[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 209
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 210

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot felkérésünkre műveiből Almásy Béla (Almasy) állította össze
Almasy

Én nem vagyok író sem irodalmár és csak váratlanul csöppentem ide a Full-ra. Előzőleg a b13 blogban leveleztem, teljesen idegen levelező társakkal és kisebb írásaimat mindig nagy kedvvel fogadták, biztattak, hogy még még írjak, mert élvezték kalandjaimat. A b13 megszűnt és egy nagyon kedves barátom tanácsára regisztráltam magam itt a Full extrában. Nem bántam meg, mert azonnal nagyon kedves reagálásokat, kedves hozzászólásokat kaptam és most már 12. éve bombázom írásaimmal gyanútlan Full társaimat.

Több, mint 300 írásom jelent meg, de ez csalóka, mert nagyon sokat kétszer is publikáltam, persze 4-5 év kihagyással.
75 éves koromig, mint kisiparos dolgoztam és eszem ágában sem volt, hogy írjak az életemről.
Először csak magamnak irkáltam, de a b13 blogban elért sikerem váratlan örömöt és elismerést okozott és most már hozzá tartozik idős korom élményeihez, hogy az életemről beszámoljak.
95. évemben vagyok van egy 50 éves fiam és most már három unokám, 15 és 11 évesek, a kicsi pedig karácsonykor volt két éves. Ha igaz, a héten megkapom a vírus elleni oltást és utána többet lehetek velük.
Hát ennyi és szeretettel ölelek mindenkit
GYUpp Almásy Béla.
Ideje: Február 07, vasárnap, 18:34:21 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"A kirakatot felkérésünkre műveiből Almásy Béla (Almasy) állította össze" | Belépés/Regisztráció | 12 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből Almásy Béla (Almasy) állította össze (Pontok: 1)
- Julianna (julianna41@citromail.hu) Ideje: Február 08, hétfő, 16:42:56
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Béla! nagyon örülök, hogy összeállítottad a Kirakatot. Még nem kezdtem el olvasni. Szeretem az írásaidat, nem lehet unatkozni mellettük, élvezettel szoktam olvasni az érdekfeszítő leírásaidat a kalandos utazásaidról. Biztosan találok itt még olyan történetet, amit még nem olvastam. Többször is benézek ide!



Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből Almásy Béla (Almasy) állította össze (Pontok: 1)
- Kankalin Ideje: Február 08, hétfő, 18:32:05
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága GYUpp bá’! :)
Azt hiszem, sokan egyetértenek velem abban, hogy te vagy a FULL egyik legérdekesebb színfoltja, és nagyon szerethető, csupa szív EMBER. Jómagam szívesen térek be hozzád, mert – élettapasztalatodon kívül – mindig szolgálsz meglepetésekkel (még akkor is, amikor régebbi írásaidra bukkanok a főoldalon). Az a szemlélet, amit közvetítesz, követendő, mert a világ ezer arcát mutatod meg, és soha nem marad ki az élet pozitív megközelítése. Te megtalálod a kapaszkodókat, ezzel másoknak példát mutatsz, mindannyiunkat átgondolásra ösztönzöl.
Kirándulhattam veled olyan országokba, ahol soha nem jártam, mégis bele tudtam képzelni magam évtizedekkel ezelőtti történeteidbe – magaddal vittél.
Imádom a humorodat, mindig mosolyt csalsz az arcomra. Amikor rossz kedvem van, felvidulok beszámolóidtól, melegséggel tölt el minden szavad.
Megismerhettem családod apraja-nagyját, és sokat tanultam valós meséidből.
Azt kívánom, hogy legyen erőd, egészséged, hogy még sokáig mesélhess nekünk!
Én várom, mint ahogy a következő találkozást is, mert az egyik legnagyobb élményem, hogy személyesen is találkozhattam veled.
Köszönöm neked az értékes perceket, órákat, melyeket írásaiddal tölthettem. :)
Szeretettel: Kankalin



Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből Almásy Béla (Almasy) állította össze (Pontok: 1)
- hzsike Ideje: Február 11, csütörtök, 20:45:12
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Béla bátyánk! :)
Szeretettel gratulálok a Kirakathoz, és a többiekhez csatlakozva én is csak azt tudom írni, hogy nagyon szeretem az írásaidat, nagyon emberiek, és nagyon "életszagúak". Végtelenül kedves ember és figyelemre méltó egyéniség vagy, jó volt Veled élőben is megismerkedni. Sok sok örömteli alkotóéveket kívánok még, nagy szeretettel:Zsike :)



Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből Almásy Béla (Almasy) állította össze (Pontok: 1)
- Anna1955 (anna.lorinczi.l@gmail.com) Ideje: Február 14, vasárnap, 11:38:20
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Gyulám!
Nagy örömmel olvasgatom a műveidet, sajnos mostanság a sok munka miatt, kicsit kevesebb időben, mint szeretném.
A válogatásod is nagyon tetszett, mert mindig érdekelt, vajon a szerző is azt tartja-e kedvencnek, amit a legtöbb ember.
Köszönöm, hogy fáradtál az összeállítással.
Szeretettel ölellek:
Anna :))



Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből Almásy Béla (Almasy) állította össze (Pontok: 1)
- mickey48 Ideje: Február 16, kedd, 09:38:05
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon szép, tartalmas kirakat és követendő példamutatás, mint mindig...

Üdvözlettel - Miki



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds