[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 238
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 238


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Próza: zsuzsuzsu: Meglátod, jó lesz




Veled beszélgetek, drága Kislányom... Annyi mindent szeretnék elmondani Neked, mintha férjhez mennél. Mintha már nagylány lennél, s készülnénk az esküvödre. Gyönyörü, hosszú fehér ruhában, aranyszöke hajadat fátyol fogná fel, rózsaszínű koszorúslányok emelnék fel ruhád csücskét... S énekelnék Neked...Te lennél a legszebb mennyasszony a Világon. Kis Tündér, s akkor elválnál tőlem, csak időközönként látnálak, de mindig kislányom maradnál... Mindig.
Most, tudod, egy kicsit hamarabb kell elválnunk. Már csak néhány hónap választ el, s nem hallom kedves hangocskádat, ahogy reggel énekelsz. Nem húzogatod a hajamat, más fog öltöztetni, etetni, mesélni Neked. Nem is tudod, mennyire fáj, mennyire sír bennem minden. S mintha mostanában éreznéd is, milyen érdekes, pedig még korai: úgy szeretném, hogy boldog légy. Nem tudod felfogni betegséged miatt csak a pillanatot - Neked nem létezik a jövö, csak a megszokott múlt és jelen. Kis beteg madaram...

Nem mondom most Neked, hogy jobb lesz, hogy csak így lesz jó Neked. Csupán szeretetemröl szeretnélek nap mint nap biztositani, mondani, szóval is, hogy szeretlek, hogy mindig, mindig kislányom leszel!

Arany kis hallgató közönségem... Milyen szépek azok a meghitt esték, mikor fürdés után elhelyezkedsz megszokott helyedre és várod, hogy énekeljek neked. Soha sem unod meg, idöközönként fel-felállsz, megérintesz, jelezve, hogy szeretsz, hogy örülsz. S ahogy nézlek, kitekintek az ablakon, s mintha Ö is ott nézne minket.. Édesapád. Annyira élöen, hogy jobban már nem is lehetne... Anna, Anna a szép Anna... mondogatja.

Ne félj, együtt maradunk. Most készitek Neked egy CD-t, hogy érezd jelenlétemet. Mindig együtt maradunk, mindig.

Meglátod!

(Szeretettel autista kislányomnak, aki valószínűleg nem sokára intézetbe kerül. Mert egyedül soha sem lenne képes ellátni magát... )
Ideje: Június 17, vasárnap, 21:49:26 - Netelka

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a kirakathoz

19. szám

"zsuzsuzsu: Meglátod, jó lesz" | Belépés/Regisztráció | 6 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: zsuzsuzsu: Meglátod, jó lesz (Pontok: 1)
- hori Ideje: Június 18, hétfő, 10:17:13
(Adatok | Üzenet küldése)
Igazságtalan az Élet! De sajnos el kell viselnünk azt, amit Isten kimért, még akkor is, ha nagyon nehéz. Jó helye lesz, meglátod!



Re: zsuzsuzsu: Meglátod, jó lesz (Pontok: 1)
- Eroica (ezüsttollacska@ t-online.hu) Ideje: Június 19, kedd, 20:16:52
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Már amikor először olvastam... megszerettelek Zsuzsuzsu!



Re: zsuzsuzsu: Meglátod, jó lesz (Pontok: 1)
- kisssp Ideje: Június 22, péntek, 20:32:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szívszorító sorok, szeretetteljes, megható írás...
Szeretettel: Péter



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds