[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 240
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 241

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Megrendült szívvel búcsúzunk Fazekas Miklós (mickey48) alkotótársunktól...
Anna1955

A búcsú nagyon nehéz. Miki a Fullextra odaadó segítsége, adminisztrátora volt, de elsősorban a barátom. Mindig jókedvűen hívott fel telefonon, utolsó beszélgetésünk itt cseng a fülemben. Nem tudom még felfogni, hogy már nem fogom hallani, nem tudom még elképzelni sem, hogy nem lesz velünk többé a találkozókon.

Az elmúlt két évben arat a halál, és a szívemet egyre szorosabb abroncs szorítja.
Drága Barátom, verseid daloljanak az égieknek, mert nekünk is sokszor könnyeket csaltál a szemünkbe, ahogy téged hallgattunk.
Peregnek a szemeim előtt a múlt képei, a beszélgetéseink, a mindig pozitív életigenlésed.
Bár fizikailag elmentél, a szíved, a jóságod, az érzékenységed, egész lényed itt marad a szívünkben.
Pihenj békében az örök végtelenben, és ha lenézel ránk, tudd, hogy emléked őrizzük míg élünk.
















Ideje: Február 10, csütörtök, 17:23:00 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Megrendült szívvel búcsúzunk Fazekas Miklós (mickey48) alkotótársunktól..." | Belépés/Regisztráció | 7 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Megrendült szívvel búcsúzunk Fazekas Miklós (mickey48) alkotótársunktól... (Pontok: 1)
- Lacoba Ideje: Február 10, csütörtök, 17:35:54
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Isten veled, Miklós!



Re: Megrendült szívvel búcsúzunk Fazekas Miklós (mickey48) alkotótársunktól... (Pontok: 1)
- ZsefyZsanett (cedrus@gmail.com) Ideje: Február 10, csütörtök, 22:48:39
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Döbbenettel és megrendülve olvastam a hírt.
Isten veled, Miklós! Nyugodj békében!
Verseidben, s emlékezetemben élsz tovább.



Re: Megrendült szívvel búcsúzunk Fazekas Miklós (mickey48) alkotótársunktól... (Pontok: 1)
- Kankalin Ideje: Február 12, szombat, 16:22:39
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Napok óta keresem a szavakat, de ilyenkor nincsenek.
Együtt dolgoztunk a kötetemen, gyönyörűen mondtál verseket, mindenkinek segítettél, hatalmas lelkierőddel példát mutattál mindannyiunknak, és ez a hétköznapok hősévé emelt.
Hiányoznak majd a vidám Mikulásos beköszönések az üzenőfalról, de megőrizzük emléked, mely műveid által is velünk marad.
Nyugodj békében, Miki! :( :( :(



Re: Megrendült szívvel búcsúzunk Fazekas Miklós (mickey48) alkotótársunktól... (Pontok: 1)
- lena1 Ideje: Február 12, szombat, 17:22:31
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Csupa jóság voltál Miki, csupa szeretet. Mindenkihez volt pár kedves szavad, és mindenkinek segítettél, mindabban, amiben tudtál. Így könnyek között köszönöm meg én is igaz emberségedet, jólelkűségedet, s nem utolsó sorban a szeretetedet. Mindig hálával gondolok rád. Isten veled.



Re: Megrendült szívvel búcsúzunk Fazekas Miklós (mickey48) alkotótársunktól... (Pontok: 1)
- winner Ideje: Február 13, vasárnap, 10:00:11
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szinte a kezdetektől barátok lettünk. Sokat dolgoztunk együtt, az antológiákon, segített a saját könyveim borítóján, cserében és meg az Ő köteténél a szerkesztésben. Tudtam, hogy beteg a legutóbbi találkozón mégis örömmel üdvözöltük egymást, és azt mondta jobban van.
Nagyon fog hiányozni. Nyugodjál békében MIKI barátom.



Re: Megrendült szívvel búcsúzunk Fazekas Miklós (mickey48) alkotótársunktól... (Pontok: 1)
- zsoloo Ideje: Február 14, hétfő, 20:56:38
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Egyszer találkoztunk csupán a fizikai valóság keretein belül - épp egy szerencsés pillanatban, még azelőtt, hogy késő lett volna találkozni. De sokszor találkoztunk a a virtuális mezőn, e fullextrás tarka réten, melyre sosem vont árnyat a délután. És e sok találkozás mindegyike szelíd és gyümölcsöző volt, szelíd a bátorító hang és gyümölcsös a mindig jó szó. Tapasztalata és bölcsessége eligazított az úton. Mert elég tudni azt, hogy mikor kell hallgatni és mikor kell szólni, és ő ebben nagyon profi volt. A szeretetről nem kell sokat beszélni, inkább gyakorolni. Ezt tanulni lehetett volna tőle. Most, hogy elvitte magával egy emberéletnyi darabját, úgy érzem, hogy egy kicsit kevésbé szeretetteljes maradt ez a világ. Biztosan verssé alakul majd emlékezete, mert egy költő nem múlik el nyomtalanul. Valamint rá igaz a cigarettásdobozok oldalára írt reklám visszafordított változata: az intenzív élet halált okozhat. De ne legyünk túl morbidok, ez mindannyiunkkal előfordulhat. És nem is maga az elmúlás a szomorú, hanem céltalan lét. Magam részéről irigylem az olyan embereket, mint aki ő volt. De élni piszok jó dolog. És ezt ő is tudta. És szerintem azt gondolná, hogy remek alkalom ez, hogy ezt profán módon épp itt tegyük közzé. Az üzenet egy mosoly, egy cinkos kacsintás, hogy láss túl a múlandó testen, mert ami él, az nem hal meg. Szóval találkozunk még, tudom. És akkor majd ketten röhögünk ezen a hihetetlen átverésen…



Re: Megrendült szívvel búcsúzunk Fazekas Miklós (mickey48) alkotótársunktól... (Pontok: 1)
- fényesi Ideje: Február 15, kedd, 13:16:20
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Nyugodj békében Miki!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds