[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 259
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 259


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot Máté László (winner) állította össze és ajánlja figyelmetekbe
winner

Visszatérés a gyökerekhez…
Régi igazság, hogy a sikerhez időről-időre meg kell újulni. Ezt a régi igazságot szem előtt tartva, úgy gondoltuk, hogy a kirakatra is ráférne egy kis újítás.
Nekem jutott az a nemes feladat, hogy a megújuló kirakat első, amúgy a sorba a 309. számát megszerkesszem. Bizony nagyon nagy szám ez. Törtem hát a fejem, hogy mivel tudnék valami mást, újat hozni, hogy azután belássam, a legjobb megújulás lehet a gyökerekhez történő visszatérés.


Amikor útjára indult a kirakat (akkor még Főporta néven) bizony rang volt felkerülni a főoldal tetejére. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy most nem az, de tudom, sokan lesték egy-egy új szám megjelenésekor vajon kinek az alkotását válogatják be. Most ezekhez a gyökerekhez nyúltam vissza, és olyan alkotóktól válogattam, akik a kezdetektől (vagy legalább is elég rég óta) sokat tettek azért, hogy a Full portálon rang legyen publikálni. Bizony az Ő alkotásaik is nagyban hozzájárultak a ma is meglévő tisztelethez a portál iránt.
Olyan alkotók, akik most is itt vannak az oldalon és rendszeresen publikálnak.
Ezeknek a szerzőknek kerestem meg és hoztam ide azt a művét, amit regisztrálásuk után elsőnek tettek fel a portálra. A most bekerülő szerzők és alkotóik sorrendje nem rangsor, hanem szigorúan az akkori megjelenés szerint kerültek ide, hiszen mindegyikük kiérdemelheti az 1. számot. Azt is tudom, hogy még legalább három tucat olyan szerző van akik méltán szerepelhetnének itt, de hát a lehetőségek és a terjedelem véges. Tőlük ezúttal kérek elnézést.
Végül pedig, bár tudom, hogy tiltakozni fog, de az itt megjelenő hat szerző mellé hoztam egy hetediket is, aki nélkül a portál nem létezne. Hiszem és vallom, hogy itt az Ő helye is ebben a sorban.
Fogadjátok szeretettel ezt a megújuló régi-új kirakatot.
Ideje: Szeptember 29, szerda, 10:53:39 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"A kirakatot Máté László (winner) állította össze és ajánlja figyelmetekbe" | Belépés/Regisztráció | 3 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot Máté László (winner) állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Kankalin Ideje: Szeptember 29, szerda, 14:01:02
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Laci,
könnyeimmel küzdöttem, amikor megláttam a Kirakatot, annyira meghatott, hogy én is helyet kaptam kiváló alkotótársaim mellett.
Tíz év nagy idő, azóta sok minden történt, elszaladt a világ, ám a gyökerek, melyek ehhez a helyhez kötnek, megmaradtak, erősebbek, mint valaha.
Köszönöm szépen a megtisztelő kiemelést, a FULLEXTRA portálnak pedig azt, hogy irodalmi Otthont kapok műveimmel! :)
Szeretettel: Kankalin



Re: A kirakatot Máté László (winner) állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Julianna (julianna41@citromail.hu) Ideje: Szeptember 30, csütörtök, 10:53:16
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hát ez nagyon jó megújulás ! Gratulálok! Élvezettel olvastam a régi kirakatban is megjelent verseket. Most is nagyon jó a válogatás. Jó lenne a továbbiakban is a hasonló kiadás a régi kirakatban megjelent műveiből.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds