[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 124
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 124


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot felkérésünkre műveiből H.Gábor Erzsébet (hzsike) állította össze
hzsike

Nagy megtiszteltetésnek érzem, és nagy örömmel tölt el, hogy én rendezhetem be a "Kirakatot", a saját verseim és prózáim anyagából.
Őszintén megmondom, hogy nem volt könnyű dolgom (négyszázhuszonhárom vers-és prózából) kiválasztani azt a néhányat, amikre végül is a választásom esett.
Azokkal a versekkel (és prózával) rendeztem be a Kirakatot, amelyek számomra, valamiért a legkedvesebbek.

2011.október 18-án regisztráltam erre az irodalmi oldalra, és ezen a napon tettem fel ide, az első versemet. Azóta is folyamatosan jelen vagyok a verseimmel, ha nem is olyan gyakorisággal, mint régen, de ugyanolyan nagy szeretettel.
A közel tíz év alatt nagyon megkedveltem a FULLEXTRA szellemiségét, szerkesztőcsapatát, és Annát, aki ezt az egészet hosszú évek óta összefogja áldozatos, értő, és alázatos munkájával. Mindezért ezer köszönet itt is!
A közel tíz év alatt volt alkalmam személyesen is találkozni jó néhány kedves alkotótársammal, (a FULLEXTRA találkozókon) s közülük, több alkotóhoz, azóta is, szoros barátság fűz.
Nagyon sokat tanultunk egymástól, és a jószándékú, segítőkész kritikákból is. Imádtam a Próza-és Verspályázatokat, amit a FULLEXTRA hirdetet meg, és amióta itt vagyok, szinte mindegyiken részt vettem én is. Itt mindig történik valami, zajlik az élet, és gyűlnek a szebbnél szebb versek, novellák, amikből az olvasók naponta kedvükre csemegézhetnek.
Remélem, hogy az én Kirakatom sem okoz csalódást, és mindenki talál benne valami kedvére valót, egy sort, egy gondolatot, amiért érdemes volt belelapoznia a Kirakat anyagába.

Nagy szeretettel, és hálás köszönettel a lehetőségért:
H.Gábor Erzsébet (Zsike )



Ideje: Január 24, vasárnap, 09:17:02 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"A kirakatot felkérésünkre műveiből H.Gábor Erzsébet (hzsike) állította össze" | Belépés/Regisztráció | 4 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből H.Gábor Erzsébet (hzsike) állította össze (Pontok: 1)
- Anna1955 (anna.lorinczi.l@gmail.com) Ideje: Január 25, hétfő, 14:21:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Zsikém!
Jólesett olvasnom a kirakatodat.
Csodálatos verseid vannak, és számomra szinte hihetetlen, hogy mennyire könnyed összhangban van minden művedben a tökéletes forma, a ritmus, a rímek, és a téma.
Köszönöm az élményt.
Ölellek szeretettel: Anna



Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből H.Gábor Erzsébet (hzsike) állította össze (Pontok: 1)
- Kankalin Ideje: Február 01, hétfő, 13:09:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Zsike,
imádom a verseidet, a belőlük áradó életszemléletet, könnyedséget, elhivatottságot. Csodás a Kirakatod. :)
A legtermékenyebb mai költők egyike vagy, mindig szívesen olvaslak, ötleteid tárháza színes, kifogyhatatlan.
Külön öröm, hogy személyesen is találkozhattam veled, és lassan egy éve "munkatársak" is lettünk.
A legszebbeket kívánom neked az életben és a költészetben! :)
Szeretettel: Kankalin



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds