[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 98
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 98


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot Hepp Béla (a_leb) állította össze és ajánlja figyelmetekbe
a_leb

Idő. Örök ellenfél, ha jót hoz, már rohan is, ha rosszat, mintha örökre maradni akarna. Visszanézünk rá, ha elszaladt, elmúlt, és bizakodva nézünk az eljövőbe. ...és közben ott vannak a pillanatok, amiket éppen megélünk, ott vannak a percek, amik olyan sokat jelenthetnek, hogy aztán megfakulhassanak, lehullhassanak a semmibe.

Így, az idő függvényeként értelmezve olvastam, válogattam a közelmúlt írásait, hogy összeérezhető legyen a tegnap, ma, holnap; hiszen állandó létrázás ez (lét-rázás, höhö), hogy egyáltalán elhiggyük az Örök Időben önmagunkat.
Ideje: Január 08, kedd, 16:07:04 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"A kirakatot Hepp Béla (a_leb) állította össze és ajánlja figyelmetekbe" | Belépés/Regisztráció | 14 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot Hepp Béla (a_leb) állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Anna1955 (anna.lorinczi.l@gmail.com) Ideje: Január 08, kedd, 17:11:30
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Béla!
Nagyon köszönöm, hogy fáradtál a kirakat összeállításával.
A megjelenő versek, mind-mind kedvencek. Örömmel olvastam őket. :))



Re: A kirakatot Hepp Béla (a_leb) állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Captnemo Ideje: Január 09, szerda, 10:04:42
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm Béla, hogy ismét itt szerepelhet, (beválogattad) versemet a Kirakatba. Az idő? Nem is tudom, ellenfél-e. Persze.. van, amikor úgy érezzük, bárcsak megállna, van, hogy úgy érezzük áll, holott repülnie kellene. De mégis, talán épphogy szövetségesünk szerinte. Idő kell, hogy a pelyva kihullhasson és csak a mag maradjon. Ami pedig a semmibe hullik, az meg is érdemli. Viszont én tudom, hogy van, ami örökkön fényesen marad az idő pókhálószálnyi vékony fonalán. És ez igaz versre, (bármilyen alkotásra) érzésre egyaránt. És köszönet érte külön, hogy az én versemet is ilyen fennakadó szemnek ítélve ide raktad, ahol bizton állítom, jól érzi magát társai között.



Re: A kirakatot Hepp Béla (a_leb) állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Kankalin Ideje: Január 10, csütörtök, 05:01:43
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon szép Kirakatot rendeztél be, aLéb. A műveket egyenként már ismertem, kedvelem is, de így, az Idő köré csoprtosítva más megvilágításba kerülnek. Erősebben hatnak, a mondanivalójuk szélesebb teret nyer - jobban gondolkodtatnak. A válogatásban szereplő alkotások méltán kerültek kiemelt helyre. Jó elidőzni itt. :) Szeretettel: Kankalin



Re: A kirakatot Hepp Béla (a_leb) állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- mickey48 Ideje: Január 10, csütörtök, 10:33:32
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Valóban sokal több van egy alkotásban, mint azt az olvasók elsőre gondolják. Már a megszületése pillanatában is sok költői, olvasói nézőpont szerint értékelhető. Az idő pillanatnyi ábrázolása és lassú, vagy gyors múlása tovább bonyolítja mondanivalónkat...
Szép válogatás - mindegyiket szeretem...



Re: A kirakatot Hepp Béla (a_leb) állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Julianna (julianna41@citromail.hu) Ideje: Január 11, péntek, 16:31:35
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Az időben létezünk, minden az időben történik, Nagyon érdekes lett a Kirakat ebből a szempontból, és még hozzá olyan műveket választottál, amelyek nekem nagyon tetszenek és szívesen olvasgattam itt. Edit.



Re: A kirakatot Hepp Béla (a_leb) állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Vox_humana (vox_marta@yahoo.com) Ideje: Január 14, hétfő, 19:54:16
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves a_Léb!

Nem ismertem csak tavinárcisz versét, de így együtt olvasva ezt a válogatásod, úgy érzem "klasszikus keretet" tettél a múló időre és a versekre is. Az életünk minden perce érték - a rossz is, a jó is -, és sajnos legtöbben nem becsüljük eléggé. Az elmulasztott pillanatokat nem lehet visszahozni...
Ezzel a válogatásoddal kellemes pillanatokat szereztél sok olvasónak. Aki még nem gondolkozott el a múló idő fogalmán, a verseket olvasva biztosan megteszi.

Üdv.: Vox



Re: A kirakatot Hepp Béla (a_leb) állította össze és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Attila61 Ideje: Január 16, szerda, 13:02:02
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm a megtisztelő beválogatást, talán meg sem érdemlem. Jobbom!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds