[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 74
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 75

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot tokio170 rendezte és ajánlja figyelmetekbe
tokio170

Lassan kezd már vacogóssá válni az ősz, ám idén is elégedettek lehetünk, hiszen a "régi" időkben nagymamáink már Mindenszentek előtt akkurátusan takargatták a krizantémokat, nehogy lefagyjanak.
Manapság pedig... néha még egy-két héttel karácsony előtt is a teraszon virítanak edzettebb muskátlijaink.

A Fullextra kirakatát sem veszélyeztethetik a fagyok, hiába tartunk az "ember hónapok" derekán.
Úgy gondolom - ráadásul -, hogy a búsongó, fényszegény, nyirkos, ködös hangulatot, a novemberi kedvbicsaklást a portálon alkotó hölgyek megannyi finomságával, melegségével, sugárzó jóságával, és kellemével könnyedén fel tudjuk oldani, elég, ha csak elolvassuk az általam is ajánlott műveket, vagy akár nap mint nap keresünk tőlük újakat.
Így tehát, én egy csokornyi hölgyemény-költeményt (és irományt) állítottam most a kirakatba. Nézzük őket műveikben, csodájuk belső harmóniájukat, zeneiségüket, színeiket, vágyaikat. Közben érezzük az emberi gondolatok, és az irodalom lehetőségeinek, szerteágazó világának sokrétűségét.
Mélyedjünk el az írásokban, lazítsunk! Gondoljunk a közelgő ünnepekre, szeretteinkre, barátainkra! Így bizton állíthatom, könnyebben, jobb közérzettel vészeljük át e - talán mindenki által kellemetlennek vélt - nemszeretem, őszvégi időszakot.

Szemilla novellája "valami" kis csoda, egy igazi metamorfózis, ringó remény a félelmetes, de elkerülhetetlen időskori halál közelségében is.

Lenaneni - eredetileg három részben közölt - "trilógiája" pedig a maga ízes nyelvi meglepetéseivel, gondolati tisztaságával tanulságként is jelentős írás.

Gabiga, "Földim" verse mindig az egyik legnagyobb kedvencem volt. Most igazán jó helyre került, az álom, a képzelet, és a valóság kirakati határterületét borzolgatva:
"...lámpavas xilofon, szélnek hegedűje,
a te hangod suttog minden hangjegyébe."
Gyönyörű!

Eroica remek alkotótársam, és "barátosném" verse régóta látható a honlapomon, de most már a kirakatból is mosolyog felénk, küld csillagcsókot, hárfahúron zengedez nekünk, és az éjjel ölel.

Szellzsofi költeménye már a publikálásakor erős hatással volt rám. Ugyanazt tudom ismételni, mint amit akkor: "Valami rendkívüli hangulat lengedez a versedben, és felejthetetlen gondolatok. Mindent eldobva és félrerakva: gratula, pacsi, erre sokáig emlékezni fogok!"

Standó Ági is beletenyerelt rendesen a kedvenc stílusvilágomba, amikor a Szavakkal előrukkolt. Ráadásul egy másik kedvenc költőmtől kölcsönzött mottóval indít és zár. Finom, nagyon finom!

Emeraude Betonfelhői észrevehetően megihlettek, amikor így írtam verse alá hozzászólásomban:
"Betonfelhők, betonhegyek,
az ablakokban domb-emberek
dirib-darab életüket
szórják szilánkhalmuk fölé.
Hol van a nyár, hol van az én?
elbújt álomvölgyek mögé...
Kiváló a versed Emeraude!"
(Ezután még folytattam a merengésem egy másik szálon, és megírtam a "panelbazár" c. darabomat.)

...
Nos, hát akkor picit dőljünk hátra, kezeket az állunk alá, és jöjjenek hölgyek, az istenadta nők!
Ideje: November 24, hétfő, 20:13:32 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
"A kirakatot tokio170 rendezte és ajánlja figyelmetekbe" | Belépés/Regisztráció | 11 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot tokio170 rendezte és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: November 25, kedd, 17:28:21
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Köszönöm Laci, hogy munkálkodtál a kirakatunkkal, és ilyen szépre öltöztetted. Igazán kedves ötlet az is, hogy csupa hölgyektől választottál műveket. Valóban bármelyiket nézzük, méltó helyre kerültek.



Re: A kirakatot tokio170 rendezte és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: November 25, kedd, 17:45:33
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Drága L. M! Nagyon szépen köszönöm, hogy beválogattál a Kirakatba. Őszintén meghatódtam.



Re: A kirakatot tokio170 rendezte és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- siklosi Ideje: November 27, csütörtök, 08:48:34
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Gratulálok! A kirakatban lévő alkotások nekem is nagy kedvenceim mindegyik alkotótól! Most így egy csokorban különösen jó élményt jelent az olvasásuk!



Re: A kirakatot tokio170 rendezte és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- szellzsofi (szell1976@gmail.com) Ideje: November 27, csütörtök, 10:33:35
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Hű, köszönöm, Laci. A társaság megtisztelő. Figyelmes vagy. Szeretetölellek. :)



Re: A kirakatot tokio170 rendezte és ajánlja figyelmetekbe (Pontok: 1)
- gabiga Ideje: November 30, vasárnap, 15:58:37
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Először is köszönöm a kirakatot Földim, eme múzsa-ínséges időkben jól jött egy kis rivaldafény :)
Másrészt nem tudtam, hogy kirakatrendezői diplomád is van :DDD..csudajó kirakatot és főleg bevezetőszöveget kerekítettél ide!
Szerintem nyugodtan megkaphatnád az örökös kirakatrendezői posztot! naaaagy gratulapacsi+cupp



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds