[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 202
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 203

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Próza: csega: Tolófájások a Fekete Lyukban
csega



Egy párhuzamos univerzumban voltam, ahol a teret folyadék töltötte ki, egymagamban lebegtem. Nem volt mit felfedeznem, nem volt mit tanulmányoznom, sötétség és csend vett körül. Az idő is elvesztette az értelmét, az egyetlen, amiben megmutatkozott, az a saját testem változása volt. Így aztán nincs mihez viszonyítanom, hogy mikor történt, de egyszer csak valami új, valami idegen jelent meg. Nem láttam, csak éreztem, ahogy hullámokat keltett, majd megragadott a kezemnél. Keménynek, élettelennek tűt, mégis mozgott. Megforgatott, fejemre harapott, és szorítani kezdett. Azt hiszem, fájt, de korábban nem éreztem ilyet. Azt hiszem, sírtam, de korábban nem csináltam ilyet. Az idegen már áthatolt a bőrömön, hideg és sérthetetlen teste a csontomba vésődött. Egyre jobban szorított, míg végül egy hatalmas roppanást hallottam. Hiába nem voltak fejlettek a hallószerveim, a reccsenés rezgése bejárta az egész testem. Aztán az idegen vonszolni kezdett, és egy nyíláshoz vezetett. Egy szűk kapuhoz, amin nem fértem volna át, de addig rángatott, amíg végül több ízben eltört csontjaimat keresztül nem húzgálta. Világra kényszerített, az ő világára. Ahol a semmi valóban semmi volt, tapinthatatlan üresség. Akkor tudtam meg először, mi az a fény. Csukott szemhéjamon úgy hatolt keresztül, mintha kést szúrtak volna az agyamba. Nem tartott sokáig. Hamar megszűnt minden, amit ebben a rövid pillanatban tapasztaltam. Továbbra is ott volt bennem minden fájdalom: a roppanás, a rángatás és a fény; de már nem számítottak. Megszólalt bennem egy gazdátlan hang. Azt mondta, a szenvedéseimért cserébe minden vágyam teljesülni fog. Bár nem értettem, a szenvedés mit jelent, csak sejtettem. De egyébként is, mire vágyhat az, aki még nem teljesen ember?


(Csengődi Péter)
Ideje: Július 06, kedd, 23:14:27 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"csega: Tolófájások a Fekete Lyukban" | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: csega: Tolófájások a Fekete Lyukban (Pontok: 1)
- Julianna (julianna41@citromail.hu) Ideje: Július 08, csütörtök, 12:58:33
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Abban a párhuzamos univerzumban .."Akkor tudtam meg először, mi az a fény"... Olvasás közben elszabadult a fantáziám. Érdekes volt.



Re: csega: Tolófájások a Fekete Lyukban (Pontok: 1)
- a_leb Ideje: Július 11, vasárnap, 19:13:09
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Érdekes, sajátos szempontú írás, örömmel olvastam itt.
aLéb



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds