[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 204
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 204


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Így lett...
Szerző: piroman - Piro M. Péter
(03-29-2007 @ 07:26 am)

:
piroman: Így lett...

- Uraim! Válsághelyzet van! -ordította Prof. Med Univ.
Az igazgató kirohanása (illetve be) senkit sem lepett meg a Frajd Béla Pszichiátriai Intézet vezetői értekezletén. Mindenki tudott Univ főnök enyhe üldözési mániájáról, amit idővel fokozott az, hogy a fiatal munkatársak beosztották egymás között: ki, mikor követi hazáig álruhában.
- Tehát...-simogatta meg kecskeszakállát. - Valami új, átütő dologba kell belekezdenünk, mert különben... kikerülünk a központi finanszírozásból!
- Arrgh!
- Júj! Illetve Jung!
- Szedálás? (-Szanálás, Altzheimer doktor...-)
A rettegés vastagon eluralkodott az arcokon. Nem csoda. Itt súlyos, gömbölyű egzisztenciák forogtak kockán. Prof. Med hasított a hangzavarba:
- Ötleteket és nyitottságot kérek! Hm... izé... gombolkozzon vissza Terike. Majd az irodámban elfeneke... ahm,... megfeddem! Nos?! Igen Skodály kolléga?
- Mi, fá, szó,... pardon, szóval mi továbbra is a hangkiterjesztéses terápia hívei vagyunk. Ez már bevált...-ült le kissé zavartan.
- Arra a suicid alkatú páciensre gondol kolléga?! -kérdezte az igazgató.
- Valóban..., voltak kezdeti sikerek.., némi támogatásban is részesítette intézményünket. (Istenem, az a rózsaszín szolgálati Bentley...) No de! Mi lett a vége?! Fejbe lőtte magát! Mondjuk csúnyább nem lett, de akkor is! Elvesztettük a biztos bevételünket! Ötleteket!
- Elnézést...-állt fel Onaparte doktor. - Mi van azzal a két gátlásos páciensünkkel? Az egyiket kisebbségi komplexusa, a másikat csökevényes kifejezőkészsége miatt kezeltük. Tudják kikre gondolok...
- Nos...-hajtotta le fejét a főnök,- mindkettő sikeres kezelés volt. Orvosilag. Talán túl is lőttünk a célon, magyarán: elkúr..., elnézést, más ötlet?
- Talán én tudnék valamit...-emelkedett fel Hard Vera rendszergazda.
- Micsoda?!
- Nem is doktor!
- Skandargraun! (-Skandalum, Altzheimer doktor...-)
- ELÉG! Bajban vagyunk Halljuk Verácska! -kiáltott reménykedve a diri.
- Izé..., bocs... szóval én nem vagyok pszichotikus...pszichokineti...pszi..., na hagyjuk ezt, tehát mi lenne, ha megelőző kezelést végeznénk a potenciális ügyfeleken, bocs, pácienseken? -kéredzet kissé zavartan.
- Konkrétan Vera! -dörrent keményen a prof Hardra.
-Jaj! Jó... tehát: nyissunk egy játszóteret ahol, a leendő pszic..., na hagyjuk ezt, szóval őrültek szabadon kommunikálhatnak, művészkedhetnek..., ilyesmi...-nyögte ki.
- Ez hülyeség!
- Na, de kolléga! A hülyeség összefoglaló fogalom! Precízebben!
- Istenem, illetve Frajd Bélám!
- Paraneuropszichofilia! (-Altzheimer doktor?!-)
- Állj! -vetett véget az őrületnek Mad. (Izé...,Med.) - Mi ebből a hasznunk?
- Ez a lényeg. -mosolyodott el Vera. - Elszámoljuk kezelésként a TB.-felé és még extraprofithoz is jutunk azzal, hogy saját baromságaikat... öhmő, elnézést, műveiket eladjuk nekik!
- Oké. Jó terv! -dörzsölte meg a tenyerét Univ. - Kell nekik verseny, néhány rejtett felügyelő, pár volt páciensünk beépítve, az sem baj, ha nem teljesen gyógyultak!
De hol legyen, és mi legyen a neve? Altzheimer doktor?!
- Eszembe jutott valami T. kollégák! -emelkedett az ajtó mellől az ősz. - A mániákusok csábítója a kihívó cím és a könnyű elérhetőség!
- Nemhiába!
- Csak tud az öreg!
- Tehát javaslatom -folytatta a bölcs, - drótos távíró elérhetőségnek, és a hely neve legyen:... Teli Többlet!



(461 szó a szövegben)    (742 olvasás)   Nyomtatható változat


trendo: (03-29-2007 @ 02:52 pm)
Egy ilyen munkaértekezlet után feltétlenül szükségét érzem egy kis (terá)piának!

piroman: (03-29-2007 @ 03:03 pm)
Én se józanul írtam, Gyula! :)

bg: (03-29-2007 @ 04:01 pm)
Fantasztikus...és ijesztő...bg(ergely)

Captnemo: (03-29-2007 @ 05:04 pm)
-Az Intézet (és most nem a balettre gondolok) létszámügyileg még nincs Teli. Több Lett viszont már nem jöhet! -Jelentette ki az igazgató, és megvakarta a kecske (Gizi) szakállát....

csitesz: (03-29-2007 @ 07:54 am)
Mindig megnyugodok, mikor látom, hogy a műintézetben nem én vagyok az egyedüli beutalt. Ot vagy Te is, meg még néhányan. A jegyzőkönyved ........ ( angolul whore) jó volt! Azon túl, hogy végig röhögtem, egy színvonalas írás. Nagy gratula. üdv. Józsi

piroman: (03-29-2007 @ 08:02 am)
A papír (oroszul: bumáská), mindent kibír! Köszi Józsi! :)

Eroica: (03-29-2007 @ 09:30 am)
A hangkiterjesztés -terápia működött , ideért Békéscsabáig, kedves Piro!

piroman: (03-29-2007 @ 09:31 am)
Ugye, hogy milyen kiterjedt hálózat, Erikangyal? :)

102: (03-29-2007 @ 09:32 am)
méghogy teli többlet (magyarul: teli többlet)... :))) nagyszerüen írsz Piro! üdv, százkettes

gabiga: (03-29-2007 @ 09:33 pm)
:))))gumidominóóó...verset írni jóóóó...vagy mást, miegymást...mi egymást.... (grafo)terá-pia

piroman: (03-29-2007 @ 09:43 am)
Köszi 102! Látom téged is itt kezelnek! :)

Lacoba: (03-29-2007 @ 09:43 pm)
Jól bebumáskáztad Péter. Még a távíróm is megénekelted.

blue: (03-29-2007 @ 11:28 pm)
Most nagyon-nagyon jót mosolyogtam....totál elképzeltem...nagyon jól írsz. pusza: kéktigris ))))))))

piroman: (03-30-2007 @ 01:34 pm)
Csitesz írt hozzá folytatást! Olvassátok el azt is! :))

stando: (03-30-2007 @ 02:20 pm)
Teli? No, azt már nem. Eggyel mégis több lett! SOK(K)... :-)

piroman: (03-30-2007 @ 07:23 am)
Köszönöm a kedves ápoltaknak a hozzászólást! :)

Anna1955: (03-30-2007 @ 09:11 pm)
Hihihi..:))) Most már éééértem....éééértem...:)))

piroman: (03-31-2007 @ 10:00 am)
stando, Anna, tokio, betegtársaim! További kellemes kezelést! :)

tokio170: (03-31-2007 @ 12:47 am)
Nagyszerű Piro....ezentúl szabadon garázdálkodhatunk...ha már egyszer van sárga bumáská cédulánk... Telitankolt a Teli Többleted. Gratula Péter nagy írás! *5-ös pacsi, hali. (t-170)

  

[ Vissza: piroman - Piro M. Péter | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.44 Seconds