[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 239
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 239


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Megrendülten búcsúzunk Kissné Mezei Katalin (kismezei) alkotótársunktól...
Anna1955

Nem tudom, hogyan tudjak búcsúzni, mert felfoghatatlan, hogy kismezei Katink nincs többé.
Ezer és ezer képben peregnek bennem az elmúlt 14 év fantasztikus pillanatai, az alkotótáborokban együtt töltött csodálatos napok emlékei, a feledhetetlen találkozás 2008-ban, amikor megérkezett Nagykörűre a kis motorral Pécsről.
Nagyon tehetséges, nagy tudású alkotó volt.

Elemzései, őszinte vélemény nyilvánítása, mindannyiónknak sokat adott.
Nehéz az emlékezés, mély fájdalommal a szívünkben búcsúzunk művei csokrával.
Az itt megosztott képek felidézik az együtt töltött csodálatos pillanatokat.
Nyugodj békében drága kismezeink - mindig így kérted kisbetűvel.
Lényed örökre a szívünkbe égett, emléked soha nem feledjük.

















































Ideje: Március 18, csütörtök, 20:05:43 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Megrendülten búcsúzunk Kissné Mezei Katalin (kismezei) alkotótársunktól..." | Belépés/Regisztráció | 10 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Megrendülten búcsúzunk Kissné Mezei Katalin (kismezei) alkotótársunktól... (Pontok: 1)
- Captnemo Ideje: Március 19, péntek, 08:02:18
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Bár én személyesen keveset találkoztam vele, de a kismotorral érkezés, és amikor Piro motorjával "haverkodott", azok a képek bőven megvannak, és örülök, hogy ezeket is felidézted Annám, hiszen ez épp úgy "kismezei" volt, mint a versei, a munkássága. Hihetetlen valóban, hogy nincs, hogy elment. Felfoghatatlan. Bár általában csak szótlan állok ilyen szomorú sorok alatt, most mégis, inkább felidézem a képeket, és így itt marad, így marad meg, ahogy visszanevet a rácsodálkozókra, amikor leszáll a kismotorról. És azt gondolom,,, nem is a fájdalomnak kell átjárnia bennünket, hanem az örömnek, hogy közöttünk lehetett.



Re: Megrendülten búcsúzunk Kissné Mezei Katalin (kismezei) alkotótársunktól... (Pontok: 1)
- Attila61 Ideje: Március 19, péntek, 08:48:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm, hogy ismerhettelek, nyugodj békében!



Re: Megrendülten búcsúzunk Kissné Mezei Katalin (kismezei) alkotótársunktól... (Pontok: 1)
- a_leb Ideje: Március 19, péntek, 08:49:14
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Annyira üresek ilyenkor a szavak, komolyan, nem tudom mi fejezhetné ki a legjobban azt az űrt, amit egy barát, száz közös élményben társ elvesztése okoz... Nyugodj békében, Kati, mindig is hiányozni fogsz...



Re: Megrendülten búcsúzunk Kissné Mezei Katalin (kismezei) alkotótársunktól... (Pontok: 1)
- AngyaliAndi Ideje: Március 19, péntek, 12:22:23
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nem nagyon lehet ilyenkor mit írni. Még most is döbbent csendben ül az ember. Olyan hírtelen jött. Bár rég találkoztunk, az valahogy mégis mindig evidencia volt, hogy ő van nekünk. Széles utat Kati, fent is vigyázzanak rád az égiek.



Re: Megrendülten búcsúzunk Kissné Mezei Katalin (kismezei) alkotótársunktól... (Pontok: 1)
- naiva Ideje: Március 19, péntek, 18:00:33
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Mélyen megrendített Kati halálhíre..
Annyira erős, talpraesett volt mindig... Jó ember, remek alkotó, előadó...
Szinte látom, hallom ahogy szavalja a verseit! Nagyon közel állt hozzám a költészete, szerettem olvasni, hallgatni Őt... Hiányzik, hiányozni fog, örökké emlékezni fogunk rá, Őt nem lehet elfelejteni! Részvétem a családjának... Legyen békés álmod Kati!



Re: Megrendülten búcsúzunk Kissné Mezei Katalin (kismezei) alkotótársunktól... (Pontok: 1)
- winner Ideje: Március 20, szombat, 10:36:57
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon megrendített a hír. Tudtam, hogy beteg, de nem gondoltam, hogy ennyire súlyos. Egyéniség volt, kemény és mégis olykor esendő, amit bátran felvállalt. Szinte mindegyik alkotótáborban ott volt, és rengeteg találkozón is. Nyugodj békében KATI.



Re: Megrendülten búcsúzunk Kissné Mezei Katalin (kismezei) alkotótársunktól... (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: Március 20, szombat, 12:04:10
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Legyen álmod könnyű...



Re: Megrendülten búcsúzunk Kissné Mezei Katalin (kismezei) alkotótársunktól... (Pontok: 1)
- Kankalin Ideje: Március 20, szombat, 16:29:04
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nagyon sajnálom. :( Nyugodjék békében! :(



Re: Megrendülten búcsúzunk Kissné Mezei Katalin (kismezei) alkotótársunktól... (Pontok: 1)
- hzsike Ideje: Március 22, hétfő, 15:41:26
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)

Nyugodj békében, drága Kata.



Re: Megrendülten búcsúzunk Kissné Mezei Katalin (kismezei) alkotótársunktól... (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Március 28, vasárnap, 18:44:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Bocsásson meg nekem az Isten, hogy nem motoroztunk fel együtt a Mátrába, pedig úgy volt... Jaj...






PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds