[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 269
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 269


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Füstüveg
Szerző: piroman - Piro M. Péter
(07-24-2007 @ 08:15 am)

:

Az éjfél már elrágta napod szálát, s hitét,
a csendtér vág serényen rendet és lesz igéd,
s a múlt,
a múlt…
szegény.
Már nem sikolt remény...

Azt hittem, hogy acél a szívem Kedvesem,
égbe vágytam és földhöz vágtam lelkesen,
sötét
üveg
cserép...
Sérti a Sors kezét.

A jégkék száj kimondta egy halott szavát,
te féltél, s lám: tiszta vagy, hibátlan százkarát,
az én
hibám
hitvány.
Törött..., nehéz hiány.





(52 szó a szövegben)    (702 olvasás)   Nyomtatható változat


piroman: (07-24-2007 @ 01:05 pm)
Heló szamuráj! Nagyon vidám vagy! Átadták a 4-es metrót? :) Mesmeg: éjfél. Misztikus pillanat, ami elválasztja a mát a tegnaptól. A vámpírok, kísértetek pillanata is. Ezért került az elejére. Köszi Laci!

gabiga: (07-24-2007 @ 01:53 pm)
Nocak! Mire visszaértem ide, reggel óta, némi változást vélek felfedezni :)...A forma: különleges, a tartalom: újra és újra....milyen csodálatos is az ember, milyen csodálatos a nyelv, mennyiféleképpen lehet kifejezni, leírni ugyanazt az érzést...grat! ismét tetszett!

piroman: (07-24-2007 @ 02:09 pm)
Köcce gabiga! Azt az egy szót meg a Tesóm (trendo) javasolta, őt illeti a babér!

mango: (07-24-2007 @ 04:21 pm)
Hhhhhhjaaahhhjaajjjjjj...No, ezért szeretem én a Fullt, és ilyenkor "dagad a kebel", ha ilyeneket olvasok: "...Aztán lassan rádöbbentem itt a Fullon - olvasva a kiváló műveket -, hogy érdemes csiszolgatni a sorokon..." -- de jó, hogy ezt írtad, Péter! Csak nem hiábavaló erőfeszítések azok, amiket a FulExtra ad itt sokunknak nap, mint nap...Érdemes ezt tovább, és tovább, és még jobban, jobbra sarkallva tenni azt, amit hozzá tudunk tenni a saját erőnkhöz mérten. Ki többet, ki kevesebbet... Köszönjük! ;)

Captnemo: (07-24-2007 @ 09:06 pm)
A vers nagyszerű. Végig viszed az alap gondolatot, s így lesz egész, a HIT-HIÁNY. Végigolvasva a Hszeket is, elmerengtem. Milyen érdekes, hogy az egyik nagyon "jó tollú" Fullos tag nem rest "tanulni", szemben némelyekkel, akik elutasítják azt, holott... lenne mit-talán. Örülök, hogy olvashattalm!!:)

mango: (07-24-2007 @ 09:58 am)
Nagyon érdekes képeket vetítesz, Péter, - szokatlanságukkal elérted, amit (gondolom) szerettél volna: az ember(lánya) felkapja a fejét, és már rögtön az első soron elkezd erősen töprengeni...A "mádon" megakaszt, de aztán megérthető, és moderato olvasom tovább a fájdalommal átitatott szavakat. Tudod, mindig elképedek, mekkora (pozitív) változáson mentél át az első nap óta, amikor a legelső versedet feltetted ide, a Fullra...Gratulálok ehhez!

Eroica: (07-24-2007 @ 10:44 am)
Drága Pirom! Én kezdettől fogva tudtam, hogy zseni vagy....!!!Nem tetszik viszont a -mádnak-én nem tudok megbarátkozni vele. Helyettesíthető lenne a -jelened- szóval, ha egy elhagyható szót kihagynál. Ám.. tudod.. Te tudod! Szeretettel: E.a.

piroman: (07-24-2007 @ 10:48 am)
Köszönöm kedves szavaidat! Tudod mango, eleinte úgy gondoltam, hogy a szabályok megölik a verset. Aztán lassan rádöbbentem itt a Fullon - olvasva a kiváló műveket -, hogy érdemes csiszolgatni a sorokon, képeken, hiszen attól, hogy valami fájdalmas, még lehet szép.

piroman: (07-24-2007 @ 11:05 am)
Hajaj, kedves Erikangyal! Zseni?! :)))) Csak egy szimpla motoros rocker. Akinek a szegecselt bőrkabátja alatt érző flaska rejlik. :) Sajnos a "jelened" megbontaná a hansúlyt és a szótagszámot, de felesleges szótag sincs... Fogadj el ennyi szabadosságot tőlem! Pusszantalak!

naiva: (07-24-2007 @ 11:42 pm)
Zaklatott, szaggatott, önvád és hiány...piro, megint rácsodálkoztam a versedre:))) Grat!

Tupir: (07-24-2007 @ 11:49 am)
Igaza van mangonak...nekem is az első sor volt az, ami már nagyon meg tetszett, és fantasztikusan jónak látom a versedet én is.

piroman: (07-24-2007 @ 12:06 pm)
Köszönöm Tupir! Általában az első soraimmal adom meg az alaphangulatot, a többi meg már "jön". :)

tokio170: (07-24-2007 @ 12:08 pm)
"Az éjfél már elrágta nádnak szálát, s hitét" ... még jó, hogy beleolvastam a többi hsz-ba is, mert végig így olvastam, és gonboltam. - Na - mondom ez a Piro, csak beállt nádat vágni. :))) De mért éjfélkor teszi épp? Nos... ne okold magad Péter, mindennek megvan az oka, s ind-oka, akkor úgy láttad, és lehet nem is volt benne hiba. Acél, erő, izom, vídia, kemény légy, mint a R.Stones... Gratula, jó a versed! Hali.

kisssp: (07-25-2007 @ 03:27 pm)
A sorok végén csak gratulálni tudok, de azt őszintén teszem!

csitesz: (07-25-2007 @ 04:40 am)
Játék a szavakkal, gondolatokkal, érzésekkel. Összefogott, letisztult vers. A motoroddal együtt fizetek nektek egy gázfröccsöt. Gratula. Józsi

piroman: (07-25-2007 @ 08:00 am)
Kedves mango! Minden tiszteletem az olyan "szélmalomharcosoké", :) akik tenni akarnak valamit az általános szellemi leépülés ellen! Köszönöm ismételten!

piroman: (07-25-2007 @ 08:08 am)
Hej, Kapitány! Nagyra tartom verseidet, ezért különleges élmény a dícséreted! Ami a tanulást illeti: nekem mindig öröm. (De igazad van, másra is ráférne itt-ott. :)

piroman: (07-25-2007 @ 08:10 am)
naiva: köszönöm kedvesen értékelő, értő soraidat! Csitesz: köszi, hidd el iszunk még mást is, nem csak gázfröccsöt! :)

parakalo: (07-25-2007 @ 08:36 pm)
Profi! Ez volt az első szó, ami eszembe jutott. Már a cím is magával ragadott, a versed pedig elgondolkodtatott!

piroman: (07-26-2007 @ 07:21 am)
Én pedig őszintén köszönöm, Druszám!

piroman: (07-26-2007 @ 07:22 am)
Hüha! Köszönöm parakalo! :)

  

[ Vissza: piroman - Piro M. Péter | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.42 Seconds