[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 138
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 138


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Próza: prayer: prayer szemében találkoztunk




...Hát elmúlt ez is. Enged a kéznek szorítása. Nem vagyok több, mint egy újabb adat a hordozón. Hangomat még kergetik éteri hullámok, majd lelkembe szépen visszaülnek.

...Ismerős-ismeretlenek között barátkozva osont a remény a szívekbe. S mi észre sem vettük, mikor ült közénk az Isten, de ott volt. Kézen fogva középre vezetett szépen sorban, és láttatni engedte: mindannyian megismételhetetlen egyek vagyunk.

Szemek csókolták szemekbe egymás tekintetét. És néha angyalok szálltak alá a terembe, hogy az ellobbant csillagszórókat kiültessék az égre... És mi nevettünk, és sírtunk. Mikor melyik kellett. Majd gitár húrjának rezgése törte meg a csendet. Versekben bujkált az ígéret, és szavakkal töltötte meg a kopott padokat. Dallamok fészkeltek fülünkben fiókáknak valót, és mi keltettük szorgalmasan, és kedvesen. Majd lebegő hűvös szelek törtek be kíváncsian, és hajunkba túrták az ősznek utolsó morzsáit. De jó volt illata. A sütemények már a karácsonyt idézték, s mi, mint a gyerekek, csak álmélkodtunk a sok produkción. Zenékre versek, versekre prózák, és a grafitszürke lányokat papírra mázolták. Csak az értheti, ki látta, a csoda bennünk volt már eltemetve... Így múlt el az ünnep. Ilyenek vagyunk. Bolygók között a megismételhetetlen egyek...

Az éterből még hallani szétszaladt dalokat, és versek keveredését a hanggal... Furcsa egy koldus vagyok. Üres kézzel jöttem, s zsákomat veletek töltöm. Szívemnek e darabja már nem börtön, és nem is adat a hordozón. Csak reménykedem, magamat bennetek hordozom.
Ideje: December 30, vasárnap, 07:19:18 - Netelka

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a kirakathoz

33. szám

"prayer: prayer szemében találkoztunk" | Belépés/Regisztráció | 30 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: prayer: prayer szemében találkoztunk (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: December 30, vasárnap, 10:18:39
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Zoli, csak olvasom és olvasom. Ha téged olvaslak, sok alkalommal csak ülök a képernyő előtt csendben, egyszerű szavaid varázsából, nehezen ébredve. Fantasztikus ahogy festeni vagy képes, az egyébként egyszerű szóból. Megtiszteltetés számomra, hogy ismerhetlek...BUÉK...Ölellek szeretettel...:)))



Re: prayer: prayer szemében találkoztunk (Pontok: 1)
- stando (stando.agi@gmail.com) Ideje: December 30, vasárnap, 14:04:54
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
... és megint, és újra... :-) ... már akkor is visszavarázsoltál... :-) BUÉK! :-)



Re: prayer: prayer szemében találkoztunk (Pontok: 1)
- zsuka49 Ideje: December 30, vasárnap, 15:16:22
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Olyan szépen írsz Zolikám, hogy a szív belesajdul. Remekül fogalmazol, remélem egyszer tényleg hallak élőben is majd verset mondani!!:))
Szeretettel: Zsuzsi



Re: prayer: prayer szemében találkoztunk (Pontok: 1)
- kiralylany Ideje: December 30, vasárnap, 18:51:08
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Zoli, hát te aztán szépen meg tudod fogalmazni egy tali emlékét! Gratula a kirakathoz! L



Re: prayer: prayer szemében találkoztunk (Pontok: 1)
- Audrey Ideje: December 30, vasárnap, 19:34:24
(Adatok | Üzenet küldése)
Azért, mert aki maga is egy olyan csodálatos ember, mint Zoli, az nem is tud másképpen írni... A lelkéből egy angyal szól, hiszem!



Re: prayer: prayer szemében találkoztunk (Pontok: 1)
- hori Ideje: December 30, vasárnap, 20:05:30
(Adatok | Üzenet küldése)
Jól kitalált és felépített gyöngyszem, nagy-nagy igazsággal! Bizonyára úgy van, Zoli!



Re: prayer: prayer szemében találkoztunk (Pontok: 1)
- soman (soman@mailbox.hu) Ideje: December 31, hétfő, 06:44:18
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hát Zoli, tényleg angyali lelked van. Ritkán olvasni ilyen kristályosan letisztult, szinte édeni gondolatokat. Nick neved méltó ars poeticája lehetne.



Re: prayer: prayer szemében találkoztunk (Pontok: 1)
- Netelka (sarhelyi@invitel.hu) Ideje: Január 01, kedd, 08:03:01
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
"Bolygók közt a megismételhetetlen egyek..." Tényleg így van ez. De azért vannak az egyediek között még egyedibb bolygók, amelyeken valamiféle áldás van. Mint rajtad, Zoli, hogy így tudsz bánni a szavakkal. Köszönöm, hogy olvashatlak!



Re: prayer: prayer szemében találkoztunk (Pontok: 1)
- Angeli Ideje: Január 02, szerda, 09:32:09
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
A prózád is vers, mert csendül minden mondata. Költő vagy, és mestere a szavaknak, ékes gondolatoknak!



Re: prayer: prayer szemében találkoztunk (Pontok: 1)
- blue Ideje: Január 03, csütörtök, 12:46:07
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
...hát olvastam...



Re: prayer: prayer szemében találkoztunk (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Január 03, csütörtök, 15:16:35
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia Furcsa Kis Koldus! Hiszen tudod, a szeretet koldusai vagyunk. Ám itt cserekereskedelem folyik, egymástól gyakran nem is kell koldulni, kapunk az önkéntesektől. Például Tőled.Köszi!



Re: prayer: prayer szemében találkoztunk (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Január 04, péntek, 08:05:12
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Most márl kell mennem egy talira. Ennyi.



Re: prayer: prayer szemében találkoztunk (Pontok: 1)
- 102 Ideje: Január 04, péntek, 09:19:56
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
azt hittem nem lehet majdnem pontosan leírni, közben meg tessék, mégis ... nagy üdv, B.



Re: prayer: prayer szemében találkoztunk (Pontok: 1)
- zsuzsuzsu Ideje: Január 05, szombat, 09:04:17
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Mintha egy önálló irás lenne... Csak közben vettem észre, hogy egy taliról szól! Úgy látszik, ennyit számít, milyen "szemüveggel" élünk, látunk...
Nagyon szép irás, Zoli!
Zsuzsi :-))



Re: prayer: prayer szemében találkoztunk (Pontok: 1)
- lena1 Ideje: Január 08, kedd, 23:41:09
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Én, mindig elcsodálkozom, honnan jön ez a számtalan sok csodálatos szó, ami benned rejlik. Nagyon tetszik ahogy írsz, kedves Zoli.
Puszi.Lena



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds