[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 177
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 177


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.


40. szám

[ Kirakat kezdőlap ]

Heti ajánló
Bár még csak márciust írunk, fel kell készülnünk a szeszélyes áprilisra, sőt, ahogy mondogatják mostanában, a szeszélyes tavaszra, nyárra, őszre...
Ezt a számot is kicsit szeszélyes módon állítottuk össze. Van benne egy jókora adag tavaszi zsongás, van benne emelkedett, ünnepi hangulat, van sötét fellegként vonuló mulandóság, bánat, és persze van szerelem is, meg madárcsicsergés.
Adminisztrálta: Netelka Ideje: Március 13, csütörtök, 20:01:49 (759 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 602 betű van még | Írd meg a véleményed! | Pontok: 0)

maninblack: Pegazus (kép)
Adminisztrálta: Netelka Ideje: Március 13, csütörtök, 20:01:12 (2092 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 1108 betű van még | 7 hozzászólás | Pontok: 0)

Vers: Lacoba: Március
Adminisztrálta: Netelka Ideje: Március 13, csütörtök, 19:59:58 (832 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 2117 betű van még | 16 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: kisssp: Elmúlás
Adminisztrálta: Netelka Ideje: Március 13, csütörtök, 19:59:31 (935 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 1197 betű van még | 17 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: sete: Miért?
Adminisztrálta: Netelka Ideje: Március 13, csütörtök, 19:59:08 (920 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 208 betű van még | 13 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Vers: prayer: Ringató
Adminisztrálta: Netelka Ideje: Március 13, csütörtök, 19:58:45 (912 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 915 betű van még | 20 hozzászólás | Vers | Pontok: 0)

Próza: wanderer75: Panni néni
Adminisztrálta: Netelka Ideje: Március 13, csütörtök, 19:58:19 (588 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 5178 betű van még | 10 hozzászólás | Próza | Pontok: 0)

Próza: stando: Egy vakáció emlékképei
Adminisztrálta: Netelka Ideje: Március 13, csütörtök, 19:57:43 (618 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 3036 betű van még | 4 hozzászólás | Próza | Pontok: 0)

Próza: Emericus: Fecskemese
Adminisztrálta: Netelka Ideje: Március 13, csütörtök, 19:56:24 (585 olvasás)
(Nincs még vége! >>> Tovább >>> | 6256 betű van még | 2 hozzászólás | Próza | Pontok: 0)


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds