[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 145
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 146

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.


20. szám

[ Kirakat kezdőlap ]

Heti ajánló
Captnemo

A Főporta, ahogyan a vakáció előtt Netelka célzott is rá, új köntösbe öltözött. Megváltozott egy kicsit.
Többen, sokat gondolkoztunk, hogy mi is lenne a legjobb név, ami kifejezné mindazt, amit tartalmaz ez a hely az oldalon. Ahol is csokorba szedve megtalálja bárki azon írásokat, amelyek a Fullextra nívóját hivatottak bemutatni, és becsalni az éppen arra járót, akár egy kirakat.
Így adódott a név: KIRAKAT. Legyen ez a hely a Fullextra.hu irodalmi portál kirakata, ahová csak a legjobb, legszebb dolgok kerülnek.
Adminisztrálta: webmester Ideje: Augusztus 06, hétfő, 19:55:52 (1045 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 5204 betű van még | 23 hozzászólás | Pontok: 0)

Vers: Si: A költő és múzsája
A költő fölött elszáll az idő.
Mi megmarad, talán a gondolat,
mert életünk, mint múló pillanat,
úgy tűnik el, hogy meg se mérhető,
Adminisztrálta: webmester Ideje: Augusztus 06, hétfő, 19:55:09 (968 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 625 betű van még | 10 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Próza: Kiss Péter: Aggodalmaim
Napok óta rossz a hangulatom. Igazán nem is tudom mi a bajom.

Valahogy nem…
Reggel felkelek, a fürdőszobában a tükörbe nézve szembesülök magammal, és látom, hogy csúnya vagyok. Máskor sem láttam magamat tökéletesnek, de mostanában nagyon nem…
Adminisztrálta: webmester Ideje: Augusztus 06, hétfő, 19:54:15 (897 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 3926 betű van még | 10 hozzászólás | Próza | Pontok: 0)

Próza: emericus: Fecskemese
A tavaszvég igencsak kimerített. Fáradtan, olykor álmosan jártam haza. Szerettem kiülni a házam elé az alkonyi nap sugaraitól süttetni, jó kis söröcskétől meg növelni a pocakomat. Aznap is így történt.
Adminisztrálta: webmester Ideje: Augusztus 06, hétfő, 19:53:28 (967 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 6347 betű van még | 7 hozzászólás | Próza | Pontok: 0)

Próza: stevew: A látogató
I.

A látogatónak semmi sem jelzi, átlépte-e már a szabad világ és az Intézmény közötti határt.
Adminisztrálta: webmester Ideje: Augusztus 06, hétfő, 19:52:49 (820 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 9926 betű van még | 5 hozzászólás | Próza | Pontok: 0)

Vers: piroman: 40 km
Ködből lehel hajnalt a föld,
sóhajt bágyadt, lapos napot,
fenyőnk alig-kincsén a zöld,
a langytelünk sok színt lopott.
Adminisztrálta: webmester Ideje: Augusztus 06, hétfő, 19:52:14 (919 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 1069 betű van még | 10 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: nagyadam: Szerelmes rapszódia
Lilinek

Fejemen a hajak
fehérek, mint a só,
lezárul az ajak,
hallgat a szó.
Adminisztrálta: webmester Ideje: Augusztus 06, hétfő, 19:51:12 (502 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 1042 betű van még | 4 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Próza: MZ_per_X: Audiencia
Sztolár Miklós

AUDIENCIA

Számos Antal azon a napon kétes értékű népszerűségnek örvendett. A pályakezdő tanár eddigi fogadóóráit csak néhány szülő látogatta, most azonban gyökeresen megváltozott a helyzet. Alig tette ki lábát a tanári szobából, máris mellette termett egy villámló szemű – számára ismeretlen –férfi, aki azonnal a lényegre tért.
Adminisztrálta: webmester Ideje: Augusztus 06, hétfő, 19:50:26 (429 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 10975 betű van még | 5 hozzászólás | Próza | Pontok: 0)

Vers: Emeraude: Végül ...
....
Adminisztrálta: webmester Ideje: Augusztus 06, hétfő, 19:49:35 (566 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 2163 betű van még | 3 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: didora: Színes kavicsokban hiszek
...és abban, hogy vannak mégis szép pillanatok...

A kezed
arcomon tízujjas simogatás,
bizsergő , borzongató, szép biztatás,
forró, finom, éltető dallam, semmi más.
Adminisztrálta: webmester Ideje: Augusztus 06, hétfő, 19:48:54 (510 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 789 betű van még | 2 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: KaraffaGy: Jussom...
Ki meri mondani, hogy csakis múlandót hoz,
kinek fején még nem zöldül babér?
Ki meri mondani, hogy nincs jussom a szóhoz?
Megszenvedek én is a sorokért!
Adminisztrálta: webmester Ideje: Augusztus 06, hétfő, 19:47:49 (660 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 658 betű van még | 4 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds