[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 153
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 153


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Heti ajánló


A Főporta 15. számát Prayer kedvcsinálója színesíti.



"apu-s A Fiú és a Szöcske című verse, tökéletes harmóniát alkot Profugus "Impressziójával". Olyan, mint egy előzenekar. Már jóval korábban felfigyeltem erre a két műre, ahogy eltolódik az idősík, a gyermek gondolatvilágába hogy lopózik be a valós boldogság.
Egy szökkenéssel, akár a szöcske, ahogy fejlődik a táj, érünk el Profugus verséhez. S ha csak ezt vesszük figyelembe (hiszen a szerzők itt nem beszéltek össze), még a terhét vonszolónak is dalocska nő az ajkára eme idill láttán... apu-s érzékiségében mindörökre ott lapul a csodálkozó gyermek.

Profogus: Gyermek szalad - Impresszió" című alkotásában a szerző olyan finom eleganciával oldotta meg az emlékidézést, hogy számomra, a diákszívvel rendelkező vén útkeresőnek nem marad más, mint kissé kesernyés szájízzel, és megdobbanó szívvel beleolvadni az elsárgult képek tengerébe.

lacoba: Csikófrizurás gébics című írása,
édes gyermekkori történetei annyira elkalandoztatnak saját, rég letűnt világomba, hogy olvasásakor megfeledkezem róla mint íróról, és újraélem azt az időt, amit már akkor is boldognak hittem... Olyan bájos nyelvezettel fűszerezi prózáit, hogy a legvadabb, legkeményebb ember is törpévé válik, és végigizgulja a grundokat, a hajvágást, a muzsikaszót, a messzi utazásokat, az állatok szeretetét, a barátok, emberek tiszteletét, az életet mint játékot, és a sok dolgos kezet, a természet csodáját, és mind, mind azt az átadott tapasztalati tudást, amit csak Ő tud megvillantani magából, mert tudja, ebben az urbanizált világunkban mekkora szükségünk van igazságos meséire, hol mi, az olvasók is képesek vagyunk kezet nyújtani egymásnak általa.

Netelka: Lángfelhők alatt - Netelka versei olyanok nekem, mint belőlem sarjadó, sudárlombú ág, melynek billenő levelén biztonságban ülve hallgatom világa madarát. S látom, ahogy színeket folyat kezéből házakra, terekre. Gyermekarcokra kerek mosolyokat fest, lelkekre ruhát szab, minket dallal ringat el. Tárgyak motoznak tolla hegyén, hogy mi, szürkeszemű csodálkozók, mint cukorkát, ámulva kapkodjuk mézes szavait. Minden regéjével új és erős ágak nyúlnak belőlem az égig, mert immár otthontalan, süket fülembe fészket rakott költészete!"


***

Prayer Zoli kedves szavai után szinte sutának érzem magam, pedig Paulus Holdfényüzenetét én szeretném figyelmetekbe ajánlani.
Paulus versében szebbnél szebb, beszédésebbnél beszédesebb képek sorakoznak: a vágy, az összetartozás, a szerelem kézzelfogható rajzai. Sorról sorra érdemes belefeledkezni a jelzőkbe, megszemélyesítésekbe, mégis, nekem talán a második versszak lett a kedvencem, mert finom érzékiség, hihetetlen személyesség és az együvé tartozás megfellebbezhetetlensége árad a sorokból. A költeményben a szerző bejárja a Földet és a végtelent - ami számomra megint csak azt üzeni: szerelmünk tárgya képes a MINDENT jelenteni. Feltétlenül olvassáok el.
Ideje: április 23, hétfő, 07:01:27 - Netelka

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a kirakathoz

15. szám

"Heti ajánló" | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Heti ajánló (Pontok: 1)
- agnes Ideje: április 30, hétfő, 21:36:52
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
ezer bocs és legalább 1 anyamedve mellékelve, mert a valoságban szkallas irja ezt agnes gépén, mivel eljött ide a talira és nem hozta salyát gépét de ámulattal - mindenki láthatott, valóban ott a talin, elveztem Prayer Zoltán hipnotikus előadását... de jó volt - még most is arra emlékezem -

utolagos megjegzzés . még mas neve alatt is bekönyörgtem magam, mint hű, olvasója a Heti ajánlónak és Prayer Zoltánnak!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds