[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 332
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 332


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Winner heti ajánlója


Új év, új kirakat - reményeink szerint a régi, megszokott színvonallal. A karácsonyi számhoz hasonlóan most is témákhoz csoportosítottuk a műveket. Nem annyira kategorikusan, de most is szerepel a négy évszak, a szerelem és az elmúlás. A képtárból ismét bekerült két alkotás a vizuális látványt kedvelőknek. Terveink szerint ez az újítás a jövőben is szerepelni fog a kirakat palettáján.


A decemberi kirakat visszatekintett, most inkább előre nézünk. Mi várható a Fullexta portálon 2008-ra? Reményeink szerint kiszámíthatóság és nyugodt, alkotó légkör. A portál sokszínűségének megőrzése, és az, hogy aki belép a portálra, azt érezze, a béke szigetére lépett. Nem vagyunk naivak, tudjuk, hogy ezt nem könnyű elérni. Talán a lehetetlennel egyenlő, de csak talán. Ígérjük, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy ez megvalósuljon.
Szeretnénk megőrizni a portál minden eddig elért eredményét, és számos új ötlettel tovább színesíteni azt. Mindent elkövetünk, hogy a virtualitásból kilépve mind többen megmutassák arcukat. Ehhez is vannak terveink és reméljük, ehhez partnerek lesztek.

Visszatérve a kirakathoz, két alkotást választottam ki. Nem elemezni akarom, azt gondolom, erre nem vagyok hívatott. Csupán leírom, mit adott nekem a két vers.

Az első, sete "Múlnak a napok" című verse. A verset olvasva, odaképzeltem magam a Duna -partra, én is éreztem a szél erejét. Elképzeltem a Duna szakadatlan folyását mint időmérő eszközt, ahol életünk, történelmünk úszik tova. A Duna minden magyar emberben szép emlékeket hív elő. Tudom, ezt valamennyi környező országban lakó ember, elmondhatja. Nekünk, magyaroknak azonban a Duna több, mint egy folyam - ezer éves országunk szerves része.

A másik vers blue "Őszi halál" című műve. Fájdalmas fohász, melyben az elmúlás mellett ott a kérés. Kérlek, Istenem adj még kevéske időt. Add, hogy megláthassam, mit annyira szeretnék. Az őszt, az elmúlást szeretném túlélni. Ehhez kérem az erőt. Gaby azt írja, jön fekete ruhában a halál, mi viszont azon vagyunk, hogy nagyon messziről és lassan jöjjön, és nem engedjük, hogy felgyorsítsa lépteit. Gaby, meglátod, nagyon soká fog ideérni.
Számomra az ősz kicsit az öregkort szimbolizálja, és ha Gaby azt akarja látni, akkor az öregkort kell megérnie.

*

Kedves Látogatók! Kívánunk nektek a 2008-as évben is jó szórakozást, sok szép olvasnivalót itt a kirakatban és a Fullextra portálon egyaránt. Hiszen ezeket a szép alkotásokat ti hozzátok ide.
Azt szeretnék, hogy aki belép a Fullextra portálra, azt érezze, hazaért.

Winner
Ideje: Január 10, csütörtök, 20:06:55 - Netelka

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a kirakathoz

34. szám

"Winner heti ajánlója" | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Winner heti ajánlója (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Január 11, péntek, 09:47:28
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönjük Laci! Én is csupa-csupa jót és szépet kívánok a Fullextrának, erre az évre is! Azt hiszem sokan vagyunk, kik ide "hazaértünk"



Re: Winner heti ajánlója (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Január 20, vasárnap, 18:31:03
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Laci!

Minden szavaddal mélyen egyetértek, és örülök, hogy Te is így látod. Nagyon tetszett az ajánlód. Köszönöm a sok munkát és törődést, amellyel a portál jobbításán fáradozol nap mint nap.
Köszönöm Netelkának, Lacobának, Sinek, Prayernak Somannak és Captnemonak is, hisz a kirakat összeállításában sokat tevékenykedtek mindannyian. A kirakat mint neve is mutatja, a portált szeretné bemutatni az idelátogatóknak. Úgy érzem ezt időről időre, nagyon színvonalasan sikerül megtennetek általa.

:)))))



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds