[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 350
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 351

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
A kirakatot Captnemo szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe.
Captnemo

Eltöprengtem, hogy mit is írhatnék ajánlót? (Merthogy a jó bornak cégér, ugyebár.) És azt hiszem, valóban fölösleges is lenne ezekhez a versekhez bármit is. Inkább egy rövid történeti ismertetőt tennék ide. De előtte még szeretném elmondani, hogy a mostani kirakatot a "legnagyobb" kedvenceim alkotásaiból szedtem össze.

Sajnos, a lehetőségeim nagyon korlátozottak, és nem rakhatok be több, mint... szóval sokkal több alkotótársamat. Ezért Tőlük most is elnézést kérek, hogy kimaradtak, és ígérem, hogy legközelebb, ha ismét lehetőségem lesz rá, ők is sorra fognak kerülni! (Hogy ki került most, és ki fog később, semmi nemű köze nincs a "nagyságrendhez")
És akkor a történet: Három alkotó szerepel itt, akiket szinte kezdetektől ismerek. Mármint az én kezdő lépéseim óta, amikor először publikáltam nyilvánosan. És a véletlen úgy hozta, hogy éppen "Három a kislány". Neti és Anikó voltak azok, akik valóban az első lépéseimtől segítettek, támogattak, Katit kicsit később kezdtem olvasni (és olvasom azóta is).
Magdi és a fiúk pedig, mivel nem a bányában dolgoznak, épp fordítva, én figyeltem első lépéseiket az irodalom útján. (itt a Fullon, természetesen)
Láttam, ahogy LenaMagdi folyamatos tanulással, és végtelen elszántsággal haladt célja felé, és ahogyan Piro mesterré nőtte ki magát, aztán ahogy Béla tágította írásai határait, és Norbit, akinek stílusa igen közel áll hozzám, hogy miképpen alakul, formálódik.
Büszke vagyok arra, hogy ilyen társak között lehetek, és hogy barátságukat is bírom. Jó szívvel ajánlom figyelmetekbe írásaikat, és hiszem, hogy valóban olyan alkotások kerültek a KIRAKAT-ba, amelyek mutatják az egész Fullextra lényegét. Kiváló emberek, remek alkotások, barátok és társak együttesét. (És az se véletlen, hogy mesterségünk címere, a SZAVAK került kiemelésre most.)
Köszönöm a lehetőséget.
Nemo
Ideje: Október 13, szerda, 14:18:21 - Administrator

 
 Nyomtatható változat Nyomtatható változat  Küldd el levélben! Küldd el levélben!
Vissza a kirakathoz

96. szám

"A kirakatot Captnemo szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe." | Belépés/Regisztráció | 10 hozzászólás | Search Discussion
Minden hozzászólás a beküldő tulajdona. Nem feltétlenül értünk egyet velük, és nem vállalhatunk felelősséget a hozzászólások tartalmáért.

Névtelenül nem lehet hozzászólni, kérjük regisztrálj

Re: A kirakatot Captnemo szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe. (Pontok: 1)
- lena1 Ideje: Október 13, szerda, 16:45:51
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Laci!
Könnyes szemekkel olvasom megható és megtisztelő írásod. Igen, emlékszem a három évvel ezelőtti, esetlenül betoppanó, versmímelő hölgyre, akiben te már legelőször észrevettél valami tehetségfélét, ami azután, önbizalmat adott ahhoz, hogy ne adjam fel a kudarcok ellenére sem a verstanulást. Mikor örvénnyel harcoltam, te mentőcsónakot dobtál felém, ami által nem sodródtam tovább az árral, ha nem szép csendes hullámú vizeken ringhattam, míg szárazpartot nem értem. Barátságod és szereteted már akkor, egy életre megköttetett. Nem hagyom ki azt a másik embert sem, akitől szintén nagyon sok tanítást kaptam és sok-sok biztató szót, ami elhitette velem, hogy képes vagyok jó verset írni. Aztán egy idő elteltével, már mindenki segített, akit megismertem a fullon. Megtapasztalhattam, hogy az igazi család ilyen, ahol nem rugdossák ki az embert, mert nem ér fel a többiek tudásszintjére, ha nem segítik őt abban, hogy magukhoz emeljék. Büszke vagyok a barátságodra és a szeretetedre. Számomra mindig egy kedves barát maradsz. Nagyon köszönöm.
LenaMagdi



Re: A kirakatot Captnemo szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe. (Pontok: 1)
- aranytk Ideje: Október 13, szerda, 19:28:46
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Laci!
A mai napon egy lelket melengető, kedves meglepetéssel ajándékoztál meg, amit szívből köszönök Neked! Végig olvasva az ajánlódat, bevallom, meghatódtam. Emlékszem az első hónapokra, arra, hogy bizony, mindig rám figyeltél, hozzászóltál a verseimhez. Biztattál írásra és talpon maradásra, amiért mindig hálás maradok Neked. Évek teltek el azóta, túléltem a sokadik válságomat, és itt vagyok. Egy olyan alkotócsaládban, ahol még a társam is megtaláltam. Mi ez, ha nem a Sors ajándéka? Amikor megláttam a nevem a kirakatban, s mellette ezt a verscímet, megelevenedtek azok a percek, amikor született a vers. Hálás vagyok, amiért ide kerülhettem, ilyen kiváló alkotók közé, és pont egy olyan írásommal, ami valamiért számomra is nagyon kedves maradt. Laci, igazán KÖSZÖNÖM...! Szeretettel: Kati



Re: A kirakatot Captnemo szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe. (Pontok: 1)
- a_leb Ideje: Október 13, szerda, 20:41:20
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Laci, őszintén köszönöm, hogy megemlítettél, és beválogattál a Kirakatba. Komolyan mondom, nagyon jól esik, hogy ilyen remek emberek között, barátok között lehetek... nem is emelnék ki senkit, hiszen legszívesebben mindőtöket megölelném. Azért próbálom tovább is tágítgatni a határaimat :-) Nagyon köszönöm, hogy vagytok, és itt lehetek.

aLéb



Re: A kirakatot Captnemo szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe. (Pontok: 1)
- Anna1955 Ideje: Október 13, szerda, 22:22:33
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kedves Laci!

Köszönöm, hogy ezer bajod ellenére, vállaltad a munkát vele, és ezt a csodálatos kirakatot adtad nekünk. Kisérő soraidat külön öröm volt olvasnom, mert minden szavával mélyen egyetértek.

Szeretettel ölellek:
Anna



Re: A kirakatot Captnemo szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe. (Pontok: 1)
- Attila61 Ideje: Október 13, szerda, 22:29:47
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Laci! Nagyon szép kirakat válogatást állítottál össze, remek versek, gratulálok neked és a szerzőknek is! Baráti Üdvözlettel! Attila!



Re: A kirakatot Captnemo szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe. (Pontok: 1)
- prayer Ideje: Október 17, vasárnap, 10:08:53
(Adatok | Üzenet küldése)
Kedves Laci! Kedvenceid, az én könyvem lapjai. Mert pontosan úgy szeretem lapozni írásaikat, ahogyan Te ide kitetted őket. :)))



Re: A kirakatot Captnemo szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe. (Pontok: 1)
- Eroica Ideje: Október 18, hétfő, 10:28:38
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Szia, Kapitánkám! Magas színvonalú válogatást hoztál a Kirakatba. Mindenkinek, ki belekerült, itt gratulálok! Szeretettel, Erika



Re: A kirakatot Captnemo szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe. (Pontok: 1)
- Captnemo Ideje: Október 19, kedd, 10:59:26
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Természetesen szeretném mindenkinek, külön-külön is elmondani, de arra gondoltam, hogy a kirakat nem rólam szól, sokkal ékesszólóbbak az alkotások. Így csak annyit, hogy örömmel tettem valamennyit, és tettem volna még... jónéhány alkotótársamét:) Örülök, ha elnyeri mások tetszését is. Mármint a KIRAKAT:))



Re: A kirakatot Captnemo szerkesztette és ajánlja figyelmetekbe. (Pontok: 1)
- piroman Ideje: Október 26, kedd, 09:44:34
(Adatok | Üzenet küldése | Blog)
Kapitány! Eltekintve az én versemtől (melyet objektíven úgyse ítélhetek meg), a többiről azt kell mondanom, hogy az utóbbi idők legjobb válogatása. Öröm volt ilyen kiváló verseket egy csokorban olvasni, köszönet érte!



PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds