[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 47
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 47


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Vers: Csábítás
Anonymous



Üres dallamok
ámítják szívem,
kottáik mögött
nincsen senki sem.

Álmokat csalnak
képzeletembe,
lelkemet rántják
izzó verembe.

Vágyteli éjjel,
zenéje kéjjel
játszik sötét hangodon,

szavak, ha vannak,
végül elhalnak,
s ajkam tapad ajkadon.

Ideje: Január 23, kedd, 14:58:40 - Veva

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a szint főoldalára

Haladó
Szint: Haladó

"Csábítás" | Belépés/Regisztráció | 18 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Csábítás (Pontok: 1)
Lacoba Ideje: Január 24, szerda, 16:58:59
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Valami zavarosság nekem ez a vers. Nem is akartam szólni, de mégis szükséges. Nem mondom hogy nincsenek meg benne a szép képek, de különállóak, ellentmondóak, ennél fogva homályosak. Sőt ellentétes az indítás, és a folytatás. Nincs meg a kuplung, hogy mitől is jutottak az üres dallamok...az izzó verembe... és hogyan is jutott el az ajkak tapadásáig. A forma is érthetetlen, s a rímképletet sem tudtam megfejteni, azt sem: mi is itt a csábítás?



Re: Csábítás (Pontok: 1)
Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Január 25, csütörtök, 11:10:00
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Az első vsz. nagyon rendben van. A többivel se lenne gond, ha a ragrímeket ki tudnád váltani valamivel (képzeletembe/verembe, hangodon/ajkadon), és azzal a tapadással sem vagyok kibékülve.
Tehát picit itt is, ott is dolgozni kéne rajta úgy, hogy egyébként jó az egész koncepció. Van eleje, vége stb., csak finomítani kéne.



Re: Csábítás (Pontok: 1)
gabiga Ideje: Január 26, péntek, 07:50:18
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nekem is az a bajom vele, hogy az első fele és a második fele, mintha két külön vers lenne. Nincs tartalmi kapcsolat, az elején arról szól, hogy nincs senki, aztán meg mégis? Ami még lehet jó is, csak nincs meg az átkötés. A képek, gondolatok jók, de az egész kidolgozatlannak tűnik.Na és a cím is ...hol a csábítás. Szóval dolgozni kell még ezen, de lehet belőle valami!



Re: Csábítás (Pontok: 1)
Eroica (ezüsttollacska@ t-online.hu) Ideje: Január 27, szombat, 13:57:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Ha megenged, azt javasolnám, hogy csavarj egyet a versszakok sorrendjén.
Ha a úgy kezdenéd, hogy
1.)Vágyteli éjjel...
2.Üres dallmok...
2.)Álmokat csalnak...
4.) Szavak.. stb,
akkor logikusabb felépítése lenne talán.



Re: Csábítás (Pontok: 1)
veva (hajoka@tenger.hu) Ideje: Január 28, vasárnap, 22:50:48
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Sziasztok! :)

Már bizonyára nyilvánvaló, hogy a fentebb olvasható irományt én követtem el (úgy 3 éve).

Volt amikor azt mondták, hogy túl nyilvánvaló verseket írok. Szerintem meg található közöttük jó néhány rejtjeles is! ;)

A Csábítás a csábításról szól - ez teljesen egyszerű. Az interneten szövődő párkapcsolatok többségéről ugyanis kiderül elég rövid időn belül, hogy a csábítás izgalma, a vadászat (főleg, ha mindkét fél vadász) volt a legfőbb érzelmi mozgatórugó.

Az 1. vszakban a realitás szólal meg. A kedveskedések és bókok többnyire öres szólamok (dallamok), nincs igazi érzés mögöttük.

A 2. vszak arról szól, hogy álmodni jó és játszani is. Menjen csak a képzelet arra, amerre akar... - bár lehet tudni előre, hogy ez egy veszélyes játék, éles határokkal.

Eddig a verssorok és a rímképlet is azonos volt. 5-ös verssorok és abcb, ill. defe rímekkel.

A 3. és a 4. vszak összetartozik. Nem ellentéte az első kettőnek, hanem inkább a folytatása. Lehet, hogy úgy tűnik, ellentétes az elsővel, de ez tulajdonképpen egy történet nagyon röviden elmesélve.
A két utolsó vszak összetartozását a rímek is mutatják, hisz a 3. sorok rímelnek (igaz, kissé ragosan).

Az utolsó sor lehet, hogy megérne egy kis igazítást, de valami ragacsos, csöpögős sort szerettem volna (az előző sorok között is van), mert az efféle netkapcsolatból elég ritkán születik igazi ( de születik! ), s ahogy futnak a szemem előtt a történetek, eléggé rózsaszín limonádészerűek.

Bocsánat! Az igazi érzelmeket kivételnek tekintem, de többnyire fals játéknak hatnak a történetek!



Re: Csábítás (Pontok: 1)
relyt Ideje: Február 01, csütörtök, 12:12:01
(Adatok | Üzenet küldése)
Üdv!

Elolvastam a verset és nagyon tetszik, csak így tovább!

Sanyi Sarkadrol!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds