[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 232
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 233

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot felkérésünkre műveiből Bódog Zsolt (Joelty) állította össze
Joelty

Tisztelettel köszöntöm a kedves Alkotótársakat és az Olvasókat!
Nagyon nagy öröm és megtiszteltetés számomra, hogy az őszi szüret és betakarítás idején kikapcsolódás és pihenésképpen az én verseimből is csemegézhetnek a kirakatba látogatók!
Bódog Zsolt vagyok.

Bácsalmáson, egy bácskai településen születtem, amelyről a Hazámnak c. költeményem íródott. Jelenleg Kiskunhalason élek és tevékenykedek. Az írás, alkotás iránti késztetést már gyermekkoromban megéreztem. Leginkább a széles zenei hatások által. Eleinte dalszövegekkel foglalkoztam, és ezzel párhuzamosan egy kemény rock zenekar tagja voltam, ahol próbáltam a dobok mögül valamelyest jó alapokkal hozzájárulni a formációhoz. Ez, néhány évig tartott. Később, a különböző internetes oldalak révén a versek világába merültem el lelkes amatőrként. Itt nagyon sok kortárs költőt ismerhettem meg, akiknek nagyon sok szakmai segítséget köszönhetek! Ez által született meg az idáig egyetlen kiadott könyvem is 5x10 címmel. A mozgás, a természet, az utazás, a zene, az évszakok, az érzelmek rendszerint megjelennek verseimben. Szabadidőmben a Nordic Walking, a kerékpározás az, ami a testi, lelki és szellemi egyensúly fenntartásában fontos számomra. Kedvenc városom Gyula, ahol egy Erkel Ferenc irodalmi pályázaton sikerült 1. helyezést elérnem. Ezen kívül a Tour De France 100 éves évfordulója kapcsán lettem 2. Illetve itt, a Fullextra oldalon is volt szerencsém begyűjteni egy 4. helyezést. Irodalmi célom, hogy tovább alkothassak és még egy-két kötet napvilágra kerülhessen.
A bemutatkozásom talán kissé hosszúra sikeredett, de a műveim rövidsége kárpótolja az ide látogató irodalom kedvelőket!
Jó olvasást!
Ideje: Október 07, csütörtök, 17:26:21 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"A kirakatot felkérésünkre műveiből Bódog Zsolt (Joelty) állította össze" | Belépés/Regisztráció | 6 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből Bódog Zsolt (Joelty) állította össze (Pontok: 1)
- Anna1955 (anna.lorinczi.l@gmail.com) Ideje: Október 08, péntek, 09:59:33
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Zsolt!
Nagyon köszönöm, hogy vállaltad a megjelenést, és egy nagyon szép kirakatot állítottál össze.
Élmény volt olvasni, volt amelyiket már ismertem, és örömmel olvastam újra.
Ölellek szeretettel: Anna :))



Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből Bódog Zsolt (Joelty) állította össze (Pontok: 1)
- Julianna (julianna41@citromail.hu) Ideje: Október 09, szombat, 12:59:54
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Élvezettel olvastam el a verseket, tetszik az optimista hangulat. Kellemes érzéseket váltanak ki a verssorok. Örülök, hogy megismerkedhettem Joelty írásával. Edit.



Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből Bódog Zsolt (Joelty) állította össze (Pontok: 1)
- Kankalin Ideje: Október 10, vasárnap, 15:10:32
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Zsolti! :)
Nagyon örülök, hogy a Kirakatban látom a neved és verseidet.
Régebb óta ismerem műveidet, tartalmas utat jártál be, és akár egy elhivatott hegymászó, felfelé törekszel. Látható folyamatos fejlődésed, kreativitásod, sugárzik belőled a harmónia, melynek nagy részét valószínűleg a természethez való kötődésed, vele való közvetlen kapcsolatod idéz elő és erősít fel.
Pozitív egyéniség vagy, jó csapatjátékos, aki képes igazodni, elfogadni kritikus megnyilvánulásokat, beépíteni az alkotófolyamatba. Mindezeket igazolják a Kirakatban olvasható verseid.
Saját szóösszetételed felhasználásával kívánok neked kiteljesedést a költészetben: ezennel megszavazom a további tintajogot. :)
Szeretettel: Kankalin





PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds