[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 263
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 263


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot felkérésünkre műveiből Máté László (winner) állította össze
winner

Korábban volt szerencsém jó pár kirakat válogatást összeállítani úgy, hogy tudom, nem könnyű feladat. Igaz akkor mindig mások alkotásából készült. Több száz saját mű közül kiválogatni hetet, ami számomra kedves, ami megmutatja ki is vagyok, ami arról szól, mit is szeretnék elmondani, na ez lehetetlen.
Abban biztos voltam, hogy olyan műveket hozok ide a kirakatba, ami számomra kedves, függetlenül attól, hogy korábban hányan olvasták itt a Fullon.
Több mint 16 éve, hogy tag vagyok a portálon.

Ez alatt az idő alatt rengeted dolog történt úgy a világban, mint a saját életemben, hogy mást ne mondjak, 16 évvel öregebb vagyok. Ebből a 16 évből próbáltam kiválogatni hét művet, ami megmutatja ki is vagyok, sőt belegondolva több is 16 évnél, hiszen a Baleset már jóval korábban megszületett.
Hogy valóban ilyen vagyok? Kérem döntse el a kedves olvasó.

Ideje: Január 03, vasárnap, 16:58:32 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"A kirakatot felkérésünkre műveiből Máté László (winner) állította össze" | Belépés/Regisztráció | 6 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből Máté László (winner) állította össze (Pontok: 1)
- hzsike Ideje: Január 04, hétfő, 12:37:44
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gratulálok a "Kirakat" anyagához, kedves Laci!
Örömmel olvastam verseidet, és a prózáidat is. További, szép, alkotó napokat, és gazdag Múzsát kívánok a munkáidhoz.
Boldog Új Évet, és sok sok örömöt!
Szeretettel:Zsike :)



Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből Máté László (winner) állította össze (Pontok: 1)
- Anna1955 (anna.lorinczi.l@gmail.com) Ideje: Január 07, csütörtök, 08:01:31
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Laci!

Nagyon szeretem az alkotásaidat, különösen a prózáidat. Köszönöm ezt a válogatást, jólesett olvasnom, és bizony volt amelyre nem is emlékeztem, az is lehet nem is olvastam megjelenésekor. Örömmel pótoltam.
Soha nem fogom elfeledni az eszperente feldolgozásokat és még sorolhatnék száz és száz emléket a sok-sok találkozóról, alkotótáborról, az előadásokat, a sok nevetést. Nagyon köszönöm, hogy első perctől kezdve, rengeteg segítséget kaptunk, kaptam Tőled és naiva Zsuzsikától is. A könyvhetek sikerei, az antológiák megjelenései, nem is tudom csokorba szedni. Nélküled a Full nem vált volna azzá amivé vált, és ami az álmom volt, amikor megvettem. Egy kis irodalmi sziget.
További alkotókedvet kívánok.
Szeretettel ölellek:
Anna



Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből Máté László (winner) állította össze (Pontok: 1)
- Kankalin Ideje: Január 08, péntek, 23:04:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Laci! :)
Ez a válogatásod is azt bizonyítja, amit már régebben megállapítottam rólad: egyedi látásmódod van írásaidban, különlegesen közelíted meg a témákat. Ez a Múzsaműhelyben is kiderült, ahol mindig tudsz magadból valami újat, meglepőt mutatni.
Nagyon jó embernek ismertelek meg, akivel kiválóan lehet együttműködni. Bizonyítják ezt az antológiák, a köteted és saját kötetem, amelyeken együtt dolgoztunk, sok "munkaórát" töltöttünk együtt (sajnálatos módon az utóbbit Miki Kirakatánál kifelejtettem).
Azt kívánom neked, hogy maradj mindig ilyen, legyen még sok műved, melyekkel megörvendeztetsz bennünket, hozzá pedig elegendő egészséged, ihleted! :)
Szeretettel: Kankalin



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds