[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 232
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 232


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Próza: mickey48: Vilma
mickey48



Miami Tengeri Meteorológiai Központ jelentése a városnak

- 4 óra 13 perc Am : Florida partjai felé hatalmas erősségű hurrikán közeledik! Sebessége nem megbecsülhető, folyamatosan változik – ereje nem mérhető , az utóbbi évek adatai szerint nem értékelhető!
- Munkatársaink az évszázad hurrikánjaként emlegetik – Vörös riasztás van érvényben!
- Drágaságunk Vilma névre hallgat... Isten óvja a várost!

- Vilma a nyílt óceánon mérhetetlenül felerősödve, elemi erővel támadt Miamira, mintha el akarná nyelni hatalmas fekete tölcsérével az egész várost, annak minden szennyével, mocskával, de minden szépségével együtt is. Óriási hullámokat hajtott maga előtt, melyek szökőárként törtek a kikötőkre, felőrölve, darabokra szaggatva minden mozdítható, és kevésbé mozdítható tárgyat – Talán csak a hatalmas, hullámtörő betontömbök érezhették biztonságban magukat a tombolás közepette, de azok között is volt , amelyik picit arrébb gurult, nem tudván megbirkózni az óriási víznyomással.

- És a város - a gyönyörű Miami – sok vihart látott hatalmas pálmafái földig hajoltak az iszonyatos szélnyomás hatására, erős törzseik hatalmas íjakat formáztak, acélos keménységű szálak feszültek szinte a pattanásig, pengésük messzire hallott – félelmetes zenét szolgáltatva Vilma kecsesnek egyáltalában nem nevezhető piruettjeihez - a Halál dalát játszották ezek a hatalmas húrok…
- Az emberek már napokkal előbb megkapták az előrejelző állomásoktól a híreket, mindenki az ablakokat, ajtókat szegezte be védődeszkákkal, hogy megvédjék otthonaikat a repülő törmelékektől.
- Az utcákon rendőrautók cirkáltak, ellenőrizvén a viharra való felkészülést, és elejét véve az esetleges rendbontásoknak.
- Sajnos arra senki nem tudott felkészülni, hogy a repülő törmelékek esetleg autókat is tartalmazhatnak.
- Betty egy öreg pálmafa mellett szokott parkolni gyönyörű fekete Toyotájával, mert ezt a helyet mindig látta kis szobája ablakából, és messziről is gyönyörködni tudott ebben a szép kocsiban, mely két hét óta már csak az övé volt.
- Most azonban volt egy különös érzése, és a parkoló egy szabadban lévő helyén tette le kocsiját, mondván , hogy a vihar talán így okozza a legkisebb kárt benne.
- Vilma kacagva száguldott át a városon, nyomában a pusztítás és a halál sétáltak méltósággal, karonfogva, és mondhatni hibátlanul végezték dolgukat…
- Hatalmas autópálya felüljáróját Vilma, csomagolóanyagnak szánva, papírként tépte le, becsomagolva vele az alatta lévő számtalan gyönyörű autót, és kis üzleteket is tett halálos csomagjába, talán ékköveknek szánta őket a Pokol őrzőinek gyönyörködtetésére.
- Ahogy a hurrikán elvonult, mérhetetlen károkat okozva – Betty kilesett a deszka rései között, és szemeiben könnyek szöktek a megdöbbenéstől. Az öreg pálmafa gyökerestől kitépve hevert a parkoló betonján , pont ott, ahol Ő parkolni szokott! Gyönyörű autója azonban sértetlenül állt a parkoló egy védettebb helyén.


2007.április 3(ezt a történetet ajánlom egy Lánynak)





(Fazekas Miklós)
Ideje: December 27, vasárnap, 11:38:14 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"mickey48: Vilma" | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: mickey48: Vilma (Pontok: 1)
- prayer Ideje: December 28, hétfő, 19:34:16
(Adatok | Üzenet küldése)
Remélem, sok lány mondhatta el magáról úgyenezt, és megmaradtak az értékeik.



Re: mickey48: Vilma (Pontok: 1)
- Julianna (julianna41@citromail.hu) Ideje: Január 03, vasárnap, 15:44:50
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nem könnyű elképzelni ezeket a viharos órákat, a Vilma tevékenységét is...



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds