[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 223
Tag: 2
Rejtve: 0
Összesen: 225

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy
Tagi infók winner Küldhetsz neki privát üzenetet winner winner


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Anna1955: Gondolatok egy választás margójára
Anna1955

Nehéz az elmúlt vasárnap április 3-a történéseit feldolgoznom, hiszen egy országot röpítettek vissza a középkorba, a Fidesz, és a Mi Hazánk szavazói.
Tudjuk, és tudtuk is, hogy olyan választási törvénnyel, ahol egy ember szavazata több szavazatot érhet, ahol az egy mandátumot érő szavazatok száma akár több tízezerrel is eltérhet, nem lehet demokráciáról és azonos feltételekről beszélni.


Sajnos azt nem tudtuk, hogy volt egy pártvezető aki hazudott az összefogásról is és elárult mindenkit.
Tudtuk, hogy a kormány, Fidesz propagandát folytat, ami egy valós demokráciában bűncselekménynek számít.
De nem tudtuk, hogy egy ország vidékének nagyobb hányadú lakossága, jónak érezheti a földbirtokosi hűbér rendszert, és megkérdőjelezhetetlenül elhisz mindent.

Az utolsó szabad választás 2010-ben volt.
Akkor a demokrata Orbán Viktor valódi szebb jövőt jósolt.
Szabad gondolkodást, elszámolt közpénzeket, felemelkedést és tiszta közéletet.
Aztán a pénz hatalma és a korlátlan politikai hatalom, egy szörnyeteggé tette.
Először a közpénzek tűntek el, és természetesen az elszámoltatás sem lett szükséges, valahogy az ügynök akták is titkosak maradtak, mára pedig a szabad gondolkodás megszüntetése folyik.
Eltávolodott a néptől és eltávolodott a valóságtól is.
A környezetében lévők, pedig gazdagodtak és gazdagodtak, az ország pénzéből.
Országon belül és kívül, épültek a giga beruházások, hogy pörögjön a gazdaság, és az apuka bányája is működjön.
Multimilliárdossá váltak a barátok és a családtagok.
Lehetett a számokkal dobálózni, hogy dübörög a gazdaság, persze közben több millió ember vált kiszolgáltatottá. Bevezették a közmunka (modern rabszolgaság) intézményét, és ezzel garantálták is a szavazók egy jó részét.
A göbbelszi propaganda bevált.
Felvásároltak TV-t, rádiót, újságot, és rájöttek, minél hatalmasabb és meghökkentőbb egy hazugság, minél elrugaszkodottabb a józan ész felfoghatóságától, annál jobban működik.
Valóban működik, hiszen nem kinevették az emberek a hazugságok terjesztőit, hanem elhitték, magukévá tették és terjesztették is.
Nem gondolhatja senki épésszel, hogy bárki is gyermekeket akar átoperáltatni, nem gondolhatja senki épésszel, hogy bárki is háborút szeretne, és nem gondolhatja senki épésszel, hogy a megtámadott Ukrajnáért, a megölt sok gyermekért és anyáért nem a Putyin a felelős.
Akik most eldöntötték a választáson, hogy így legyen, arról döntöttek, hogy elszigetelődjünk, és elviseljük majd a következményeket.
Sok kérdés megfogalmazódott bennem.
Miért nem merült fel bennük, hogy gondoljanak a valósan megélt történtekre?
A trafik mutyira, a több évtizedes titkosításokra, a koncessziókra, a letelepedési kötvényekre, melyeknek milliárdos hasznát Rogán Antal haveri köre tett zsebre, a 45000 covid halottra, a kiürített korházakra, a több éves várólistákra, az összeomlott egészségügyre? Az ápolók hiányára, és az otthon gondozottak nyomorára?
Miért nem jutott eszükbe a tanárok és diákok sztrájkja? Az oktatás teljes lebutítása?
A végrehajtók botránya? A lehallgatások, a hatalommal visszaélések mindennapos ténye?
Annyi is elég lett volna látni, ha elmennek vásárolni, és az osztogatástól végletekig eladósított ország, szembesülhet azzal, hogy semmit nem ér az alamizsna juttatásuk.
A morál, az erkölcsi fertő már nem opció, hiszen annyit sorolhatna az ember, hogy immunissá váltak a fülek a meghallására.
Mi az nekik, hogy pedofil bűnözőt ment haza a kormány, mi az nekik, hogy terroristák kaptak magyar vízumot, mi az nekik, hogy magas beosztású fidesz politikus (alaptörvényünk szerzője) menekült egy ereszen, egy orgiáról és kábítószerrel a zsebében?
Mi az nekik, hogy a milliárdossá lett politikus gyermeke 150 milliós órával pózol, porsche gyűjteménnyel, hiszen az sem zavar senkit a választóikból, hogy felvásárolták fél Magyarországot.
Csak a mantra számít, a folyamatosan dübörgő mantra.
A gyurcsány, a háború, az átoperált gyermek, a gyurcsány, a háború, az átoperált gyermek, a gyurcsány, a háború, az átoperált gyermek…
Fel sem tűnt senkinek, hogy már nem a Soros volt műsoron?
Talán mert a határon a menekült tömeget a civil szervezetek gondozzák és veszik oltalmukba?
Hol maradt a migránsozás? Talán nem lett volna hatásos, hiszen félmillió ember jött át a határon?
Ettől még azért Putyin neve mint agresszor, nem hangzott el egyszer sem!
Úgy gondolják mindez értük történik, hiszen meg kell őket védeni, és erre Orbán Viktor a legmegfelelőbb ember.
Az-az Orbán Viktor, aki mindent és mindenkit elárult már többször is, önmagát is beleértve.
Tudjuk, hisz megmondta „ne arra figyeljenek amit mondok, arra figyeljenek amit teszek”.

Most megkezdődik a cirkusz, az áldemokrácia színházában, a parlamentben.
A Jobbik becsapott mindenkit, szavazóik Jakabbal az élen, a parlamentbe juttatták a Mi Hazánkat. Jakab Péter szétverte az összefogást, biztosította a haverok bársonyszékét. Szánalmas népség.
Az egyszerű emberek kiszolgáltatottsága mögé bújnak, kihasználták őket saját alattomos terveikért.
A parlamenti ordibáláson kívül, semmit nem tettek még soha senkiért.
Hajrá Magyarország, ha marad még lakos is, mert nagyon sokan vagyunk, aki mindebből nem kér.

Lőrinczi L. Anna

Ideje: április 05, kedd, 11:15:52 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"Anna1955: Gondolatok egy választás margójára" | Belépés/Regisztráció | 5 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: Anna1955: Gondolatok egy választás margójára (Pontok: 1)
- Almasy Ideje: április 05, kedd, 12:11:53
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága Anna!
Amit leírtál mind igaz!
De mi szerencsétlen állampolgárok a két rossz közül a nekünk kevésbé rossznak tűnőt választottuk.
Budapest ellenállt, de Karácsony Gergely tönkre tette a főváros közlekedését, mert sem haladni, sem parkolni nem lehet.
Az idősebb korosztály pl. az én nyugdíjas tenisz társaim, akik pedig a Kádár rendszerben voltak aktívak kicsit elkeseredve mondják, hogy nem látják a kiutat.
Jelenleg szerintem a legfontosabb, hogy elkerüljük a háborút, ehhez képest minden mellékes. Én átéltem Budapest ostromát, egyszer elég volt. kézcsók GYUpp Almásy



Re: Anna1955: Gondolatok egy választás margójára (Pontok: 1)
- Anna1955 (anna.lorinczi.l@gmail.com) Ideje: április 05, kedd, 14:56:24
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
"Tegnap tevékenyen részt vettem a választásban, a szavazatszámláló bizottság tagja voltam. A helyszín: 1955-ig önálló település, földművelésből élő jómódú sváb lakossággal. Ma egy főúttal kettévágott külső városrész, elszegényedett, elöregedett, elcigányosodott. Nincs óvoda, iskola, háziorvos (csak néha ügyeletes), a bolt CBA, a szebb napokat látott kocsma a „legyes”.
A választás az ún. kultúrházban zajlik, ablakain sűrű rácsok, az egyetlen helyiségből álló épületben a pókháló és a világítás versenyét egyértelműen az előbbi nyeri. Van még három özönvíz előtti gázkonvektor, rengeteg kék kárpitos irodai szék, mindegyik végtelenül mocskos, némelyik törött is, azok a fal mellett állnak halomba dobálva. Szerencsére van két paraván, azzal el lehet takarni, hiszen a választási kézikönyv „méltó körülmények” megteremtését várja el. Van mosdó is, a nőiben egyetlen lámpa sem világít, hideg van, a mosdókagyló össze-vissza repedezett.
A bizottság hat nőből áll, 30-40-es éveikben járnak, súlyuk 50 és 150 kiló közötti, fele-fele arányban választottak és pártdelegáltak. A jegyzőkönyvvezető egy felkészült, megnyerő fiatalember. Lassan kiderül, ki kivel van.
Hatkor nyitunk, megjön az első szavazó, aztán folyamatosan érkeznek. A névjegyzékben közel ezer választópolgár neve szerepel, néha több oldalon keresztül ugyanaz a családnév. Nagy nyugalomban dolgozunk, olykor egy választó megfogalmazza a véleményét a népszavazási kérdésekkel kapcsolatban, más visszautasítja a népszavazási lap átvételét, a többség azonban mindhárom lapot átveszi. Ahogy telnek az órák, egyre több választó jön be azzal, hogy nem tudja, miről szól ez, de a fideszre szavaz, vagy a fideszes jelölt nevét mondja. Többen kérik a bizottság tagjait, mutassuk meg, melyik a listán a fidesz és a jelöltje, mert rosszul lát/nem tud olvasni/már rég vett részt választáson/most szavaz először. Jönnek az alkoholszagú, mosdatlan, rosszfogú, tudatlan emberek sorra, érkeznek ebbe a külvárosi lepusztult kultúrházba, és leszavaznak a fideszre

A hozzászólás folytatása...



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds