[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 138
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 138


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Heti képes ajánló


Itt állunk ismét egy új év küszöbén. 2007 homokóráján lassan az utolsó szem is lepereg. Szilveszter éjfélkor egy pillanatra mintha megállna az idő. Talán a szív is kihagy egy dobbanásnyi ütemet. Elhangzik az utolsó bimm-bamm, pezsgő durran, majd kristálypoharak csilingelése tölti be a végtelen teret.


Azt hiszem, kicsit mind "számvetünk" ilyentájt. Kinek mit adott az elmúlt év, ki mit vár a következőtől. A Fullextra életében 2007 legalább annyira gazdag volt, mint az eddigiek. Tulajdonosváltás történt, mely azért szerencsére a lényeget nem változtatta meg. Voltak akik jöttek, voltak akik mentek, együtt sírtunk, együtt nevettünk. Rengeteg remek alkotás született, bővült a közösség, sokakat vonz a portál szellemisége, a találkozókon egyre többen merik megmutatni magukat, kilépve a virtualitás jótékony homályából. Reméljük, 2008 e tekintetben még több meglepetést tartogat majd számunkra.


A Kirakat is azon igyekszik, hogy a minőséget továbbra is szem előtt tartva minél több olyan alkotást hozzon felszínre, mely alkotója tehetségét bizonyítja.


Ez évi utolsó számunkban kicsit összefoglaljuk a ti alkotásaitokon keresztül, hogy egy esztendő mennyi mindent tartogat számunkra: a négy évszak szépségeit, a születés örömét, bölcs gondolatokat, tanításokat, hitet és csalatkozást, barátságokat, szerelmeket, örömteli pillanatokat, és persze olykor szomorúságot is. Egy évben elfér a fent és a lent, a csend és a zaj, a fekete és a fehér s egyben a szivárvány összes színe.
Fogadjátok szeretettel a Kirakat szerkesztőitől ezt a kibővített, igen színes válogatást.

*

Év végi meglepetésként Lacoba két képet is beválogatott a Kirakatba - reméljük, mindannyiunk örömére. Olvassátok "képes" elemzését:

Még sosem szerepeltek képek a Kirakatban. Most ennek a hiányosságnak is igyekszünk végére járni, hiszen a Galéria, a Műterem is szerves része a Fullextrának. Két * önmagában teljesen más irányú megközelítésű, eszközűtárú, kidolgozású, technikájú * képet ajánlok most figyelmetekbe. Melyek ugyan más-más technikával töltik ki a szépre érzékeny látóterünket. Egyik sem tipikus ábrázolásmód a maga nemében, így szépségük is külön forrásból táplálkozik, de mindkettő mögött ott az ember, az alkotó.



Si : Téli gyümölcsös. ***

Első ránézésre is megközelíthető a szerző közvetlen mondanivalója; mintha téli sétánk közben csodálkoznánk rá a képre, mely valamennyiünk előtt lepereghet, akár naponta is. Itt azonban a pasztellszínek, fasorok remek szimbólumokat is hordoznak, az elmúlás, a pihenés szimbólumait, a kis fácskák törékenységét, akárcsak nekünk * az univerzum csodáinak * embereknek a létezését. A tél színei bizonyos kiszolgáltatottságot, a sorok bizonyos rendelméletet, egymásra épültséget, egymásra utaltságot hordoznak. A szerző mondandója sokkal több, mint amit egyszerű szemlélőként látunk. Valahonnét indul, és valahová érkezik.



102: Inverz ***

Érdekes, nem annyira ismert oldala ez az alkotónak, mégis azt érzékelteti, hogy ezen a területen is otthonosan mozog. A kép, a kártyaszerű megjelenítés, a kontraszt, a Föld és az ég mind-mind egy mindannyiunkat foglakoztató ellentmondást hordoznak, melyet úgy egyszerűsíthetnénk le a maga nagyszerűségében, hogy: létezés, élet és az, ami utána jön. A világos Földünkről már sokat tudunk. Azonban nem mindent, nem eleget, melyet a fekete kézzel közvetít felénk az alkotó, a tudatlanságunkat, azt hogy korántsem teszünk annyit, ami elvárható lenne, ami kötelességünk lenne. A kéz akár a tenyerünk is lehetne, de ezt tudatosan elrejti, mintegy sugallva, hogy sok még a tennivaló. A kép sötét része * a kézzel együtt * mintha tisztábban jelenne meg, mintha azt tudatná velünk, hogy ott rendezettebbek a dolgok, s talán kivehetőbbek. A kéz mégsem a tenyerét mutatja felénk, hiszen még nem ismerjük a tenyérbe húzott vonalaknak, hajlatoknak, történéseknek, utaknak, végzeteknek az eredetét, a célját, s csak sejtjük benne szerepünket, lehetőségünket. A két kéz nem érte el egymást. Oly sok mindenben van távol egyik a másiktól. Vajon összeérnek valaha?

***


A Fullextra egész közösségének nagyon boldog új esztendőt kívánunk!

Ideje: December 30, vasárnap, 07:27:37 - Netelka

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a kirakathoz

33. szám

"Heti képes ajánló" | Belépés/Regisztráció | 3 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Heti képes ajánló (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: December 30, vasárnap, 09:44:35
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon köszönöm ezt a csodálatos válogatást, és a bevezető összefoglaló sorokat. A képeket is nagyon jó ötletnek tartom, hiszen valóban, róluk nem sok szó esik a portálon, pedig létező felület, nézegetjük, gyönyörködünk is benne. A kiarakat ismét nagyon színvonalas, figyelemreméltó. Boldog újévet kívánok a szerkesztőknek...:))))



Re: Heti képes ajánló (Pontok: 1)
- hori Ideje: December 30, vasárnap, 14:00:11
(Adatok | Üzenet küldése)
Valóban jó ötlet a képes ajánló!
Köszönöm Neti a megjelenési lehetőséget, és egyben boldog új esztendőt kívánok Neked és a többi Szerkesztőnek!



Re: Heti képes ajánló (Pontok: 1)
- soman (soman@mailbox.hu) Ideje: December 31, hétfő, 06:25:50
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Pazar ajánló, gratulálok!

Külön köszönet a Kirakat aktív szerkesztőinek az önzetlen, színvonalas munkáért, amely valóban kívételes betekintést enged a Fullba!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds