[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 232
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 232


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot felkérésünkre műveiből S.Farkas Zsuzsanna (naiva) állította össze
naiva

Elsőként szeretném megköszönni a megkeresést, a megtisztelő felkérést a Kirakat összeállítására! Örülök, és hálás vagyok érte!
2006 áprilisa óta vagyok a Fullextra alkotóközösségének tagja, és kisebb-nagyobb megszakításokkal egyik moderátora. Számos szép, meghatározó emlék fűz a ehhez a portálhoz. A publikáláson, versenyeken kívül részese lehettem személyes találkozásoknak is.

Gondolok itt a felolvasó estekre, alkotótáborokra, az Ünnepi Könyvhéten való részvételre. Nem túlzok, ha azt írom, életre szóló élményekkel gazdagodtunk az együtt töltött programokon. Igazi barátokra, nagyszerű alkotókra találtam ebben a közösségben.
Mára sokat változott a világunk, nehezebben élhetők a mindennapok, a Múzsa is cserben hagy időnként, találkozót most nem lehet szervezni. Addig is marad a virtuális tér., Olvassunk, találkozzunk, beszélgessünk az alkotások alatt!
Érdekes, izgalmas élmény volt visszaolvasni az írásaimat, miután megkaptam a felkérést a Kirakat összeállítására. Szinte minden művemnél emlékeztem megszületésének hangulatára, az érzelmekre, amit akkor éreztem. Jólesett kicsit emlékezni, nosztalgiázni. Verseimet általában pillanatnyi hangulat, látvány vagy táj ihlette. Vagy mindez együtt. Kipróbáltam magam kötött formában ( haiku, szonett ) és vannak szabadverseim is. A prózában jobban otthon érzem magam, néha komoly, néha tréfás, vagy éppen Ironikusak az írásaim.
Fogadjátok szeretettel ezt a kis válogatást tőlem – Nektek!




Ideje: Február 18, csütörtök, 09:53:07 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"A kirakatot felkérésünkre műveiből S.Farkas Zsuzsanna (naiva) állította össze" | Belépés/Regisztráció | 8 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből S.Farkas Zsuzsanna (naiva) állította össze (Pontok: 1)
- Anna1955 (anna.lorinczi.l@gmail.com) Ideje: Február 20, szombat, 07:53:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Zsuzsika!

Nagy örömmel olvastam a kiválasztott műveket, közte a kedvencemet a "Nagy írónő'-t. Mindenki figyelmét felhívom arra, hogy az olvasóteremben az egész mű olvasható, ami igazi élmény.
Sajnálom, hogy régen olvashattunk új alkotásokat, de megértelek, mert engem lassan 10 éve csak kerülget a Múzsa. Gondolom, ezzel Te is így vagy. DE a nagy DE mindig ott van, hogy talán csak rá kellene vennünk magunkat, hogy újra nekiüljünk és átbillenjünk ezen a válságon.
No jól elkalandoztam.
Köszönöm, hogy vállaltad a megjelenést, és köszönöm, a sok-sok éves támogatást, a nagyon aktív részvételt a portál életében.
Szeretettel ölellek: Anna



Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből S.Farkas Zsuzsanna (naiva) állította össze (Pontok: 1)
- Almasy Ideje: Február 20, szombat, 07:56:25
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Zsuzsanna! Gratulálok. Egy lendülettel tegnap délután mindet elolvastam. Remek, szép délutánt kaptam Tőled. Tudod én nem vagyok vers szakértő, de a Te verseid részemre is élvezetesek voltak és a szívemhez szóltak. Meglepődtem a boszorkány üldözés félelmetes adatain, nem gondoltam, hogy ilyen nagy számú áldozatot követelt. A nagy írónővel együtt éreztem, hasonló sikereim vannak családomnál. Szóval még-egyszer gratulálok, szeretettel ölellek, kézcsók GYUPpp Almásy.



Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből S.Farkas Zsuzsanna (naiva) állította össze (Pontok: 1)
- winner Ideje: Február 20, szombat, 21:30:19
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Zsuzsi! Bár ismertem minden ide kerülő versedet és prózádat, jó volt újra olvasni. Tulajdonképpen egy kivétellel nem is lepett meg a beválogatott művek. A boszorkány az, ami számomra furcsa, hogy beválogattad. Nem azért, mert nem méltó ide, hanem mert a többit zsigerből írtad, ezt meg előre megtervezve. Kedves „Nagy írónő” Kérlek ülj le és írd ki magadból az elmúlt éveket.
Szeretettel várom öket: Laci



Re: A kirakatot felkérésünkre műveiből S.Farkas Zsuzsanna (naiva) állította össze (Pontok: 1)
- Kankalin Ideje: Február 28, vasárnap, 19:21:10
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia Zsuzsi! :)
A Kirakatba válogatott műveid visszatükrözik azt a kedves egyéniséget, akit személyesen is megismerhettem.
Örömmel olvastalak, és jó lenne majd újakat is látni tőled. Hátha nem hagy cserben a múzsa, hiszen az a dolga, hogy csókokat dobáljon az írogatók homlokára. :)
Azt kívánom, hogy mielőbb halmozzon el téged! :)
Szeretettel: Kankalin



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds