[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 159
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 159


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.


277. szám

[ Kirakat kezdőlap ]

Megrendülten búcsúzunk Tárnok Mihály (tamiska) alkotótársuntól...
Anna1955

Ismét egy megrendítő búcsú kirakat, egy fájdalmas emlékezés alkotótársunkról, barátunkról.
Mielőtt tovább lépnétek verseire, hallgassátok meg, csodálatos megzenésített versét is.
Nagyon gazdag életművet hagyott ránk.
Adminisztrálta: Administrator Ideje: November 13, péntek, 10:02:57 (146 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 733 betű van még | 3 hozzászólás | Pontok: 0)

Hang: tamiska:Utoljára
Anna1955

Adminisztrálta: Administrator Ideje: November 13, péntek, 09:58:44 (90 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 201 betű van még | Írd meg a véleményed! | Hang | Pontok: 0)

Vers: tamiska: Szeretek egyedül lenni
tamiska

Adminisztrálta: Administrator Ideje: November 13, péntek, 09:34:20 (115 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 1033 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: tamiska: Idilli képek
tamiska

Adminisztrálta: Administrator Ideje: November 13, péntek, 09:33:54 (80 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 654 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: tamiska: Asszonyköszöntő
tamiska

Adminisztrálta: Administrator Ideje: November 13, péntek, 09:33:29 (87 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 448 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: tamiska: Komor gondolatok
tamiska

Adminisztrálta: Administrator Ideje: November 13, péntek, 09:33:06 (77 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 930 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: tamiska: A nélküled hajnal
Anonymous

Adminisztrálta: Administrator Ideje: November 13, péntek, 09:32:20 (37 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 1053 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)

Vers: tamiska: Szörny-szavak
tamiska

Adminisztrálta: Administrator Ideje: November 13, péntek, 09:31:25 (35 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 1050 betű van még | Írd meg a véleményed! | Vers | Pontok: 0)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds