[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 135
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 135


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Lacoba heti ajánlója


Karácsony. Szép szó. Legalábbis legtöbb árnyalatban. A Kirakat összeállításánál is figyeltünk erre. Két kedves prózát ajánlok most figyelmetekbe.


Itt, a Fullextrán kevesen írnak prózát. Az is igaz, hogy talán kevesebben is olvassák. Nincs idő erre a rohanás közepette. Pedig megéri. Sok szép, színvonalas írást olvastam már, amióta két éve betértem közétek. Azonban azt hiszem, hogy még úgy igazából - sem én, sem más – nem foglalkozott bővebben ilyen művekkel.

AngyaliAndi készülődése a karácsonyra egy tipikus, magyar, mindenre kiterjedő családi képet tár elénk. Úgy, ahogyan az bármelyikünk családjában is történhetne, és talán történt is. Olyan hangulatot áraszt ez a kis novellácska, hogy elkezdünk benne élni a történetben. Aztán külön szeretném kiemelni azt az öniróniát, mellyel a szerző minden hasonló írásánál megmozgatja rekeszizmainkat. Nincsenek benne sértő, túltengő fordulatok, csak annak lehetősége. Ez – a remek szóhasználattal – nagyon sajátunkká teszi ezt készülődést.

Prózát is ritkán írunk, de színpadi jelenetet, művet aztán még kevesebbet. Az irodalomkedvelők között is ritkán találkozik az ember olyan olvasóval, aki ezeket a műveket is szívesen olvassa. Soman kedves története mégis idekívánkozott. Oly karácsonyi, oly bájos, oly reménykeltő mindannyiunk számára, hiszen az egyedüllét, az egymásra találás lehetősége, a meseszerű történetben azok számára is reményt hordoz, akiknek nem teljesen rózsás ünnepet ígérnek a következő napok. Remek az üzenete számukra is. Sosem szabad feladni, sosem késő újra kezdeni, sosem késő az eldobott kéz után nyúlni, vagy azt elfogadni, mindig tartogathat az élet egy új lehetőséget, ami lehet, hogy egy régi, csak új dimenziót igényel. A szerző is ilyen újabb dimenziót tesz adventi olvasmányaink közé.

Olvassátok szeretettel. Remélem, válogatásunk kellemesebbé teszi a készülődést. Azok a versek, művek, melyeket most gyűjtöttünk ki, nem teljes keresztmetszetét vázolják a Fullextrának, mégis kicsit ez volt a célunk, de a lehetőség véges.

Kellemes Ünnepeket, és sok-sok élményt kívánok kis csapatunk nevében:

Lacobá
Ideje: December 10, hétfő, 16:21:13 - Netelka

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a kirakathoz

31. szám

"Lacoba heti ajánlója" | Belépés/Regisztráció | 4 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Lacoba heti ajánlója (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: December 10, hétfő, 20:47:50
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm kedves Lacoba a kedves ajánlót...Jó olvasni gondolataidat...Én is kívánok neked boldog készülődést a legszebb ünnepre...:))))



Re: Lacoba heti ajánlója (Pontok: 1)
- soman (soman@mailbox.hu) Ideje: December 11, kedd, 20:08:37
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm Laco bá, hogy megtiszteltél ezzel a kiemeléssel.
Emlékszem rá, amikor tavaly - már kicsit későn - betettem az IK-ba, megjegyezted, hogy milyen kár, pedig szívesen előadtátok volna, ha lett volna több idő a felkészülésre.

A legtöbb ember felejt. Én meg főleg. Pont ezért majdnem leesett az állam, hogy benned megmaradt ez a karácsonyi kedves mese.
Köszönöm.



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds