellő, és térdig gázolok a mezö hullámaiban. És egy tiszta kékvízü patak, medre kövekkel kirakott szebb mint mábmely festmény, narancssárga pici aranyhalak játszanak benne, a szüleik terelgetik öket. Mindannyian vidámak és felszabadultak. Fantasztikus érzés, egy ódon fahíd, romantikus hatást kelt bennem, de én otthagyva mindent csak rohanok tovább. Meredek részhez érkeztem, köves hatalmas gránitok, kapaszkodnak a hegyoldalba. De én csak megyek nekik, bizom magamban, az izzadság patakzik le az arcomon, élvezem fáradt vagyok de élvezem.Ez nem olyan fáratság, mint a munkában megfáradt ember kimerültsége. ÍEgy kellemes erövel feltöltö fáratság, ami ha rámtör csak még jobban ösztönöz hogy kapaszkodjak tovább mert már nincs messze. Igaqz már tudom holnap izom lázam lesz de csk megyek, nem érdekel. Csak az hogy a csúcsra jussak.

Felértem...... Valami megkönnyebülés féle önt el, az hogy már elértem valamit, a gyözelem érzése az mi elöntött.
Ha valaki leküzd egy akadályt, vagy épp csak küzd érte, azt támogatni kell, mindenkor, mindenben. A Barátok és a Család dolga ez.Mert ha valaki mögött senki sem áll az vézetes, úgy nem fog semmi elérni, vagyis csak egyedül nagyon nehéz.
Minden embernem át kéne ezt gondolni, hogy ő mögötte ki áll és ő ki mögött áll.
Ideje: Június 24, péntek, 21:35:46 - Chasy

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza Rovathoz

Életünk napjaink

"A Csúcs..." | Belépés/Regisztráció | 4 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A Csúcs... (Pontok: 1)
- Anna1955 (angyaligirl@freemail.hu) Ideje: Június 24, péntek, 21:49:29
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Chasy,

Az érzés mit megfogalmaztál, csodálatos, felemelő. Egyszer egy orvos azt mondta nekem, a mozgás a sport, jobb hangulat javító szer mint bármilyen kedélycsináló gyógyszer. A sport közben az ember szervezete boldogság hormont termel. Milyen csodálatos is a természet és az emberi test maga. És a boldogság milyen kicsiken is múlhat. Írásodat egy igen bölcs gondolattal zárod. Mindenkinek kellene valaki, aki törődik és figyel rá. Sajnos ez egyre távolabbi remény a mai világban.

Üdvözlettel Angyaligirl



Re: A Csúcs... (Pontok: 1)
- Chasy (palotai_dora@vipmail.hu) Ideje: Június 25, szombat, 10:48:50
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm! Nagyon aranyos vagy angyaligirl...



Re: A Csúcs... (Pontok: 1)
- Myra Ideje: Június 28, kedd, 09:28:15
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A sport egy kicsit önmagunk legyőzéséről is szól, a határokról, ki mennyit bír, s mi az amit már nem... És akkor is még van, aki tovább küzd. Tényleg felemelő érzés.
Írásod pedig öröm volt olvasni, remek szófordulatokkal van tele :)



Re: A Csúcs... (Pontok: 1)
- bla (bla@gportál.hu) Ideje: Június 28, kedd, 22:45:35
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Álomnak szép, de a narancssárga pici aranyhalak nem úszkálnak a természet patakjaiban, legfeljebb Dél-Kínában...



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds