[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 58
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 58


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Későesti félút tévút homályában
Szerző: soman - Somogyi Ottó
(02-16-2006 @ 04:14 pm)

:

Túl a messzi utcasarkon,
megbújik egy füstös kocsma,
magam elé tartom markom;
de mintha máshoz tartozna.

Egyensúlyom kétes érzés,
szédülten húz sok-sok végtag,
vörösborrá váló vérzés;
orromon megfagyna jégcsap.

Lassan kidőlök a sorból,
fekhelyem lesz árokpartján,
s ha kiöregszem e korból;
elleledzem mások alján.

Lila karika szem alatt -
megbújt ma e későesti
részegeskedő pillanat;
szivárványszíneit festi.

Kevés a bor, s a pálinka,
kidobtak már az ivóból,
”menj csak békivel Bálintka;”
mondták, így fogyva ki szóból.

„Mit tegyek, most mit tegyek, he?
Otthon megver a Borbála,
Meneküljek fel hegyekbe?
Vagy Bözsi? Van-e bor nála?”

Ekképpen morfondírozé
zsibbadó agyam tévúton,
s míg felbüffent a nyelt rosé;
én elakadtam – félúton.


2006-02-16





(82 szó a szövegben)    (694 olvasás)   Nyomtatható változat


Angeli: (02-16-2006 @ 04:23 pm)
ÁÁÁÁÁÁ! Mondtam már, hogy imádom a verseidet?:-))))))))))

szemilla: (02-16-2006 @ 05:49 pm)
ez az a pillanat, mikor akarok hozzászólni, és van is miért, de nem tudom mit mondhatnék... örökké a világ sem áll.. eloszlik, mint a buborék, s marad mi volt a puszta lét... igyáál!

szkallas: (02-16-2006 @ 08:36 pm)
Suggd ide halkan fuluembe - mennnyit mutat sebesseegmeerood (talaan a kocsmafalon!?) - haany Km/oora (szerintem per perc!) amig ujabb "feluuton" (NAGYON JOO!..) versezetet "felbuuffent a nyelt rosee" ???

prayer: (02-16-2006 @ 08:56 pm)
Bár nem fogyasztok alkoholt, de versedet szívesen ittam!

soman: (02-17-2006 @ 01:22 pm)
Paulus:) Üdv Paulus Mester! Tényleg úgy kell meghalnom, hogy nem tudom meg, ki az a B.J.? Ha nem Batsányi, akkor ki a rossebb? Jaj, bocs, csak majdnem elmorfondírozéztam...Örültem neked!:-)

szkallas: (02-17-2006 @ 01:59 pm)
Somaan! olvasva Paulusrol irottadat - azt hiszem, velem egyuutt, kinek zuuzaajaban kevenc Paulus ees aaltala lakta Eger, legjob borok gyoonyooruu vaaroskaaja, csodaas vizek, tradiciook fellegvaara... de befejezem elragadtatott aalmodozaasom, bocs (mint Teeged is elfogott lelkesedes aarja...) leenne maast tennem, booven, ha sok egyeeb utoolag, aaltalad kuuldoott + ok a Feeluton-hoz, booseege olvashatoo... valooban nem a testes vooros keltette (kooltootte) ezeket??? mint magam borivoo szimpaatiaaja miatt keerdezem csupaan...

soman: (02-17-2006 @ 04:56 pm)
szkallas:) Kedves Szkallas! Töredelmesen bevallom, hogy úgy általában borivó ember volnék, de az utóbbi időben - idén - méregtelenítem magam, ennek következményeként száműztem magamtól a füsteregetés élvezetét, valamint az alkohol fogyasztását. Bár ez utóbbi nem tudatos, de valahogy így alakult ebben az évben. Megnyugtatásul közlöm veled, hogy holnap bulizni megyünk, ennek következtében reményeim szerint sor fog kerülni egy KIS alkoholos nedű fogyasztására is. Még az is lehet, hogy jóféle Bikavért facsarok izlelőbimbóid megszomjult garmadájára, hogy ezáltal tobzódjak ezen élvezet legfelsőbb bugyrainak csúcsán.

Zsuka49: (02-17-2006 @ 04:59 am)
Aranyos a versed Ottó!!!:))) Szeretem olvasni az írásaidat. A Rose nagyon jó, csak másnap zsong a fejed tőle. Ez az átka, de persze a mértékletes ívásnál ez nem áll fenn. Üdv: Zsuzsi

soman: (02-17-2006 @ 05:00 am)
Angeli:) BBBBBBBBB! Mondtam már, hogy imádok, ilyeneket hallani? :))))))))))))))))))))/////////////szemilla:) Most mit mondjak? Megpróbálom megfogadni tanácsodat, mi nem lesz egyszerű!///////////////szkallas:) Jól látod Szkallas komám; nem volt több ez, mint amolyan gyorsított ujjgyakorlat, egy kicsit az eddigi vers versenyek szempontjait egybesűrítő fricskaféleség, mely pár perc alatt felbüffent belőlem.///////////////// prayer:) Remélem Zoli, be nem rúgtál tőle...alkoholt én is ritkán fogyasztok./////////////////KÖSZÖNÖM, HOGY OLVASTATOK!

soman: (02-17-2006 @ 05:05 am)
Zsuka49:) Szia Zsuzsi! Elárulok neked egy titkot. A rose mint halványszínű, vörösborféleség nem tartozik a kedvenceim közé, jobb szeretem a testes, érettebb borokat, melyektől kevésbé fáj a fejem másnap. (Bár, ha ez így megy tovább, még a végén elfelejtem, milyen íze van egy pohár napszítta nedűnek...Köszönöm hozzászólásod, nagyon örültem neked!

Anna1955: (02-17-2006 @ 08:42 pm)
"Otthon megver a Borbála,/ Meneküljek fel hegyekbe?/ Vagy Bözsi? Van-e bor nála?”..Micsoda választék...Versed vidámsága és a vacsora, inspirált egy kis borkostolóra...:)))))

kerlac: (02-17-2006 @ 08:47 am)
Olyan állapotban kész csoda, hogy össze szavakat nem keverted. :) Esetleg egy Nagyrédei Chardonnay? :))

soman: (02-17-2006 @ 08:50 pm)
Anna1955:)Köszönöm Anna! Koccintsunk egyet virtuálisan!

soman: (02-17-2006 @ 09:25 am)
kerlac:) Na tessék! Én itten kérem szípen próbálok egy kicsinykét lazíjtanyi, osztán mingyá résütik a szeginy embörre, hogy nem veti meg oz alkohol- t. Bruhaha. Ezek után rá vagyok kényszerítve, hogy megszegjem szeszmentességem. Na, majd holnap. Szombaton buli lesz. Köszönöm kedves kerlac Laci, hogy tiszteletedet tetted szerény hajlékomban. Legközelebb, ha nem sietsz ennyire, megkínállak egy pohárka száraz nedűvel...talán.

blue: (02-17-2006 @ 09:54 pm)
Szia Mackó! Én nem iszom, de ez nagyon tetszett nekem, jó volt olvasni. puszi: Gaby

Paulus: (02-17-2006 @ 12:40 pm)
Ez a morfondírozé - nyelt rose rím nagyon eredeti, de a többi is tetszett. ;)

soman: (02-18-2006 @ 05:52 am)
blue:) Szia Gaby! Örültem neked! Mellesleg jó, ha tudod, az emberi szervezetnek szüksége van a napi két liter folyadékra. :)))))))))))))))))))

  

[ Vissza: soman - Somogyi Ottó | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds