[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 288
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 288


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Telefon
Szerző: kismezei - Kis-Mezei Katalin
(07-04-2008 @ 01:19 am)

:


- Szia! Igen, már itthon vagyok, ma elég rövid napom volt. És te, még úton? Aha, tárgyalásra mész. Akkor ma megint későn jutsz ágyba. Megjött az e-mail a szállodából, láttad? Elküldtem neked is. Ez már a végleges ajánlatuk.
- Jó, szia, vigyázz magadra, és köszönjük a nyaralást.

- Szia! Nem, még van egy vendégem, mindjárt megyek tovább, csak bizsergett a telefon a zsebemben, gondoltam, hogy te leszel az. Na, csak nem már hazafele? Hogy egyeseknek milyen jó dolguk van, már hétre haza is érnek! Nekem még vagy egy óra van hátra. Jövő héten lesz három szabad napom, találkozunk?
- Jó, majd megmondod, neked melyik nap jó, én szerdától ráérek.

- Szia! Akkor holnap Zalaegerszegen? Megkaptam a szobafoglalást, amit átküldtél. Te, ez a szálloda nagyon szuper. Már látom, mivel fogom tölteni a napot, ameddig te közgyűlsz.
- Nem baj, legfeljebb majd egyedül vacsorázom, ha már muszáj este is tárgyalnod. Volt ilyen máskor is, úgyse tart egész éjjel. Reggel azért már melletted ébredhetek.
- Szerintem az lesz, hogy én is fölmegyek veled Pestre, úgyis lesz ott dolgom. Majd kiteszel a cég előtt, akkor beérsz időben, és nem kell olyan korán indulnunk. Aztán egy délutáni vonattal hazajövök.

- Na, már azt hittem, megint elvesztél. Mindig a frász tör ki, ha napokig nem hívsz.
- Jó, tudom, sok a dolgod, de azért csak szoktál hazamenni? A legjobb idő arra, hogy telefonálj.
Mi van a cégnél? Meglesz az a szlovák üzlet? Azért az nem volt semmi, mikor a múltkor Nyitráról egyenesen ide jöttél.

- Szia! Éppen vacsorát főzök. Te még csak most mész haza? Jó hosszú napod lehetett. Nagyon elfáradtál?
- Tényleg jössz holnapután? De jó! Persze, majd átszervezem a napomat. Ahogy elnézem, ötre már én is a szállodában leszek. Ó, már megint a Gyulával vacsorázol? Nem vihetnél el egyszer engem is? Jó, értem, tárgyalsz. Akkor majd felhozatok valamit a szobába, amíg megjössz. Tudom, neked kérjek sajttálat.
- Majd úgy szervezem, hogy a délelőttöm szabad legyen, akkor nem kell rohannunk a reggelivel. Örülök, hogy jössz.

- Szia! Hú, ne tudd meg, milyen napom volt! Reggel kilenctől este hétig megállás nélkül. Még nem is reggeliztem, a kölykök meg már megint ordítanak. Szerintem ezek azt várják, mikor érek haza. Nem hiszem, hogy egész délután képesek lennének így üvölteni. Pont ez kell most nekem.
- Aha, gondoltam rá, de ha agyonütöm őket, akkor meg unatkoznék. Miért, a tieid nem szokták egymás ölni?
- Persze, két lánnyal azért könnyebb, nem?
- Tudod már, hogy mikor jössz utánunk, ha nyaralni leszünk? Ja, tényleg, te nem tudsz annyira előre szervezni. De azért egy napra csak lejössz, mint máskor, nem? Ahogy szoktad, este jössz, reggel mész. Csak legyen szabad szoba. Ha a mi szállodánkban nem, majd egy másikban.

- Szia! Kösz, hogy visszahívtál. Csak azért kerestelek, mert jövő szombaton lesz az érettségi találkozónk. Tényleg, ti tavaly tartottatok? Nem? Hát, a miénket én szerveztem, ha gondolod, nektek is megszervezem a legközelebbit, úgyis ismerem a fél osztályt. Mostmár benn a suliban is lehet tartani, tudod, az új szárnyban van egy jó nagy aula. Te még nem is láttad? A múltkori találkozón Judit néni éjfélkor vitt körsétára minket, én is akkor láttam először az átalakítás óta. Kerestem a ti tablótokat is, de elég sötét volt. Vagy már talán  nincs is kinn, a miénket se találtuk meg.
- Na, csak azt akarom mondani, hogy már pénteken fölmennék, ha ráérsz.
- Aha, értem. Horvátországba mész a családdal a háromnapos hétvégén. Hát, rád is fér egy kis kikapcsolódás. Csak vigyázz majd a vezetéssel, mert hosszú az út.
- Jól van, szívem, majd máskor találkozunk. Jó éjszakát.

 





(572 szó a szövegben)    (738 olvasás)   Nyomtatható változat


szellzsofi: (07-04-2008 @ 09:48 am)
Na igen, és még ez egy románc. Jól elmenni egymás mellett - tényleg, ez minősül valaminek? Élethű rendesen... Stílus megen, hát a Tied. Az meg jó. (a kölkös-üvöltős poénnál elidőztem kicsit :D) Na: tetszett. (Mi van Veled? Kísérletezel? Mert nekem bejön. Megint mosoly.) Írjá, én meg olvasom. zsö

kismezei: (07-04-2008 @ 10:31 am)
Igazából a prózaversenyre írtam, csak áttettem ide, kíváncsi vagyok a véleményetekre. Szerintem akkor lepődnél meg igazán, ha NEM az én stílusom lenne:)) Próbálkozom? Hát, csuda tudja...tettem egy kísérletet. Igazi, életből merített írás, gyakorlatilag csak öszegyűjtöttem - meg persze megformáztam - néhány valóban lezajlott beszélgetést...Hogy románc-e? Ha az eredeti jelentését vesszük (regény, hosszú történet), akkor igen. Mindenesetre örülök, hogy tetszett. A próza sajátos műfaj, lehet, hogy lesznek további kísérleteim - ez azért nem fenyegetés ám! :)))

agnes: (07-07-2008 @ 01:09 pm)
Jó téged olvasni,..és tetszett,...ez a rohanó élet románc, ....amitől talán néhányan nagyon teljesnek érzik életet,...bár lehet, hogy ebből gyűjtenek erőt, elviselni a másik felét, amiből kihalt a románc is....

AngyaliAndi: (07-07-2008 @ 08:11 am)
Tényleg ráismerni.:))))))))))))))) Olyan nagyon te vagy benne.:)))))))))) Puszillak!

  

[ Vissza: kismezei - Kis-Mezei Katalin | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.42 Seconds