[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 63
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 63


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Dübörgő utakon (részlet)
Szerző: soman - Somogyi Ottó
(04-03-2006 @ 11:41 am)

:

(...) Sajognak az izmaim. Nemrég jöttem fel a hálóba, egész este zsákoltam. A galériából belátom az egész hangárt. A csarnok csendjét csak Hobó horkolása zavarja meg. A sarokban alszik barátnőjével az egyik matracon. Mellettük a biliárdasztal, egy alacsony dobogó, kicsit arrébb öt-hat javításra váró motor a műhely asztal mellett, majd a fából ácsolt bárpult, kicsit arrébb egy bokszzsák lóg a plafonról. Az egyik sarokban festőállvány, képek a falnak támasztva. Kamaszkorom óta a motorozás mellett ez a szenvedélyem maradt meg. Régen sokáig bunyóztam is, de egy térdsérülés miatt abba kellett hagynom.
Eszembe jut, mennyi munkánkba került, míg a lerobbant raktárépületből kialakítottuk a mostani állapotot. Meghagytuk az óriási teret, ahol minden együtt van, az épület sarkában, csak a mosdó és felette a háló lett leválasztva, mellette kicsi konyhasarok. Lehet, hogy furcsán hangzik, de mindig ilyen otthonról álmodtam.
Szüleim korai halálával bennem is meghalt valami. Tagadás van bennem minden konvencionális dolog iránt. Lázadó kamaszként hamar elkezdtem keresni az élet értelmét. Úgy gondoltam, hogy a tapasztalás közelebb visz a dolgok mélyebb megértéséhez. Vadul éltem a napjaimat, miközben éjszakánként rengeteget olvastam a nagy filozófusoktól. A lázadás azóta sem csitult bennem. Igyekszem minden pillanatban úgy élni, hogy jól érezzem magam. Nem különösebben érdekel, ha másokat ez időnként megbotránkoztat. Egyébként meggyőződésem, hogy minden „szelíd motoros” egy kicsit exhibicionista is.
Sok emberben vágyakozás támad, ha meglát valahol egy döntött villás motort. A nyitott járgányon való száguldás az áhított szabadság utáni vágy megtestesítője.
Szó se róla, nehéz megfogalmazni azt a gyönyörűséget, mikor a két keréken elsuhan az út alattam. A motorozás minden érzékszervre felfokozottan hat: A nyitott bukó alól hallom a hengerek egyenletes dübörgését, bőrömön a szél táncol, orromban érzem a növények illatát, ha erdőn megyek át, és a látvány sem utolsó, ahogy a távolba vesző út megszelídül…
Nem akarok úgy élni, ahogy a szüleim éltek. Reggeltől estig olyan munkát végezni, ami nem jelent örömet, mindezt szinte éhbérért, az évre előre megtervezett szabadságokkal. Kiráz a hideg a kiszámíthatóságtól, mikor a szürke hétköznapok monoton egyhangúságát csak a még szürkébb hétvége fanyar öröme töri meg. Mikor a pénz irányítja az életünket, mint egy tátongó szörnyeteg űz előre anélkül, hogy tudatában lennénk gyorsan múló éveinknek. Nem szeretném, ha az életem fő motivációja az anyagi javak utáni hajsza lenne. Igyekszem, mint eszközt kezelni a legfontosabb vágyaim elérésére. Volt egy idő az életemben, amikor nagyon sok pénzt kerestem olyan munkával, amit nem szerettem. Most jó látni az örömet egy megrendelő arcán, mikor elétolom a megálmodott „vasat”. A motorépítésben megtaláltam azt a munkát, amit régóta kerestem. Az meg, hogy ez a hangár egyszerre a munkahelyem és az otthonom is, teljesen lenyűgöz.
Itt lakom, a többiek is néha itt alszanak. Legtöbbet Hobó, akinek nem jött össze a házasélet, és a válás óta még nincs másik otthona.
Nem jön álom a szememre. Megkeresem a cetlit, amire Virág leírta a címét. Magamra kapom ruháim, kitolom motorom az épület elé, a gép elsőre beröffen, ütemes duruzsolásba kezd. Gázt adok. Irány a főváros. Már egy hete nem láttam Virágot. A másfél órás út hamar elrepül. Lehet, hogy nem is lesz otthon. Hamar odatalálok. Virág nyit ajtót. Nyakamba ugrik, alig tudok bemutatkozni az anyukájának. Laci szemén egy enyhe lila folt emlékeztet az elmúlt hétvégére. A késői óra ellenére szeretettel fogadnak. Sokáig beszélgetünk a családdal, aztán bemegyünk Virág szobájába. Azt mondja, helyezzem magam kényelembe, majd kisurran a szobából. Leülök a fotelba, egy újságot lapozok, mikor megjelenik egy szexis tangában, egy falatnyi melltartóban. Az újság kezemből a földre hull; gyönyörű ez a lány. Magamhoz húzom. Barna testén köldöke mellett egy anyajegyet kezdek el puszilgatni egyre lejjebb kalandozva. Most nem érzem a merevséget a testében. Odaadó. (...)

 

(Szókimondása és pikáns tartalma miatt az írás további része a Minden Ami Irodalomban olvasható.)





(600 szó a szövegben)    (686 olvasás)   Nyomtatható változat


Zsuka49: (04-03-2006 @ 01:20 pm)
Ejha, egyre forrósodik a levegő!!! Így hát eleget teszek az invitálásnak, ami egyáltalán nem esik nehezemre, és irány a MAI-ba!!!!:))) Üdv: Zsuzsi

Angeli: (04-03-2006 @ 02:09 pm)
Az olvasód vagyok. Megyek a MAI-ba.

Anna1955: (04-03-2006 @ 02:17 pm)
Még mindig az a véleményem, hogy nagyon jól írsz...:))))))

Cirmi: (04-03-2006 @ 02:28 pm)
Jó ez te Soman, de két dolgot nem értek. Ki az a Laci, valamint többszöri elolvasás után sem értem, ha még csak a puszilgatásnál tartanak, akkor miért csodálhozik a fickó, hogy nem érzi a merevséget Virág testében. Szerintem az a következő fázis, ami csak hosszas kutakodás után tartozik ránk. :-))) Remélem nem vetted kötekedésnek, mert egyébként tetszik a nyúlfarknyi írás.

hori: (04-03-2006 @ 02:45 pm)
Hangulatos, jó és őszinte írás. Megfogott! Most megyek tovább olvasni a többit... Ügyes!

soman: (04-03-2006 @ 02:48 pm)
Netelka:) Csak vigyázz, hogy időben megállj, különben nagy balhé lesz! Nagyon nagy balhé! Legalábbis a totya azt mondta. :-)////////////////////Zsuka49:) Örülök Zsuzsi, ha meghívásomnak eleget teszel. Hidd el, nem fogod megbánni, ha szereted véred forrva látni!///////////////////Angeli:) Igazán megtisztelsz Angelika. Azt nem tudom, milyen hatással lesz rád, bár még azt sem tudom, mennyire jutottál a "Félúton a Paradicsomba" cíművel. Köszi, hogy itt jártál!///////////////Anna1955:) Kedves Anna! Örülök véleményednek, bár a Te esetedben sem tudom, hogy e pikáns mű mennyire nyerné el tetszésed túlzott szabadszájúsága miatt. Nehéz volt olyan részt találnom, amely bírja az IK nyomdafestékét.//////////////////Cirmi:) Üdv Cirmi! Örülök, hogy olvasol! Az írás alatt van egy rövidke megjegyzésem, miszerint ez egy kiragadott részlet. Ráadásul a közepéből. Ízelítőnek szántam, amelyből valóban nem lehet megtudni, hogy ki az a Laci, miért lehetne merev a lány teste. Ha elolvasod az egészet, (közel sem olyan hosszú, mint a Félúton a Paradicsomba), akkor kiderülnek a hiányzó infók. Remélem, e magyarázattal már segítségedre lettem. Köszönöm, hogy nálam jártál! (Itt is!):-)

soman: (04-03-2006 @ 03:44 pm)
hori:) Köszi! Remélem, elnyeri tetszésed e kissé profán nyelvezet is!

Lacoba: (04-03-2006 @ 05:31 pm)
Érdekes világ lehet. Vannak haverjaim még ma is a bőrszerkósok között, annak ellenére, hogy csak éritőleges találkozásaim voltak velük. Egyébként nem igazán éreztem közöttük az alapját megítélésüknek. Különös az Ő szabadságuk, amit írásodban is felleltem, és örömmel olvastam.

vp_rozika: (04-03-2006 @ 05:37 pm)
Szia Ottó! Most olyat tettem, amit csak nagyon ritkán, hsz írás előtt elolvastam a hszeket. Kíváncsi voltam a válaszodra. Megkaptam, amit sejtettem, egy kis reklámot csináltál az új regényednek... Ügyes, nagyon ügyes! Jó menedzser lennél! Mondták már?;-) Írásodhoz, új regényedhez gratulálok! Rozika

soman: (04-03-2006 @ 06:34 pm)
Lacoba :) Én több szegmensét ismerem a motoros világnak Laco bá, a műmájerektől elkezdve az "életmódként" megélő rocker fickókig, de az a tapasztalatom, hogy a zord külső legtöbbször érző lelket kíván. Ehhez nem kell messze menni. Pld. itt vagyok én is!!!!!!! Hihihihihi! //////////////////////porozi:) Szia Rozika! Tökéletesen rátapintottál szándékomra! Már valamelyik válaszomban én is írni akartam, hogy e módszerem továbbadhatnám valamilyen PR vagy milyen reklámmenedzsernek, hisz maga az idézett rész nem szolgál különösebb irodalmi élvezetet - bár ilyen megtitélés alapján a többi sem -, de arra teljesen alkalmas, hogy akinek affinitása van rá, az felkapja a fejét, és kedvet kapjon egy kis erotikus motoros kalandozásra. Szóval; EZ ITT A REKLÁM HELYE! Bruhaha!!! Köszönöm Rozika! Ottó

blue: (04-03-2006 @ 09:46 pm)
Nagyon jó, elolvasom a többit is.

prayer: (04-03-2006 @ 10:22 pm)
Mindig szerettem a motorok látványát. Nekem valahogy a négy kerék vonzása, ami hasonló, mint a Tied. Már csak praktikusságból is. Nagyon jól írsz prózát is! S a galériában tett látogatásommal nem romboltad le illúziómat. Kemény külső alatt, érzéki szív dobog! Gratulálok!

soman: (04-03-2006 @ 11:45 pm)
blue :) Köszi Gaby, hogy ide is belátogattál. Hát még ha elmész a MAMI-ba! Hidd el, nem úszod meg szárazon! Bruhaha!////////////////////prayer:) Köszönöm Zoli! Ha jártál a Galériában, akkor észrevetted gondolom azt is, hogy rádmosolyogtam. Én is néztelek az Emlékönyvedben, de ha emlékezetem nem csal, akkor nem túl friss fotót újítottál be oda. (Képzeld el, oda nekem nem sikerül fényképet feltenni.)

Netelka: (04-03-2006 @ 12:50 pm)
:) Kíváncsivá tett, úgyhogy továbbrogobok :)

khama: (04-04-2006 @ 10:18 am)
Jó, megyek olvasni. :))) Le a kalappal előtted! :)))

soman: (04-04-2006 @ 12:30 pm)
khama:) Óh, kedves Káma, ha tudnád, mekkora az örömöm, hogy személyedben egy újabb olvasóra leltem! Emelem kalapom én is! :-)

  

[ Vissza: soman - Somogyi Ottó | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds